Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys? Miten jaksatte 50v vaimojanne?

Vierailija
07.09.2025 |

Miten jaksat elää vaihdevuosi naisen kanssa? Menetkö johonkin pakoon  kun mahdollista? itse onneksi on iso omakotitalo mutta mietin että pienemmässä asunnossa voi olla mahdotonta viettää aikaa .. no itse käyn mökillä niin usein kun mahdollista yksin.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom suomalaiset 50 v siiderivalaat. Matkustakaa GAMBIAAN. Siellä on miehiä isolla M ja ne ei niin tarkkoja jos näyttää sotanorsulta 10 poimulla 

Kulti, kun ei meidän tarvitse mennä Gambiaan asti. Miehet on sellaisia kyläpyöriä ja h*roja, että niiltä irtoaa koska vaan, missä vaan. Meille sotanorsuillekin 🥰.

Haaveilet vaan 

Tehän olette sitä porukkaa, joka ottaa vaikka väkisin, jos ei muuten saa. Vaikka vanhukselta, paritetulta teiniltä, narqqarilta, vammaiselta tai lampaalta. Nytkö pitäisi pitää teitä jotenkin nirsoina? Älä nyt viitsi.

Voi voi kyllä sinäkin ehkä vielä joskus saat. T

Olen saanut jo enemmän kuin tarpeeksi, kiitos vaan.

Vierailija
102/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset muuttivat omilleen, en katsellut tuota kuin vuoden, sen jälkeen osoitin ovea ja sanoin että mene, ei tarvi takaisin tulla. Sinne meni. Eihän tuossa ollut intiimiä kanssakäymistä enää 6 vuoteen, muualla hän kyllä näyttää vielä tavaraansa tarjoavan.

No, minä hain Venäjältä alle nelikymppisen naisen, jonka kanssa sänkyhommatkin sujuvat mainiosti. Toki nyt sodan alettua hän kaipaa kotimaataan, mutta pistin vuosi sitten siemenet itämänä ja keväällä syntyi potra poika. Rauhoittui tuon koti-ikävän kanssakin.

Ja 10 vuoden kuluttua kun hänellä alkaa vaihdevuodet, osoitat hänelle ovea ja alat maksaa elareita.

Tää. Varsinaiset voittajakortit. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
104/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset muuttivat omilleen, en katsellut tuota kuin vuoden, sen jälkeen osoitin ovea ja sanoin että mene, ei tarvi takaisin tulla. Sinne meni. Eihän tuossa ollut intiimiä kanssakäymistä enää 6 vuoteen, muualla hän kyllä näyttää vielä tavaraansa tarjoavan.

No, minä hain Venäjältä alle nelikymppisen naisen, jonka kanssa sänkyhommatkin sujuvat mainiosti. Toki nyt sodan alettua hän kaipaa kotimaataan, mutta pistin vuosi sitten siemenet itämänä ja keväällä syntyi potra poika. Rauhoittui tuon koti-ikävän kanssakin.

Ja 10 vuoden kuluttua kun hänellä alkaa vaihdevuodet, osoitat hänelle ovea ja alat maksaa elareita.

Mies kulkee omia polkujaan, ojasta allikkoon.

Vierailija
105/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole tyypillisiä suomalaisia. 

Vierailija
106/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole tyypillisiä suomalaisia. 

&nbs

Eivät, ikävä kyllä. Suomalaisilla on enemmän valinnanvaraa. Ei tarvitse ikävöidä kotiin kaukomailla vanhan sovinistin kakksosvaimona.

Vierailija
107/107 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa