Miehille kysymys? Miten jaksatte 50v vaimojanne?
Miten jaksat elää vaihdevuosi naisen kanssa? Menetkö johonkin pakoon kun mahdollista? itse onneksi on iso omakotitalo mutta mietin että pienemmässä asunnossa voi olla mahdotonta viettää aikaa .. no itse käyn mökillä niin usein kun mahdollista yksin.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset muuttivat omilleen, en katsellut tuota kuin vuoden, sen jälkeen osoitin ovea ja sanoin että mene, ei tarvi takaisin tulla. Sinne meni. Eihän tuossa ollut intiimiä kanssakäymistä enää 6 vuoteen, muualla hän kyllä näyttää vielä tavaraansa tarjoavan.
No, minä hain Venäjältä alle nelikymppisen naisen, jonka kanssa sänkyhommatkin sujuvat mainiosti. Toki nyt sodan alettua hän kaipaa kotimaataan, mutta pistin vuosi sitten siemenet itämänä ja keväällä syntyi potra poika. Rauhoittui tuon koti-ikävän kanssakin.
Onnittelut, aloitit ruuhkavuodet uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut vittumaiseen käytökseen ja agressiivisiin tunnehumppakohtauksiin paljon ennen vaihdevuosia.
Sama täällä .. ainut kerta kun se sano kyllä oli alttarilla 25v sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ap lunttu möhömaha. Näin nätisti sanottuna.
Vanhapiika heti paikalla laadukkaina kommentteineen 😆
Näinhän sä haluat uskoa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tottunut vittumaiseen käytökseen ja agressiivisiin tunnehumppakohtauksiin paljon ennen vaihdevuosia.
Sama täällä .. ainut kerta kun se sano kyllä oli alttarilla 25v sitten
Ja olet katsellut sitä nyt 25 vuotta? No, kukin taaplaa ainutkertaisen elämänsä toki tyylillään. Ehkä et saisikaan parempaa, kuka tietää. Mutta joskus täytyy katsoa peiliinkin ja miettiä valintojaan.
Vaihdoin ukon Ukrainan pakolaiseen. On nuorempi ja kestävämpi. Ei koskaan nalkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin ukon Ukrainan pakolaiseen. On nuorempi ja kestävämpi. Ei koskaan nalkuta.
Olen kateellinen!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö myös huolta ulkonäöstään? Tuoksuu hyvältä? Välillä vähän seksikästä päällä? On sua vastassa ovella hymy huulilla ja ruoka on pöydässä odottamassa? Kyllä ne ulkkikset osaa 🥰.
Miten vaimot jaksaa 50v äijänkäppänöitä. Eikö tekisikin mieli vähän irrotella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä vaihdevuosien aikaan sit tapahtuu? T. Nuori nainen
Ei välttämättä mitään. Ikävuodet 50-58 odotin, että pian jotakin kamalaa tapahtuu. 59 v kuukautiset loppuivat ja siinä se. Minulla on kaikki elämässä todella hyvin eli ei ole syytä olla kärttyinen
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on jo 55-vuotias ja ollut koko ajan aivan yhtä ihana kuin tavatessamme neljännesvuosisata sitten. Liekö sitten luonnonoikku.
Ihan normaalia. Nykyään on sellainen hassu juttu kuin hormonikorvaushoito, jolloin vaihdevuosien ohi pääsee huomaamatta. Omassa parisuhteessa eniten murhetta aiheutti +50v miehen eturauhasen liikakasvu ja siihen liittyvät äksyilyt.
Vierailija kirjoitti:
En jaksakaan. Pidän sivussa kahta nuorta ja timmiä rakastajaa. Kun lapset omillaan, pistän ukon ovesta pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suskista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on jo 55-vuotias ja ollut koko ajan aivan yhtä ihana kuin tavatessamme neljännesvuosisata sitten. Liekö sitten luonnonoikku.
Oisko sun vaimolla siskoa?
Kaksikin, mutta molemmat ovat aviossa. 😊
Varmaan vähän vaikeaa saada vastaus miehiltä palstalla, jolla on vain naisia. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän vaikeaa saada vastaus miehiltä palstalla, jolla on vain naisia. 😂😂😂😂
Vastauksia.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehillehän ei tule vaihdevuosia. Heille tulee vain andropaussi. Andropaussi taas aiheuttaa mm. erektiohäiriöitä. Sellaisen miehen kanssa on ihana elää.
Tuleehan niille se armoton kärttyisyyskin. Jotkut masentuu ja itkee. Johtuu testosteronivajeesta.
Silti miehet jaksavat naureskella että vain naisilla on hormonaalisia häiriöitä, joko kuukautisiin, raskauteen tai vaihdevuosiin liittyviä. Ihan kuin miehillä ei olisi hormonitoimintaa ollenkaan. Oman kokemukseni mukaan monista miehistä tulee 50+ iässä sietämättömiä, ja se johtuu just tuosta testosteronivajeesta.
Sitäkös se onkin! Minä olen ihmetellyt, että miksi miehestä on tullut niin äkäinen, kuin perseeseen ammuttu karhu.
Jatkuvaa kiukuttelua ja kitinää. Tehny jo mieli laittaa se taipalelle, mutta säälittää raukka jotenkin.
Täytyy varmaan vaan yrittää sietää, kun syytönhän se tietenkin tilanteeseen on jos testosteronit on ottaneet ja lähteneet.
Jossain kommentissa sanottiin, että miehillekin olisi hormonikorvaushoitoja? Mitähän ne on? Testosteronia pillereinä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehillehän ei tule vaihdevuosia. Heille tulee vain andropaussi. Andropaussi taas aiheuttaa mm. erektiohäiriöitä. Sellaisen miehen kanssa on ihana elää.
Tuleehan niille se armoton kärttyisyyskin. Jotkut masentuu ja itkee. Johtuu testosteronivajeesta.
Silti miehet jaksavat naureskella että vain naisilla on hormonaalisia häiriöitä, joko kuukautisiin, raskauteen tai vaihdevuosiin liittyviä. Ihan kuin miehillä ei olisi hormonitoimintaa ollenkaan. Oman kokemukseni mukaan monista miehistä tulee 50+ iässä sietämättömiä, ja se johtuu just tuosta testosteronivajeesta.
Sitäkös se onkin! Minä olen ihmetellyt, että miksi miehestä on tullut niin äkäinen, kuin perseeseen ammuttu karhu.
Jatkuvaa kiuk
Anna ukon hoitaa itse itsensä. Tuskin sekään on sulle hormonihoitoja järjestämässä, ei sunkaan tarvitse sille tehdä elämää eteen. Ukko ulos ja uusi elämä mukavamman (nuoremman) kumppanin kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset muuttivat omilleen, en katsellut tuota kuin vuoden, sen jälkeen osoitin ovea ja sanoin että mene, ei tarvi takaisin tulla. Sinne meni. Eihän tuossa ollut intiimiä kanssakäymistä enää 6 vuoteen, muualla hän kyllä näyttää vielä tavaraansa tarjoavan.
No, minä hain Venäjältä alle nelikymppisen naisen, jonka kanssa sänkyhommatkin sujuvat mainiosti. Toki nyt sodan alettua hän kaipaa kotimaataan, mutta pistin vuosi sitten siemenet itämänä ja keväällä syntyi potra poika. Rauhoittui tuon koti-ikävän kanssakin.
Ja 10 vuoden kuluttua kun hänellä alkaa vaihdevuodet, osoitat hänelle ovea ja alat maksaa elareita.
Minusta näyttää että miehiä kiinnostaa lähinnä kirjoitella typeryyksiä. Miksei vauvapalstallakin? Täällä voi kokea setäselittämisen ihanuutta 7-23.