Miehille kysymys? Miten jaksatte 50v vaimojanne?
Miten jaksat elää vaihdevuosi naisen kanssa? Menetkö johonkin pakoon kun mahdollista? itse onneksi on iso omakotitalo mutta mietin että pienemmässä asunnossa voi olla mahdotonta viettää aikaa .. no itse käyn mökillä niin usein kun mahdollista yksin.
Kommentit (107)
En ymmärrä. Eihän 50 v ole vielä vaihdevuodet. Ja kivaa luulisi olevan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehillehän ei tule vaihdevuosia. Heille tulee vain andropaussi. Andropaussi taas aiheuttaa mm. erektiohäiriöitä. Sellaisen miehen kanssa on ihana elää.
Tuleehan niille se armoton kärttyisyyskin. Jotkut masentuu ja itkee. Johtuu testosteronivajeesta.
Kärttyinen mies on epäseksikästä katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Eihän 50 v ole vielä vaihdevuodet. Ja kivaa luulisi olevan...
Juuri näin. Olen 53v. Ei tietoakaan mistään vaihdevuosista. Menopaussikin on keskimäärin vasta 51-vuotiaana. Samaan aikaan miehiä on vaivannut jo 10 vuotta hiipuva testosteronimäärä, kaljuuntuminen jne. Ei nuo toki minua haittaa. Vanhuus ei tule yksin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehillehän ei tule vaihdevuosia. Heille tulee vain andropaussi. Andropaussi taas aiheuttaa mm. erektiohäiriöitä. Sellaisen miehen kanssa on ihana elää.
Mä laitoin yhden löysämunan kiertoon ja toisen andropaussimonsterin heitin pihalle kun se kiukutteli.
Naisten kelpaa kun on hormonikorvaushoito. Miehille ei vastaavaa ole, niille loppuelämä on miehuuden alamäkeä jo kolmestakympistä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin yhden löysämunan kiertoon ja toisen andropaussimonsterin heitin pihalle kun se kiukutteli.
Naisten kelpaa kun on hormonikorvaushoito. Miehille ei vastaavaa ole, niille loppuelämä on miehuuden alamäkeä jo kolmestakympistä eteenpäin.
Kyllä niille on, harva vaan ymmärtää hakea.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap lunttu möhömaha. Näin nätisti sanottuna.
Vanhapiika heti paikalla laadukkaina kommentteineen 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan niille se armoton kärttyisyyskin. Jotkut masentuu ja itkee. Johtuu testosteronivajeesta.
Silti miehet jaksavat naureskella että vain naisilla on hormonaalisia häiriöitä, joko kuukautisiin, raskauteen tai vaihdevuosiin liittyviä. Ihan kuin miehillä ei olisi hormonitoimintaa ollenkaan. Oman kokemukseni mukaan monista miehistä tulee 50+ iässä sietämättömiä, ja se johtuu just tuosta testosteronivajeesta.
Vierailija kirjoitti:
Pistin kiertoon.
Ja oon ikuisesti kiitollinen!
T Waiffu
Anteeksi siis ex-Waiffu
Kun lapset muuttivat omilleen, en katsellut tuota kuin vuoden, sen jälkeen osoitin ovea ja sanoin että mene, ei tarvi takaisin tulla. Sinne meni. Eihän tuossa ollut intiimiä kanssakäymistä enää 6 vuoteen, muualla hän kyllä näyttää vielä tavaraansa tarjoavan.
No, minä hain Venäjältä alle nelikymppisen naisen, jonka kanssa sänkyhommatkin sujuvat mainiosti. Toki nyt sodan alettua hän kaipaa kotimaataan, mutta pistin vuosi sitten siemenet itämänä ja keväällä syntyi potra poika. Rauhoittui tuon koti-ikävän kanssakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on jo 55-vuotias ja ollut koko ajan aivan yhtä ihana kuin tavatessamme neljännesvuosisata sitten. Liekö sitten luonnonoikku.
Oisko sun vaimolla siskoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kukaan jaksakkaan. Menee usein vaihtoon nuorempaan.
Mitäs hyötyä siitä on, kun kohta taas sama edessä? Jos olet hengissä enää.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset muuttivat omilleen, en katsellut tuota kuin vuoden, sen jälkeen osoitin ovea ja sanoin että mene, ei tarvi takaisin tulla. Sinne meni. Eihän tuossa ollut intiimiä kanssakäymistä enää 6 vuoteen, muualla hän kyllä näyttää vielä tavaraansa tarjoavan.
No, minä hain Venäjältä alle nelikymppisen naisen, jonka kanssa sänkyhommatkin sujuvat mainiosti. Toki nyt sodan alettua hän kaipaa kotimaataan, mutta pistin vuosi sitten siemenet itämänä ja keväällä syntyi potra poika. Rauhoittui tuon koti-ikävän kanssakin.
Voi naisparka mikä setti. Pieni lapsi, vieraassa maassa, ei-toivottu kansallisuus, vanha ukko.
Vierailija kirjoitti:
Siihen on lääkkeet olemassa. Niin velttoa ei ole etteikö niillä seisoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti miehet jaksavat naureskella että vain naisilla on hormonaalisia häiriöitä, joko kuukautisiin, raskauteen tai vaihdevuosiin liittyviä. Ihan kuin miehillä ei olisi hormonitoimintaa ollenkaan. Oman kokemukseni mukaan monista miehistä tulee 50+ iässä sietämättömiä, ja se johtuu just tuosta testosteronivajeesta.
Mutta miehet ei rupsahda nelikymppisenä kuten naiset:
Tässä oli kysymys miehille. Miten ne pärjää? Ja heti siideri valaat hyökkää tänne sotkemaan keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me on hyvin tultu juttuun. Cälillä rähjätykin. Vaimolla noi naisten vaivat ei aiheuttanut valtavaa draamaa. Kuukautiset ei aiheuttanut isoja mielenliikkeitä ja vaihtarit meni lähinnä ihmettelylle ohi. Kuumat aallot ja kuivumiset. Jossain vaiheessa vaimo rupesi tarvitsemaan liukkaria ja siitä eteenpäin minä rupesin käyttämään ensin kumilenkkiä ja sitten seisokkipilleriä. Silti ei edes joka viikko peitto kohoile.
Hyvä vaimo se silti on. Kuolema meidät aikanaan erottaa ja jos toisella puolella tavataan niin hyvä.
Vähän kinkynpi tuo voisi olla.
Hyi vttu. Sulla on varmaan silmämunatkin tatuoitu.