Paljonko te käytätte päivittäin rahaa?
Kommentit (19)
Tänään en senttiäkään. On pieni flunssanpoikanen. En käy päivittäin kaupassa. Ostan ruokaa kerralla enemmän. Kotiin en osta juuri mitään, en pidä liiasta tavarasta. Vaatteita ostan harkiten. Ainut jossa en säästä on kengät, ne tulee olla hyvät jalassa. Kun käyn ruokakaupassa niin menee 50-70e. Keskimäärin päivittäin O e. Paitsi kaupassa käynti päivänä n. 2 krt viikossa n. 70e. Kenkiin menee tarvittaessa n. 100e. Välillä ostan kirjoja. En koskaan krääsää tai ylim. tavaraa. Olen nainen 60v.
No tavote 10€, mutta en seuraa hirveen tarkasti
Riippuu mihin tarkoitukseen. Ruokaan n 35e viikko.
Viikonloppuna meni noin 50 euroa, pe-su. Joinakin päivinä ei mene yhtään.
Tänään käytin 3800€. Uusi kannettava ja robotti-imuri.
Vaihtelee parista eurosta tuhansiin euroihin. Keskimäärin on mennyt viime vuosina 65€/päivä, kun olen elänyt noin 2000€/kk.
Joka arkipäivä sijoituksiin n.700 eur
Ei mene paljon. Ruokaa ostan kerran tai kaksi viikossa. Harrastusmateriaaleja käyn välillä ostamassa mutta niiden summa ei nyt ihan tähän sovi. Bussikortti. Vaatteita minulla on kaapit täynnä - niin paljon että loppuelämänäni en niitä ehdi kuluttaa. Osa ei enää mahdu päälleni. Sama koskee kenkiä. Minulla ei ole mitään ruokakaupan halpistuotteita vastaan - en tiedä mikä ero niissä on kalliisiin tuotteisiin.
En edes muista koska olisin ostanut jotakin muuta kuin ruokaa. Kukkaron nyörit on visusti kiinni, mitä nyt joskus Temutan.
Ei sunnuntaisin nyt mitään raha-asioita mietitä hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen tonnin kuukausinettopalkasta aina kaikki menee, eli about satanen päivässä.
Suunnilleen saman verran menee, mutta pari tonnia jää jemmaankin.
Sen mitä tarttee normaali elämässä. Alemman keskiluokan perheestä olen, mutta 15 vuotiaasta työtä tehneenä olen aina voinut ostaa sen mitä haluan, en nuukaile enkä katsele hintoja kaupassa käydessäni. Vaimon kanssa kahdestaan elelen ja varmaan pari tonnia menee yhteensä kuussa. Isommat ostokset, kuten autonvaihdot, veneet ja mökkirempat tähän päälle.
279€. Jokaisena kuukauden päivänä.
Nettotulot kun perheellä 8500€ ja keskimäärin 30,5 päivää kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään käytin 3800€. Uusi kannettava ja robotti-imuri.
JEEEE lisää alveja valtion kassaan, toisin kuin minä :D
Laskujen ja säästöön menevien rahojen jälkeen jätän tilille 1500e eli 50e/pv.
Kolmen tonnin kuukausinettopalkasta aina kaikki menee, eli about satanen päivässä.