Mikä siinä on että niitä piskejä ei voi pitää kiinni yleisellä lenkkipolulla?
Tänäänkin iso saksanpaimen koira juoksee haukkuen kohti kun olin juoksulenkillä niin että meinasin saada paskahalvauksen,no onneksi ei purrut tai mitään.Omistaja ei edes pahoitellut tuota välikohtausta mitenkään.
Kommentit (169)
Meidän asuinalueella ihmiset eivät viitsi aidata pihojaan kunnolla ja pitävät niissä noita raivohulluja suojelukoiria valvomatta. Juoksulenkillä saa pelätä, milloin ne hyppää sieltä polvenkorkuisen aidan takaa tai kaataa sen lahon aidan.
Koirani on noutaja. Se lähinnä heiluttaa sinulle häntää. Pidän sitä vapaana. En saisi, tiedän. Tähän mennessä on mennyt ilman ongelmia. Kyse on vuosista. Miksi pidän sitä vapaana? No koska se nauttii siitä ja ansaitsee sen. Näillä mennään jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän meidän pikku Murri-mimmeli, äidin/isin oma pikkuvauveli tee pahaa kenellekään.
Yhtä pikkupiskiä meinasin kerran vahingossa potkaista, kun säikähdin takanani yhtä äkkiä kuuluvaa räksytystä.
pikkupiskit ovat oikeasti ärhäkämpiä, mun kimppuun on meinannut 4 kertaa koira tulla: 1 oli irti oleva saku(olin pyörällä liikkeellä, juoksi pihasta tielle täysillä, pääsin nipinnapin karkuun), 1 oli kääpiöpinseri, 1 mäyräkoira ja 1 tiibetinspanjeli. Pikkukoirat olivat hihnassa onneksi, tosin mäykky pääsi säntämään nilkkoihini, onneksi olin nopea ja hyppäsin sivuun. Ja mä en edes pelkää koiria, voin vain kuvitella miltä sellaisista tuntuu, jotka syystä tai toisesta pelkäävät ja käy näin. Ja mulla on itsellänikin koira, ollut useitakin ja siltikin olen sitä mieltä että vastuullinen koiranomistaja ei aiheuta muille tarpeettomia stressitilanteita.
Huomaa taas kommentteja lukiessa että joku vähä-älyinen elämäm_koululainen täällä puolustelemassa sitä kun antaa rakkinsa juosta vapaana. Rakin rotuna tietysti joku tappelukoira jotta mahdollisimman wt-meininki. Varmaan pitää alkaa pitämään puukkoa mukana lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terävä kävelysauva on hyödyllinen eikä muutenkaan kannata kulkea ilman puolustusvälinettä missään nykyään. Ensin piskistä ilmat pihalle ja sen jälkeen käsitellään piskin omistaja.
Blaa blaa blaa
Ja blaa blaa. Katsotaan sitten kun kohdataan miten käy. Kannattaa varautua sen puudelisi kanssa että voi käydä huonosti.
Uhkailetko räkänokka?
🤓
Mua ei haittaa, jos vapaana juoksee jotkut puudelit, mittelspizit, lagotot, noutajat, bordercolliet tms.
Kääpiökoirat saattavat olla ikäviä nilkkaan kiinni käyviä räksyjä.
Mutta vähän pelottaa jotkut saksanpaimenkoirat tms. Rotweilereistä ja pittbulleista tms. saan minäkin paska halvauksen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän asuinalueella ihmiset eivät viitsi aidata pihojaan kunnolla ja pitävät niissä noita raivohulluja suojelukoiria valvomatta. Juoksulenkillä saa pelätä, milloin ne hyppää sieltä polvenkorkuisen aidan takaa tai kaataa sen lahon aidan.
ON huomattu että sun pelkotilat on kovia.mut otahan ilta lääkkeet .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä juurikin yksi tällainen munanjatkeen omistaja. Toivottavasti koirasi raatelee sinut ennen kuin sivulliselle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa, jos vapaana juoksee jotkut puudelit, mittelspizit, lagotot, noutajat, bordercolliet tms.
Kääpiökoirat saattavat olla ikäviä nilkkaan kiinni käyviä räksyjä.
Mutta vähän pelottaa jotkut saksanpaimenkoirat tms. Rotweilereistä ja pittbulleista tms. saan minäkin paska halvauksen.
Voi ku hullua pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäm_koululainen tunnistettu mahtavasta kirjoitustaidosta. Toivottavasti paskarakkisi raatelee kasvosi kun nukut.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäm koulu haisee pahasti tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäm_koululainen tunnistettu mahtavasta kirjoitustaidosta. Toivottavasti paskarakkisi raatelee kasvosi kun nukut.
-Eri
Paniko isä perseeseen lapsena vai miks sulla viiraa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Koirani on noutaja. Se lähinnä heiluttaa sinulle häntää. Pidän sitä vapaana. En saisi, tiedän. Tähän mennessä on mennyt ilman ongelmia. Kyse on vuosista. Miksi pidän sitä vapaana? No koska se nauttii siitä ja ansaitsee sen. Näillä mennään jatkossakin.
Jokainen koira ansaitsee vastuullisen omistajan, osanotto omallesi. Toivotaan ettei sille tapahdu mitään ikävää kun se juoksentelee ilman valvontaa.
Itse pelkään isoja koiria ja muuten vaan myös nykyään inhoan koiria. Kun oli lapsi, meillä oli aina yksi tai kaksi koiraa. Silloin olin tottunut niihin.
Nyt kun olen koko aikuisikäni ollut koiraton, olen alkanut voimaan huonosti jo koiran hajustakin. En enää mene kylään sukulaisilleni, joilla on koira ja kerron myös suoraan, että meille ei saa tuoda koiraa mukana vieraillessa. Koirat vaan ovat aivan hemmetin rasittavia otuksia, joita on tosi vaikea sietää.
Koirien omistajat ei tunne lakka missä saa pitää vapaana ja milloin. Pitää alkaa kulkee taljajousi ja metsästyskärjellinen nuoli mukana ja ammun jokaisen koiran joka on vapaana ja näyttää vähänkin aggressiivisuuden merkkejä. Omistajan on vaan hyväksyttävä asia eikä alkaa mesoamaan ettei saa itsekkin nuolesta.
Kannan aina lenkillä asetta mukana koirien ja roadmanejen varalta sen jälkeen kun ryöstäjät puukotti lenkkeilijämiehen näillä nurkilla. Suosittelen tätä ehdottomasti kaikille.
Muistakaa että koira on lain edessä esine, sen lopettaminen tilanteessa jossa koira uhkaa ihmistä tai toista koiraa ei ole rangaistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäm koulu haisee pahasti tänne asti.
Narkki huoraaaan pilluuu haisee .ryhdistäydy ja mene töihin.
Onneksi on koira lenkillä mukana, niin pysyy potentiaaliset ****karit aisoissa. Mahtaa ketuttaa, kun eivät uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Kannan aina lenkillä asetta mukana koirien ja roadmanejen varalta sen jälkeen kun ryöstäjät puukotti lenkkeilijämiehen näillä nurkilla. Suosittelen tätä ehdottomasti kaikille.
Muistakaa että koira on lain edessä esine, sen lopettaminen tilanteessa jossa koira uhkaa ihmistä tai toista koiraa ei ole rangaistavaa.
JOO sä kannat asetta!!!
sellane hullu sielä tänään.
Koirapilli on koiran luoksekutsumista varten, ja toimii vain jos koira on opetettu tulemaan pillistä luokse. Sellaista jos huvin vuoksi puhaltelee niin suurin osa koirista ei ole moksiskaan, kovin monet kun ei pilliä käytä eikä opeta koiraa sen kanssa luokse tulemaan. Joskus sulle saattaa sitten tulla vastaan koira joka tulee luokse koirapillillä niin kun alat puhaltelemaan juoksee täysillä sun luo.