Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oli 70-luvulla lapsi niin monta kertaa näki käteentumputtajia ja itsensäpaljastelijoita. Ja kukaan ei jäänyt kiinni. Ihan yleistä.

Vierailija
07.09.2025 |

Ja kuinka paljon raiskauksia jää selvittämättä?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies sai rais_kata avioliitossa. Homous oli virallisesti synti ja sairaus. Ankeaa aikaa.

Vierailija
2/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Näitä vilauttelijoita pitkissä takeissaan näki usein, samoin masturbointia esim. rannalla. Nykyään kai vain kaikki sekopäät peukuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ihmetyttänyt, että miksei lasten isät käyneet hakkaamassa näitä pervopaskoja (väkivalta kun myös oli yleisempää)? Oliko ne kaikki niin säälittäviä, että hullu käytös sai jäädä omaan arvoonsa? 

Vierailija
4/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina ihmetyttänyt, että miksei lasten isät käyneet hakkaamassa näitä pervopaskoja (väkivalta kun myös oli yleisempää)? Oliko ne kaikki niin säälittäviä, että hullu käytös sai jäädä omaan arvoonsa? 

Mun sisko joutui kerran itsepaljastelijan kohteeksi, isä kävi hakkaamassa hänet lähes sairaalakuntoon.

Vierailija
5/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinusta tuli vauvapalstan vakiokäyttäjä. Ei ollut mitään haittaa, ei.

Vierailija
6/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli "namu sedät" nykyajan pedarit. Itse kohtasin "namu tädin" joka vei poikuuden multa 12v. Oli varmaan +40 tää nainen

Vierailija
7/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yleistä vielä ysärillä ja nollarin alussakin. Erityisen ahdistavana jäi mieleen bussimatka, kun aikuinen mies tumputti ja tuijotti mua. Olin yksin matkalla ja ehkä 12 vuotias. Kukaan aikuinen ei tehnyt mitään. Aika turvaton olo oli. Ja ei ollut myöskään ainoa tuollainen tilanne. Aikamoinen ällötys jäi miehiä kohtaan omalta lapsuusajalta. Pidän lähempänä eläinta olevana lajina.

Vierailija
8/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt sellaista.

T. N  1970

Vierailija
9/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko joutui kerran itsepaljastelijan kohteeksi, isä kävi hakkaamassa hänet lähes sairaalakuntoon.

Ei kai se sinun siskon vika ollut.

Vierailija
10/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikahan on sairaiden seksiperverssioiden aika, nimenomaan. Pahemmaksi menee koko ajan. 70-luku oli hyvin viatonta verrattuna nykypäivän  touhuihin! 

Vierailija
11/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on muistikuvana, että niitä pieksettiinkin joskus, kunnes nämä säälijät ymmärsivät heitä paree kuin uhreja! Itse olin silloin vielä melkein teini ja kuinka pelkäsinkään, että omalle kohdalle..!

Vierailija
12/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kuinka suuri ongelma, ap? Meneekö yöunet?

Vierailija
13/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sinun siskon vika ollut.

Siis ei isä siskoa hakannut, vaan sen itsepaljastelijan.

Vierailija
14/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla näistä puhuttiin paljon mutta ikinä en nähnyt. En nähnyt ketään edes hiiippailemassa pukeutuneena pitkään takkiin.

Vierailija
15/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikahan on sairaiden seksiperverssioiden aika, nimenomaan. Pahemmaksi menee koko ajan. 70-luku oli hyvin viatonta verrattuna nykypäivän  touhuihin! 

Höpö höpö. Nykyään jää samantien kiinni asioista, joita pystyi ennen tekemään helposti salassa ja joista tuolloin vaiettiin. 

Vierailija
16/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namusedän koulujen lähistöllä

Vierailija
17/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitä aikaa, kun boomerit oli nuoria ja jaksoivat harrastaa!

Vierailija
18/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon sai rais ka ta, mutta homous oli rikos ja sairaus. Eli rais kaa mi nen oli sallittua, mutta kahden aikuisen ihmisen välinen rakkaus ja seksi oli rikos.

Vierailija
19/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 1800-luvulla joutui jalkapuuhun kylän keskelle julkisesta irstailusta.

Vierailija
20/83 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nykyään jää samantien kiinni asioista, joita pystyi ennen tekemään helposti salassa ja joista tuolloin vaiettiin. 

Ehkä joo.

mutta nykyään on seksiperverssioaika, kaikin puolin. Aivan rapistunutta, sairasta meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä