Kun oli 70-luvulla lapsi niin monta kertaa näki käteentumputtajia ja itsensäpaljastelijoita. Ja kukaan ei jäänyt kiinni. Ihan yleistä.
Kommentit (53)
Totta. Näitä vilauttelijoita pitkissä takeissaan näki usein, samoin masturbointia esim. rannalla. Nykyään kai vain kaikki sekopäät peukuttaa.
Mua on aina ihmetyttänyt, että miksei lasten isät käyneet hakkaamassa näitä pervopaskoja (väkivalta kun myös oli yleisempää)? Oliko ne kaikki niin säälittäviä, että hullu käytös sai jäädä omaan arvoonsa?
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ihmetyttänyt, että miksei lasten isät käyneet hakkaamassa näitä pervopaskoja (väkivalta kun myös oli yleisempää)? Oliko ne kaikki niin säälittäviä, että hullu käytös sai jäädä omaan arvoonsa?
Mun sisko joutui kerran itsepaljastelijan kohteeksi, isä kävi hakkaamassa hänet lähes sairaalakuntoon.
Ja sinusta tuli vauvapalstan vakiokäyttäjä. Ei ollut mitään haittaa, ei.
Sitten oli "namu sedät" nykyajan pedarit. Itse kohtasin "namu tädin" joka vei poikuuden multa 12v. Oli varmaan +40 tää nainen
Oli yleistä vielä ysärillä ja nollarin alussakin. Erityisen ahdistavana jäi mieleen bussimatka, kun aikuinen mies tumputti ja tuijotti mua. Olin yksin matkalla ja ehkä 12 vuotias. Kukaan aikuinen ei tehnyt mitään. Aika turvaton olo oli. Ja ei ollut myöskään ainoa tuollainen tilanne. Aikamoinen ällötys jäi miehiä kohtaan omalta lapsuusajalta. Pidän lähempänä eläinta olevana lajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko joutui kerran itsepaljastelijan kohteeksi, isä kävi hakkaamassa hänet lähes sairaalakuntoon.
Ei kai se sinun siskon vika ollut.
Nykyaikahan on sairaiden seksiperverssioiden aika, nimenomaan. Pahemmaksi menee koko ajan. 70-luku oli hyvin viatonta verrattuna nykypäivän touhuihin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on muistikuvana, että niitä pieksettiinkin joskus, kunnes nämä säälijät ymmärsivät heitä paree kuin uhreja! Itse olin silloin vielä melkein teini ja kuinka pelkäsinkään, että omalle kohdalle..!
Onko tämä kuinka suuri ongelma, ap? Meneekö yöunet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sinun siskon vika ollut.
Siis ei isä siskoa hakannut, vaan sen itsepaljastelijan.
Kasarilla näistä puhuttiin paljon mutta ikinä en nähnyt. En nähnyt ketään edes hiiippailemassa pukeutuneena pitkään takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikahan on sairaiden seksiperverssioiden aika, nimenomaan. Pahemmaksi menee koko ajan. 70-luku oli hyvin viatonta verrattuna nykypäivän touhuihin!
Höpö höpö. Nykyään jää samantien kiinni asioista, joita pystyi ennen tekemään helposti salassa ja joista tuolloin vaiettiin.
Se oli sitä aikaa, kun boomerit oli nuoria ja jaksoivat harrastaa!
Oman vaimon sai rais ka ta, mutta homous oli rikos ja sairaus. Eli rais kaa mi nen oli sallittua, mutta kahden aikuisen ihmisen välinen rakkaus ja seksi oli rikos.
Ainakin 1800-luvulla joutui jalkapuuhun kylän keskelle julkisesta irstailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Nykyään jää samantien kiinni asioista, joita pystyi ennen tekemään helposti salassa ja joista tuolloin vaiettiin.
Ehkä joo.
mutta nykyään on seksiperverssioaika, kaikin puolin. Aivan rapistunutta, sairasta meininkiä.
Ja mies sai rais_kata avioliitossa. Homous oli virallisesti synti ja sairaus. Ankeaa aikaa.