Onkohan 52v miehelle jolla asiat kunnossa kysyntää?
Olenkohan jo liian vanha yrittämään uudestaan , mietityttää uskaltaakohan onnea enää etsiä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Aiempia Alluketjuja.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
Nämä siis sen yhden tapauksen käsialaa. Asiallisiakin keskusteluita samasta on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan ulkomailta voi löytää laatunaisia tuossa iässä.
Mitä vikaa on hoikassa, koulutetussa ja naisellisessa kotimaisessa? Se ettei pyydä rahaa? Se että pärjää yksinkin? Se että haluaa mieheltä älyllistä seuraa?
Tuo on liikaa tietynlaisille suomalaisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on hoikassa, koulutetussa ja naisellisessa kotimaisessa? Se ettei pyydä rahaa? Se että pärjää yksinkin? Se että haluaa mieheltä älyllistä seuraa?
Suomesta ei saa tarpeeksi nuorta ja kaunista naista enää tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap löytää seuraavan kumppaninsa vasta vanhainkodista.
Kai tajuat että viisikymppiset naiset etsivät nuorempaa miestä, aikasi on jo mennyt.
Kai tajuat että tuo on vain sinun mielipide. Yleensä 50+ naiset haluavat oman ikäisen miehen.
Kai tajuat että tuo on vain sinun mielipide. Yleensä 50+ naiset haluavat lapsensa ikäisen miehen.
Ei todellakaan halua 😄 Mulla on 21 v poika, enkä todellakaan katsele hänen kavereitaan sillä silmällä. -10 v on ehdoton maksimi, mutta sekin on ollut käytännössä liikaa. Sanoinsin että -5 v ja +10 v on oma haitarini.
Niinpä 😂 Minun poika on 25v. 50+ mies pitää olla.
Kyllä kelpaa 52v mies, jolla on asiat kunnossa. Etenkin jos pidät luonnosta, historiasta sekä politiikan seuraamisesta. Jos vielä omaat mielipiteitä, jotka perustat faktoille, niin se on ehdottomasti kyllä.
Terveisin N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei saa tarpeeksi nuorta ja kaunista naista enää tuossa iässä.
No sitten se laatunainen tosiaam pitää hakea muualta. Ei ole minulta mitenkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.
Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!
Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi m
Suurin osa naisista ei ole ikinä huolinut mitään renttuja. Tämä on joku toimittajan fantasia tai sitten taustalla näkyy lapsuuden traumat ja aukot kasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei ole ikinä huolinut mitään renttuja. Tämä on joku toimittajan fantasia tai sitten taustalla näkyy lapsuuden traumat ja aukot kasvatuksessa.
Se että kyseessä on stereotypia on varsin hyvin tiedossa. Mutta stereotypioille on usein syynsä.
Ne vähemmistöön kuuluvat "naiset jotka rakastuvat renttuihin" ovat itse olleet varsin näkyviä eli huolehtineet ulkonäöstään ja muullakin tavoin saaneet nimenomaan ujojen, aloitekyvyttömien ja yksinäisten miesten huomiota osakseen. Joten kun kyseiset miehet sitten ovat yksipuolisesti heihin ihastuneet niin tuo mielikuva on siitä seurannut.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Höpö löpö. Olen kommentin 19 kirjoittanut mies ja näitä mainitsemiasi laatunaisia tuntuu olevan tarjolla todella runsaasti.
AP, unohda Tinder ellet asu jossain jossa on oikeasti ihmisiä. Suomessa pääkaupunkiseutu on jo jotain mutta eipä ole häävi oikein sekään. Naiset vanhentuessaan näkevät liki jokaisessa +50v miehessä jotain vaimonhakkaaja/alkoholisti/ /peliriippuvainen/narsisti/ylivelkaantunut yms yms piirteitä. 99.99% miehistä swaipataan varalta vasemmalle, siitä saakoot mokomakin vaimonhakkaaja:-) Vastaavasti järkyttävän huonosti itsestään huolta pitäneet naiset saattavat ihan pokkana lähetellä tykkäyksiä. Koska heillähän on p*llu, niin käsitys omasta realistisesta markkina-arvosta on täysin kadonnut. Joskus ihmetellyt että kylläkai jotkut profiilit on pakko olla vitsejä. Kuka ottaa kasvokuvia alaviistosta heikossa valossa?
Eli unohda deittiapit. Mene sensijaan vaikka lavatansseihin. Tai mihin vain jossa pääset oikeasti tekemään tuttavuutta
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Suomen naiset on pilattu syöttämällä niille vuosikymmeniä kaikenlaista soopaa. Eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Tasa-arvo ja naisten euroja sitten ryhdytään lastenhoitajaksi tms ultra perinteiseen naisten ammattiin. Kouluttaudutaan ihan yliopistoa myöten..ja sitten mieheksi otetaan hädintuskin lukemaan kykenevä jännittävä veijari. Pohjoismaissa on varmaan maailman eniten pariskuntia joissa nainen on erittäin koulutettu ja mies savimajasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli unohda deittiapit. Mene sensijaan vaikka lavatansseihin. Tai mihin vain jossa pääset oikeasti tekemään tuttavuutta
Ehdottomasti suosittelen lavatansseja. Eilen oli Ruusulinnassa avajaiset ja todella moni nuorikin nainen jäi monen tanssin ajaksi ilman paria. Itsekin tanssin suuren osan iltaa tanssikursseilta tuttujen naisten kanssa jotta eivät olisi jääneet istumaan koko illaksi.
Tuolla tavoin eli tanssikurssien ja sitten lavatanssien kautta itse löysin nykyisen kumppanini. Missään muussa harrasteessa ei olla heti tervehtimisen jälkeen käsi kädessä...
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikana on suomalainen mielenlaatu ja huumorintajun ja naiseuden puute. Täällä tasa-arvon onnelassa kun nainen ei saa olla nainen eeds treffeillä. Ulkomailla deittaillessa naiset odottavat saavansa olla Lady, ne koulutetutkin. Täällä kaikki toisin ja ah niin tasa-arvoista
No miksipä ei olisi kysyntää. Kyllähän ihmiset eroavat, ja pariutuvat uudestaan. Elämänhallinta on ehdottomasti plussaa, iässä kuin iässä.
Olen vähän aloittajaa nuorempi nainen, vuosia sitten eronnut, ja nyt on alkanut tuntua siltä että jonkinlainen aikuinen ihmissuhde kiinnostaisi. Minulla asuu vielä lapsia kotona, joten en ajattele yhteen muuttamista. Tinderiä olen koittanut, mutta siellä monet mätsänneet miehet ovat olleet aika ongelmaisia. En arvostele, mutta en myöskään omaa elämääni halua sekoittaa. Joku samanlainen eronnut, mutta muuten elämä raiteillaan -tyyppi tarttis löytää.
Riippuu paljon siitä, miten entinen suhteesi loppui ja minkäikäisiä lapsia.
Riitainen ero on suuri red flag
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-vuotias nuori mies, ja minulla on se ongelma, että ikäiseni akat ovat hyvin rupsahtaneita. Pitääkö tässä etsiä nuorempaa böönaa, vai tuoda vaimo ulkomailta asti?
Tämä on valitettava tosiasia. Kai tästä on saatava puhua. Monet ikäiseni naiset ovat mummmelikunnossa ja se vähän ahdistaa koska pariutumisessa loppuviimeksi kuitenkin on kyse lisääntymisestä. Vaikka se ei ehkä enää olisi biologisesti mahdollistakaan niin se miehiä ja naisia ajaa yhteen
Vierailija kirjoitti:
No miksipä ei olisi kysyntää. Kyllähän ihmiset eroavat, ja pariutuvat uudestaan. Elämänhallinta on ehdottomasti plussaa, iässä kuin iässä.
Olen vähän aloittajaa nuorempi nainen, vuosia sitten eronnut, ja nyt on alkanut tuntua siltä että jonkinlainen aikuinen ihmissuhde kiinnostaisi. Minulla asuu vielä lapsia kotona, joten en ajattele yhteen muuttamista. Tinderiä olen koittanut, mutta siellä monet mätsänneet miehet ovat olleet aika ongelmaisia. En arvostele, mutta en myöskään omaa elämääni halua sekoittaa. Joku samanlainen eronnut, mutta muuten elämä raiteillaan -tyyppi tarttis löytää.
Mistä tiedät että ovat olleet ongelmaisia? Aika syvällisiä keskusteluja käyty jos jo Tinder chatissa avaudutaan vaikkapa juopottelusta:-) No täällä härmässä ihmiset kyllä avautuu ällistyttävän nopeasti, puhetipuli ihan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-vuotias nuori mies, ja minulla on se ongelma, että ikäiseni akat ovat hyvin rupsahtaneita. Pitääkö tässä etsiä nuorempaa böönaa, vai tuoda vaimo ulkomailta asti?
Tämä on valitettava tosiasia. Kai tästä on saatava puhua. Monet ikäiseni naiset ovat mummmelikunnossa ja se vähän ahdistaa koska pariutumisessa loppuviimeksi kuitenkin on kyse lisääntymisestä. Vaikka se ei ehkä enää olisi biologisesti mahdollistakaan niin se miehiä ja naisia ajaa yhteen
Lisääntyminen tuskin on 50+-ikäisellä miehellä enää haaveena. Mutta jos näkee vain huonokuntoisia oman ikäisiä naisia, niin katsoo väärään suuntaan. Lähtekää sellaisen liikuntaharrastuksen pariin, jossa on sekä miehiä että naisia, ja katsokaa: moni yli 50-vuotias nainen on aika rautaisessa kunnossa, hyvin kaukana rupsahtaneesta tai mummeliudesta. - Mutta toisaalta - omansa kaltaisten joukosta ei löydy kuin kaltaisiaan? Siispä katsokaa ensin peiliin ja miettikää.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet swaippaillut oikealle juuri niitä jänniä miehiä ja nyt sitten valitetaan. Heh heh