PS esittää epäluottamusta hallitukselle syynä jengiväkivalta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/858df93b-f7fc-4125-a854-1029e3be1…
Ja täysin aiheesta esittääkin.
"Marinin hallitus kielsi katujengiongelman ja löysi sen pian edestään."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7c726853-72c8-445b-8b36-60f77d860…
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Persua nyt pelottaa kaikki. Myös työnteko.
Mikä sun ongelma on?
Ihme rasse toi Purra. Mustat naiset pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Missä persu siellä ongelma
Vihervasemmisto saisi kantaa vastuun tästä tilanteesta kun he tämän ovat aiheuttaneetkin
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa nyt olla hallitus joka on keskittynyt kaikkeen muuhun kuin työntekoon.
Perussuomalaiset tulevat saamaan seuraavissa eduskuntavaaleissa ääneni.
Näin olen päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miespersut muuttaisivat maasta, rikollisten määrä laskisi huomattavasti. Ehkä jopa 95%.
Jännä kun on tuo sama luku 95% taustaisia noissa jengeissä.
Tuolla persujankkaajalla on selvästi joku mielenterveysongelma. Pitää yrittää ymmärtää, kukaan ei itse valitse sairastua sellaiseen.
Miten perussuomalaiset on omalta osaltaan auttaneet ennalta ehkäisemään nuorten pahoinvointia vai ovatko päin vastoin ajaneet heitä syrjäytymään ja luoneet huonot näkymät mm. työmarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Näin olen päättänyt.
Sinä, minä ja useat muut ovat päättäneet saman. Ehkä suurin syy tähän omalla kohdalla on että en keksi parempaakaan vastakohtaa vihreiden ajamaan politiikkaan
Vierailija kirjoitti:
Näin olen päättänyt.
Jos haluaa, että se oma edustaja huutelee törkeyksiä siellä oppositiossa mikäli nyt edes krapulaltaan kykenee paikalle, niin ei kai siinä mitään
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miespersut muuttaisivat maasta, rikollisten määrä laskisi huomattavasti. Ehkä jopa 95%.
Kansallissosialismi hävisisi suomesta kerta iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Näin olen päättänyt.
Veikkaan että aika moni muukin päättää samoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten perussuomalaiset on omalta osaltaan auttaneet ennalta ehkäisemään nuorten pahoinvointia vai ovatko päin vastoin ajaneet heitä syrjäytymään ja luoneet huonot näkymät mm. työmarkkinoilla?
Persuilla ei ole valtaa päättää somesta ja jatkuvasta huomion hausta sekä tykkäysten kalastelusta
Kunpa ps olisi kerrankin otettu hallitukseen niin tällaista ongelmaa ei nyt olisi!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla persujankkaajalla on selvästi joku mielenterveysongelma. Pitää yrittää ymmärtää, kukaan ei itse valitse sairastua sellaiseen.
Yritän ymmärtää mutta vaikeaa ymmärtää näiden väkivaltajengien puolustelua. Sen takia tässä tilanteessa ollaankin kun vähäteltiin ja lässytettiin persuista.
Uutinen on yli kuukausi vanha miksi persujen pitää kaivaa näitä artikkelejä että voisivat öyhöttääää enemmän?!
Pitäkää ne qanonpelleturpanne kiinni!
Totta. Mykkänen ois Orpon tilalle parempi.