Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan 52v miehelle jolla asiat kunnossa kysyntää?

Vierailija
07.09.2025 |

Olenkohan jo liian vanha yrittämään uudestaan , mietityttää uskaltaakohan onnea enää etsiä.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 37 kun tapasin nykyisen mieheni, joka oli silloin 46. Kun tyyppi on oikea, olisi minulle ollut samantekevää vaikka olisi ollut 52. 

Vierailija
82/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden

Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.

Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!

Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveys

Suurin osa naisista ei ole ikinä huolinut mitään renttuja. Tämä on joku toimittajan fantasia tai sitten taustalla näkyy lapsuuden traumat ja aukot kasvatuksessa. 

Paitsi että on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 37 kun tapasin nykyisen mieheni, joka oli silloin 46. Kun tyyppi on oikea, olisi minulle ollut samantekevää vaikka olisi ollut 52. 

Kyllä se ikäero olisi siinä vaiheessa alkanut tuntumaan kun ukko olisi päässyt 15v ennen sua jo eläkkeelle.

Vierailija
84/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Moilanen. 🤣🤣

Vierailija
85/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tansseissa käyvät ovat olleet poikkeuksetta sellaisia tosikoita ettei tee edes mieli tutustua.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kettu_ja_pihlajanmarjat

Vierailija
86/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla kiinnostunut 52-vuotiaasta, jos arvomaailmat ja ajattelutavat osuvat yksiin, jos ollaan jotenkin samanhenkisiä, persoonat ja luonteet sopivat yhteen ja jos on jotain samantyyppisiä kiinnostuksenkohteita (käytännössä etenkin kulttuuri ja taide). Ja jos se 52-vuotiaskin asuu pk-seudulla eikä hänellä ole alle 12-vuotiaita lapsia.

Että voi siis olla kysyntää, jos sellaisia naisia löytyy, jotka etsivät sinun kaltaista.

N47

Vierailija
87/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei kelpaa. Olen 53 vuotias nainen ja joku voisi sanoa, että koska olen lapseton, en ole koskaan kasvanut aikuiseksi. Tykkään pojankasvoisista miehistä ja niitä on 50 vuotta täyttäneistä enää 1%. Tulen juttuun parhaiten 2 kymppisten miesten kanssa, eli juttelu ei oikein ole luontevaa näiden 5 kymppisten kanssa. Ex on nyt 55 ja jätin hänet 5v sitten juurikin siksi, että aloimme kasvaa eri suuntiin jo 4 kymppisinä. En halua mitään kaiket illat työkaluja järjestelevää, omissa oloissaan viihtyvää erakkopapparaista. Saattaa olla, että minunlaisia on vähän, mutta toisaalta, vanhat miehethän haluaa niitä parikymppisiä, niin minä olen ainakin mieleltäni sellainen. Itse haen miestä 40+ ikäisistä. Nuorempikin kelpaisi, mutta olen realisti.... 

N.53

Vierailija
88/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikäero olisi siinä vaiheessa alkanut tuntumaan kun ukko olisi päässyt 15v ennen sua jo eläkkeelle.

Pääseehän se nytkin kymmenisen vuotta mua ennen eläkkeelle. 

Vierailija
89/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kysyntää saman ikäisten keskuudessa.

Oletko varma? Täällähän naiset sanovat että haluavat itseään reilusti nuoremman viriilin miehen.

Ei halua, vaan miehen joka on lapsena katsonut samoja lastenohjelmia. 

Vierailija
90/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siinä voi käydä niinkin, mitä moni ei ajattele, että tämä eläköitynyt masentuu, tuntee hyödyttömyyttä, yksinäisyyttä, mustasukkaisuutta toisen työelämästä ja lähtee. Nuorempi nainen ei voi tätä ymmärtää, vaan kuvittelee että nuoruus on jokin taikavoima.

Vierailija
91/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedät, että se työpaikka pitäisi olla, tai muuten lompsa kunnossa. Tosiaan, olet myös kiltti ja helposti myöntyväinen. Sanotaan nyt suoraan, olet itsestäänselvänä pidetty, joka myöntyy kaikkeen. Tätä naiset toivoo aiempien vuosien suhteilun jälkeen. Hyvä puoli saman ikäryhmän naisissa on se, että heidän lapsensa ovat jo täysi-ikäisiä, eli heidän elämäänsä ei tarvitse osakustantaa. Tämä kaikki ja ottaen huomioon hieman anelevan sävyn aloituksessasi, että olisiko mitään saumaa, niin olet kultakimpale, kuten tavataan sanoa. M48

Aikuiset naiset ei kaipaa elämäänsä mitään lapasta, ilmankin miestä on hyvä jos ei löydy itsenäistä omillaan pärjäävää miestä, jolla on omat mielipiteet ja suunnilleen sama arvomaailma kuin itsellä. Ystävällisyys ja käytöstavat ovat pelkkää plussaa toki. Naisille ei muuten kannata kertoa mitä naiset haluavat tai ajattelevat, tietävät sen kyllä itse, näin vinkkinä sinulle jos haaveilet vielä olevasi jonkun kultakimpale. Ja seksin pitää toimia tietenkin, lapasen kanssa ei toimi. 

Vierailija
92/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kysyntää saman ikäisten keskuudessa.

Oletko varma? Täällähän naiset sanovat että haluavat itseään reilusti nuoremman viriilin miehen.

Miksi te jotkut ette ymmärrä, että naiset ei kaikki ajattele samalla tavalla? Todella säälittävää ja lapsellista aina vinkua, että naiset sitä, tätä ja tuota. Ihan älyvapaata touhua taas.

Mä olen 46v enkä todellakaan halua reilusti nuorempaa miestä. Ei kiinnosta. Mä haluan oman ikäisen tai vähän vanhemman. Olen aina tykännyt reilusti vanhemmista, mutta alkaa olla liian vanhoja joten tässä iässä parempi katsella vain vähän vanhempaa. 52v mies olisi iältään oikein hyvä.

Vierailija
93/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
94/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.

Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!

Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi m

Ne rentut ovat vaan niin ihania, seksikkäitä! Ajatelkaat siskot vaikka jotain Antti Reiniä, Ville Virtasta, Ilkka Villiä. Tommi Korpelaa, oih ja voih. Mieluummin mulle seksikäs renttu taiteilija kuin mattivanhasmainen insinööri epämuodikkaissa silmälaseissaan. 🤣

Vierailija
95/95 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveys

"Ne rentut ovat vaan niin ihania, seksikkäitä! Ajatelkaat siskot vaikka jotain Antti Reiniä, Ville Virtasta, Ilkka Villiä. Tommi Korpelaa, oih ja voih. Mieluummin mulle seksikäs renttu taiteilija kuin mattivanhasmainen insinööri epämuodikkaissa silmälaseissaan. 🤣"

Ei ammatti tee kenestäkään renttua. Jokainen mainituista tekee ihan oikeaa työtä eikä ole renttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi