Onkohan 52v miehelle jolla asiat kunnossa kysyntää?
Olenkohan jo liian vanha yrittämään uudestaan , mietityttää uskaltaakohan onnea enää etsiä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-vuotias nuori mies, ja minulla on se ongelma, että ikäiseni akat ovat hyvin rupsahtaneita. Pitääkö tässä etsiä nuorempaa böönaa, vai tuoda vaimo ulkomailta asti?
Tämä on valitettava tosiasia. Kai tästä on saatava puhua. Monet ikäiseni naiset ovat mummmelikunnossa ja se vähän ahdistaa koska pariutumisessa loppuviimeksi kuitenkin on kyse lisääntymisestä. Vaikka se ei ehkä enää olisi biologisesti mahdollistakaan niin se miehiä ja naisia ajaa yhteen
Lisääntyminen tuskin on 50+-ikäisellä miehellä enää haaveena. Mutta jos näkee vain huonokuntoisia oman ikäisiä naisia, niin katsoo väärään suuntaan. Lähtekää sellaisen liikuntaharrastuksen pariin, jossa on sekä miehiä että naisia, ja katsokaa: moni yli 50-vuotias nainen on aika rautaisessa kunnossa, hyvin kaukana rupsahtaneesta tai mummeli
72kg/175cm ja pieni rasvaprosentti. Ei mahaa. Väittäisin olevani tiukemmassa kunnossa kuin 95% naisista. Eli kestää katsoa peiliin
Miksi ei olisi? Varsinkin jos pitää huolta ulkonäöstään ja on hyvät käytöstavat.
Näissä deittiasioissa juurisyy on se että liki kaikki naiset on eronneet ja sen vuoksi katkeria, ylivarovaisia, pelokkaita yms yms. Miehet vain etsii seuraa eikä monellakaan miehellä tykytä takaraivossa se ex.
Yhtälö on hyvin vaikea.
Eivät kaikki ole eronneita. Tosin esim. leski voi olla tosi pelottava lähestyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon siitä, miten entinen suhteesi loppui ja minkäikäisiä lapsia.
Riitainen ero on suuri red flag
Miksi pitäisi avautua edellisistä parisuhteista? Jotenkin vajaaälyistä edes kysellä sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-vuotias nuori mies, ja minulla on se ongelma, että ikäiseni akat ovat hyvin rupsahtaneita. Pitääkö tässä etsiä nuorempaa böönaa, vai tuoda vaimo ulkomailta asti?
Tämä on valitettava tosiasia. Kai tästä on saatava puhua. Monet ikäiseni naiset ovat mummmelikunnossa ja se vähän ahdistaa koska pariutumisessa loppuviimeksi kuitenkin on kyse lisääntymisestä. Vaikka se ei ehkä enää olisi biologisesti mahdollistakaan niin se miehiä ja naisia ajaa yhteen
Lisääntyminen tuskin on 50+-ikäisellä miehellä enää haaveena. Mutta jos näkee vain huonokuntoisia oman ikäisiä naisia, niin katsoo väärään suuntaan. Lähtekää sellaisen liikuntaharrastuksen pariin, jossa on sekä miehiä että naisia, ja katsokaa: moni yli 50-vuotias nainen on aika rautaisess
Lyhyet miehet eivät kiinnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Varsinkin jos pitää huolta ulkonäöstään ja on hyvät käytöstavat.
Hohhoijaa. Jotta pääset esittelemään niitä käytöstapoja tulee ensin läpäistä hyvin tiukka seula. Olisi hauska tietää kuinka kauan naiset tuijottavat vaikkapa Tinder kuvia ennen kuin swaippaavat. Vai onko jokin automaattiasetus että 5s päästä automaatti swaippaus vasemmalle. Varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon siitä, miten entinen suhteesi loppui ja minkäikäisiä lapsia.
Riitainen ero on suuri red flag
Miksi pitäisi avautua edellisistä parisuhteista? Jotenkin vajaaälyistä edes kysellä sellaisia.
No niin. Tässä päästään yhteen juurisyistä. 5min chat jälkeen jo esitellään ventovieraalle koko elämää kaikkine traumoimeen. Only in Finland
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen tuskin on 50+-ikäisellä miehellä enää haaveena. Mutta jos näkee vain huonokuntoisia oman ikäisiä naisia, niin katsoo väärään suuntaan. Lähtekää sellaisen liikuntaharrastuksen pariin, jossa on sekä miehiä että naisia, ja kat
"Lyhyet miehet eivät kiinnosta naisia."
Määrittele lyhyt. Moni mies kai ajattelee, että alle 180-senttinen on lyhyt. Minä olen lyhyenä naisena kiinnostunut lähes poikkeuksetta miehistä, jotka ovat 170 - 180-senttisiä. Joku on sitä mieltä, että 170-senttinen mies on lyhyt. Minulle ei, vaan juuri sopiva. En haluaisi liian pitkää miestä, koska haluan katsoa silmiin ilman, että niskaan sattuu. Mutta minua ei kiinnosta mies, jolla on joku napoleonkompleksi, ihan pituudesta riippumatta.
Mies, joka sanoo, että "lyhyet miehet eivät kiinnosta naisia", on juuri napoleonkompleksimies, joka lisäksi niputtaa kaikki naiset yhdeksi massaksi. Minua kiinnostavat "lyhyet" miehet, mutta eivät kaltaisesi, jotka kirjoittavat: "lyhyet miehet eivät kiinnosta naisia".
Olen 44-vuotias nainen ja tavallinen viisikymppinen mies olisi minulle juuri sopiva. En vain tunnu löytävän tällaisia vapaana mistään. 🤔
"Lyhyet miehet eivät kiinnosta naisia."
Kyllä kiinnostaa. Mä en pidä pitkistä miehistä. Mä en ole pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen tuskin on 50+-ikäisellä miehellä enää haaveena. Mutta jos näkee vain huonokuntoisia oman ikäisiä naisia, niin katsoo väärään suuntaan. Lähtekää sellaisen liikuntaharrastuksen
Kaikilla alle 180 senttisillä miehillä on napoleonkompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44-vuotias nainen ja tavallinen viisikymppinen mies olisi minulle juuri sopiva. En vain tunnu löytävän tällaisia vapaana mistään. 🤔
Olen (vielä) 49-vuotias mies ja sijaitsen Tinderissä. Olen täysin vakuuttunut, että kaltaisiani jokaiselle kaltaisellesi 3-4kpl lisää. Olen myös Suomi24.fi:ssä ja joskus aikanaan Badoossa ja joskus muistaessani jopa FB:ssä. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoilla on ongelmansa. Itse kun olen ikäisiäni naisia katsellut niin yllättävän hyvässä kunnossa ja ulkonäöstään huolehtivia olen tanssilattialla kohdannut. Ei valittamista!
Ei kannata katsella nettiporrnoa. Se vääristää naiskuvan hyvin epärealistiseksi. Ja kun näyttelijät ovat nuoria niin nettiporrnon parissa aikaansa viettävät keski-ikäiset eivät enää osaa viehättyä oma ikäluokkansa ihmisistä.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä tinderi laulamaan, sillähän se selviää. Jos sun ikähaarukka on realistinen, niin saatat hyvinkin löytää naisen.
Mikä olis mielestä realistinen haarukka, 62-100?
40-60v
Vierailija kirjoitti:
Näissä deittiasioissa juurisyy on se että liki kaikki naiset on eronneet ja sen vuoksi katkeria, ylivarovaisia, pelokkaita yms yms. Miehet vain etsii seuraa eikä monellakaan miehellä tykytä takaraivossa se ex.
Yhtälö on hyvin vaikea.
Tämä on varmasti totta. Itse kuuluu tuohon joukkoon, kiitos väkivaltaisen exän. Sen sijaan ex-miehelle ei jäänyt mitään traumaa, jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan ulkomailta voi löytää laatunaisia tuossa iässä.
Tämä. Suomen naiset on pilattu syöttämällä niille vuosikymmeniä kaikenlaista soopaa. Eivät itsekään tiedä mitä haluavat. Tasa-arvo ja naisten euroja sitten ryhdytään lastenhoitajaksi tms ultra perinteiseen naisten ammattiin. Kouluttaudutaan ihan yliopistoa myöten..ja sitten mieheksi otetaan hädintuskin lukemaan kykenevä jännittävä veijari. Pohjoismaissa on varmaan maailman eniten pariskuntia joissa nainen on erittäin koulutettu ja mies savimajasta.
No nyt olisi kiva saada joku tutkimus lähteeksi. Olen itse akateeminen nainen (DI) ja myös tuttuvapiiri tätä samaa koulutustasoa. Yhtä lukuunottamatta kaikilla on akateeminen mies. Tämän yhdenkin mies on työelämässä, mutta perus suomalainen duunari. Nimenomaa meille naisille koulutus on tärkeä ja miehille riittää, noh, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 3v nuorempi mies ja ei ole ollut kysyntää. Tämä johtunee ulkonäöstä, ei siis mitään merkittävää, silmälasit ovat pakolliset, mutta en koskaan ole ollut tai tule olemaan hyvännäköinen. Tämä varsinkin seuranhakusovelluksissa on määräävä tekijä, mikä on ehkä luonnollistakin.
Netin alkuaikoina, silloin parikymppisenä ei myöskään ollut flaksia naisten kanssa. Mutta oli ehkä kuitenkin pienesti enemmän, vaikka kuvia ei ollut mitä vaihtaa. Ajatuksia kyllä vaihdettiin, ja kyllähän sitä näppäimistöä sai tosi kovaa kuluttaa joka ikisen naisen kohdalla, jonka ikinä sai sänkyyn asti. Nyt kun on enemmän kuvapohjainen, niin ikää myöten ei kiinnostusta ole. Tinder on hyvä mittari (ainoa?). Tykkäyksiä on ollut enimmillään hetken 57kpl, tästä on ehkä 4v. aikaa, kun olin 45v. Nyt niitä oli aamulla 21.
Ehkä tämä on ymmärrettävissäkin, itsekin tulee aika paljon ruksittua naisia. Tässä iässä jos on
nuorekas, hyvännäköinen ja jopa vartalo täydessä bikinikunnossa, on se oikeasti paljon harvinaisempaa kuin parikymppisillä naisilla. Nainen kuin nainen on nuorena hyvin kaunis, tämä harvinaistuu iän myötä vääjäämättä, joten näillä nelikymppisillä kaunottarilla voi olla ehkä vieläkin enemmän valinnanvaraa kuin nuorena.
Ylläoleva koskee vain allekirjoittanutta. Tilanne on heti toinen, jos on varallisuutta kertynyt hyvin tai jopa oikein hyvin. Itse maksan vielä a-lainaa jne. Onneksi aika on ehkä jotenkin armollista, kun on jo vuosien ajan nukkunut yksin, niin se kaipaus sammuu, kuolee pois. Voi vetäytyä, vaikka kommentoimaan tänne Vauva-lehden palstalle.
Ehdottaisin että jätät tuon virtuaalimaailman ja lähdet kohtaamaan ihmisiä todellisessa elämässä. Huomaat yllättäen että ulkonäkökeskeisyys ei olekaan niin merkittävää kuin mitä deittiappien perusteella kuvittelisi.
Valitse sellainen harraste jossa kohtaat paljon itseäsi kiinnostavaan ikäryhmään kuuluvia naisia sosiaalisessa tilanteessa. Parisuhteen muodostumisen todennäköisyys jokaisessa kohtaamisessa on pieni mutta ei nollan suuruinen. Kun näitä kohtaamisia alkaa kertyä niin todennäköisyydet ovat sinun puolellasi.
Itse aloitin diskoissa yksin tanssimisen ja tanssikursseilla (tango, valssi, fusku...) käymisen viime syksynä ja jo jouluna oli ensimmäinen lyhyeksi jäänyt seurustelusuhde käynnissä. Kesäkuussa kohtasin Pavilla lavatansseissa nykyisen kumppanini johon alustavasti tutustuin jo tanssikurssilla.
Jos jäät mukavuusvyöhykkeellesi etkä kohtaa naisia harrasteissasi niin todennäköisyys parisuhteelle on aika tarkkaan nolla.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksipä ei olisi kysyntää. Kyllähän ihmiset eroavat, ja pariutuvat uudestaan. Elämänhallinta on ehdottomasti plussaa, iässä kuin iässä.
Olen vähän aloittajaa nuorempi nainen, vuosia sitten eronnut, ja nyt on alkanut tuntua siltä että jonkinlainen aikuinen ihmissuhde kiinnostaisi. Minulla asuu vielä lapsia kotona, joten en ajattele yhteen muuttamista. Tinderiä olen koittanut, mutta siellä monet mätsänneet miehet ovat olleet aika ongelmaisia. En arvostele, mutta en myöskään omaa elämääni halua sekoittaa. Joku samanlainen eronnut, mutta muuten elämä raiteillaan -tyyppi tarttis löytää.
Eli olet swaippaillut oikealle juuri niitä jänniä miehiä ja nyt sitten valitetaan. Heh heh
En sanoisi näin. On tullut vastaan ikäisiäni 40+ jotka eivät ole seurustelleet, ovat kuntouttavassa työssä tai pitkään työttömiä yms. Taustalla varmaan mt-ongelmia. En ole svaippaillut ulkonäön perusteella vaan kiinnostavien tekstien. (Toki et varmaan tätä usko, mutta sille minä en voi mitään). Mutta harva nyt kaikkea siinä esittelyssään tilittää eikä tarvikaan.
Olen itse 3v nuorempi mies ja ei ole ollut kysyntää. Tämä johtunee ulkonäöstä, ei siis mitään merkittävää, silmälasit ovat pakolliset, mutta en koskaan ole ollut tai tule olemaan hyvännäköinen. Tämä varsinkin seuranhakusovelluksissa on määräävä tekijä, mikä on ehkä luonnollistakin.
Netin alkuaikoina, silloin parikymppisenä ei myöskään ollut flaksia naisten kanssa. Mutta oli ehkä kuitenkin pienesti enemmän, vaikka kuvia ei ollut mitä vaihtaa. Ajatuksia kyllä vaihdettiin, ja kyllähän sitä näppäimistöä sai tosi kovaa kuluttaa joka ikisen naisen kohdalla, jonka ikinä sai sänkyyn asti. Nyt kun on enemmän kuvapohjainen, niin ikää myöten ei kiinnostusta ole. Tinder on hyvä mittari (ainoa?). Tykkäyksiä on ollut enimmillään hetken 57kpl, tästä on ehkä 4v. aikaa, kun olin 45v. Nyt niitä oli aamulla 21.
Ehkä tämä on ymmärrettävissäkin, itsekin tulee aika paljon ruksittua naisia. Tässä iässä jos on nuorekas, hyvännäköinen ja jopa vartalo täydessä bikinikunnossa, on se oikeasti paljon harvinaisempaa kuin parikymppisillä naisilla. Nainen kuin nainen on nuorena hyvin kaunis, tämä harvinaistuu iän myötä vääjäämättä, joten näillä nelikymppisillä kaunottarilla voi olla ehkä vieläkin enemmän valinnanvaraa kuin nuorena.
Ylläoleva koskee vain allekirjoittanutta. Tilanne on heti toinen, jos on varallisuutta kertynyt hyvin tai jopa oikein hyvin. Itse maksan vielä a-lainaa jne. Onneksi aika on ehkä jotenkin armollista, kun on jo vuosien ajan nukkunut yksin, niin se kaipaus sammuu, kuolee pois. Voi vetäytyä, vaikka kommentoimaan tänne Vauva-lehden palstalle.