Onko muita naisia, joita miehet ns. häpeää?
Eli siis tarkoitan, että ei haluta esim. tavata paikassa jossa on muita ihmisiä, kahvilassa tai ravintolassa eli siis julkisella paikalla. Eikä missään tapauksessa näyttää muille ihmisille, että ollaan vaikka pari. Tällainen ongelma minulla on ollut jokaisen miehen kanssa, jonka olen koskaan ikinä tavannut. En ole mikään huippukaunis missi, mutta en ole mikään rumakaan, joskus sanottu jopa sieväksi, pukeudun ihan tyylikkäästi, huolehdin itsestäni. Ja tiedän ihan varmasti, ettei kukaan niistä miehistä ole ollut parisuhteessa/ naimisissa, koska tässä varmasti ehdotetaan sellaista. Eräskin minua 20 vuotta vanhempi, lyhyt ja kalju duunari oli sinkku eikä ollut lapsiakaan, mutta minun kanssani ei halunnut olla, ei halunnut tavata esim. kahvilassa ja pyysi minulta etten missään tapauksessa kertoisi kenellekään että meillä on ollut jotakin. Olen kerran tavannut ulkomaalaista miestä ja oli ihan sama homma, mies ei halunnut tavata edes samassa kaupungissa, missä hän asui. Tämä alkaa vaikuttaa jo itsetuntooni ja mielialaani. Onko muilla vastaavaa ongelmaa vai taidanko olla ainoa nainen tässä asiassa? Vai lopetanko suosiolla kaikki yritykset löytää parisuhde, koska ilmeisesti tällaista ei ole minulle tarkoitettu.
Kommentit (82)
No, nuo etsivät vain sitä kodinhoitajaa ja huoltajaa itselleen. Voivat haaveilla jostain laulajasta, julkkiksesta, missistä. Ikuisia etsijöitä paitsi jos naisella on rahaa omaisuutta mikä kompensoi ulkonäköä. Pysykää erossa näistä . Toisaalta toivovat, että joku toinen nainen kiinnostuu sillä he näyttävät tavoitellummilta seurassa, parisuhteessa .Yksinäinen mies ei vedä naista puoleensa ellei nainen ole itsekin itsenäinen ja yksin liikkuva .
Naisesta pitää olla miehelle aina jotain hyötyä. Muutoin eivät piittaa olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
"Naisetkin häpeävät näyttäytyä niiden miesten seurassa joita he eivät ole itse stailanneet ja tavoille opettaneet, kovalla työllä."
No onpas kyllä outoa.
Sulle on ilmeisesti käynyt noin. Mitä heittoa? Älä suostu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pakolla johdu sinusta vaan mies ei halua sitoutua. Joten sinua ei esitellä läheisille jotta et luule suhdetta vakavaksi. Ja jos haluaa vaihtaa parempaan niin kukaan tuttu ei kysele että etkä juuri tapaillut sitä yhtä. Eli ei häpeä mutta ei näe pitkäaikaisena juttuna.
Miksi mies jatkaa tapailua jos kerran näkee ettei tämä kumppani kelpaa pidemmän päälle?
Seksi, seura, ajankulu. Joillakuilla ei ole mitään estoja käyttää toista hyväkseen.
Jotkut miehet jopa menevät naimisiin ja tekevät lapsia ja sitten ilmoittavat, etteivät ole koskaan rakastaneet ja nyt on löytynyt se oikea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo sama vaikutus miehiin eli tapailuvaiheessa joo on voitu tietenkin istua samassa pöydässä, koska muutenhan ei olisi tutustuttukaan mutta siinäkään vaiheessa ei mun kanssa ole haluttu tehdä mitään ns normaalia treffijuttua ainakaan oma-aloitteisesti. Eikä puhettakaan että mun kanssa olisi kuljettu käsi kädessä saati että olisi pidetty kainalossa vaan enemmänkin niin, että mies harppoo sen askeleen verran edellä ja metrin "hajuraolla".
Sitten kun oltu parisuhteessa niin mun kanssa on voinut olla vain jomman kumman kotona.
Toi edessä kävely on kyllä niin junttimaista kun ikinä olla voi.
Mutta toi edessä harppominen ei ole välttämättä toisen häpeämistä, vaan pelkkää huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella oudolta. Oikeastaan tulee mieleen vain kaksi vaihtoehtoa. He ovat varattuja tai heillä on joku toinen kiikarissa tai sitten sinussa on joku asia mikä miehiä hävettää (ulkonäkö, tausta tms.). Ikävää joka tapauksessa eikä näin pitäisi olla.
Näinhän se varmaankin on. Pakko sanoa, että tuo eka olisi mukavampi vaihtoehto mutta tiedän ihan 100varmaksi ettei kyseessä ole kertaakaan ollut varattu mies ja melko varma myös siitä, ettei kiikarissakaan ole ollut ketään.
Tuskin ne miehet ovat käyneet kaikilla sylintereillä?
Vierailija kirjoitti:
Naisesta pitää olla miehelle aina jotain hyötyä. Muutoin eivät piittaa olla yhdessä.
Itse ainakin tapaan ystävänaista koska on kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo sama vaikutus miehiin eli tapailuvaiheessa joo on voitu tietenkin istua samassa pöydässä, koska muutenhan ei olisi tutustuttukaan mutta siinäkään vaiheessa ei mun kanssa ole haluttu tehdä mitään ns normaalia treffijuttua ainakaan oma-aloitteisesti. Eikä puhettakaan että mun kanssa olisi kuljettu käsi kädessä saati että olisi pidetty kainalossa vaan enemmänkin niin, että mies harppoo sen askeleen verran edellä ja metrin "hajuraolla".
Sitten kun oltu parisuhteessa niin mun kanssa on voinut olla vain jomman kumman kotona.
Mutta toi edessä harppominen ei ole välttämättä toisen häpeämistä, vaan pelkkää huonoa käytöstä.
Tästä harppomisesta oli joskus joku ketjukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä harppomisesta oli joskus joku ketjukin.
Tässä muutama, näitä on enemmänkin
https://www.vauva.fi/keskustelu/4903490/jouduin-karjaisemaan-miehelle-e…
www.vauva.fi/keskustelu/4767695/kaveleeko-sinunkin-miehesi-5-metria-ede…
https://www.vauva.fi/keskustelu/4962168/kumppani-aina-harppoo-edella
https://www.vauva.fi/keskustelu/5151522/mies-kavelee-monta-metria-edell…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy voi olla että miehet pelkäävät, että joku nappaa sinut ja iskee heti, jos menette ihmisten ilmoille.
Ei miehet ajattele noin. Jos olet heidän mielestä nätti he kyllä kuljettavat sinua ylpeänä ympäri kyliä.
100% tämä. Juuri näin
T. Mies
Olen kerran ollut ensitreffeillä sellaisen naisen kanssa, jonka ulkonäkö oli sitä tasoa että minua hävetti tulla nähdyksi hänen seurassaan.
Ei sovittu uusia treffejä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykymiehet on tällasia?
Ei nykymiehet edes oikeasti ole tällaisia, jos siis isoa kuvaa katsoo.
AP:n tilanne on joku hyvinkin poikkeuksellinen "outlier" keissi. Minulla on sangen laaja tuttavapiiri 30-40v pariskuntia, enkä ole nähnyt kirjaimellisesti yhdenkään miehen käyttäytyvän tuolla tavalla, jotenkin häveten vaimoaan/naisystäväänsä. Päinvastoin, miehet näyttävän enemmänkin olevan ylpeitä kumppanistaan, ja mielellään näyttäytyvät julkisesti heidän kanssaan.
Aika outoa käytöstä mieheltä alkaa seurustelemaan sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ei edes kehtaa liikkua julkisilla paikoilla.
Mä olen ollut treffeillä kahden sellaisen naisen kanssa, joiden seurassa hävetti olla julkisesti. Mutta en tietenkään enää tavannut heitä uudestaan, ajatuskin tuntuu hullulta.
Miesten puheet tässä, miten ovat hävenneet näyttäytymistä jonkun naisen kanssa ovat pöyristyttäviä.
Naisilla ei ole vastaavaa ajattelua. Jos jostain miehestä ei ole kiinnostunut hänen ulkonäkönsä kanssa, niin se siitä, ei kiinnosta ja siirrytään eteenpäin. Olisi aivan vieras ajatus, että miehen ulkonäkö määrittelisi naisen arvoa muiden silmissä.
Miehet ovat kehittymätyömämpiä ja pinnallisempia kuin olen tiennytkään. Todella vastenmielistä suhtautumista ja naisia esineellistävää.
Vierailija kirjoitti:
Miesten puheet tässä, miten ovat hävenneet näyttäytymistä jonkun naisen kanssa ovat pöyristyttäviä.
Naisilla ei ole vastaavaa ajattelua. Jos jostain miehestä ei ole kiinnostunut hänen ulkonäkönsä kanssa, niin se siitä, ei kiinnosta ja siirrytään eteenpäin. Olisi aivan vieras ajatus, että miehen ulkonäkö määrittelisi naisen arvoa muiden silmissä.
Miehet ovat kehittymätyömämpiä ja pinnallisempia kuin olen tiennytkään. Todella vastenmielistä suhtautumista ja naisia esineellistävää.
Ja käsittämätöntä miten nuo miehet ihan avoimesti kirjoittavat hävenneensä treffikumppanin ulkonäköä. Eivätkö he ymmärrä, miten vähä-älyinen sellainen suhtautuminen on? Ihan kuin he eivät edes tajuaisi hävetä suhtautumistaan, ollenkaan tajuaisi, miten kehittymätön se on.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman taso.
Tasoista jankkaavan miehen oma taso on alakerran naapurissa, ei edes lattiatasolla.
Minulla on ollut tällainen mies, ja se oli hämmentävää, että hän teki tätä toisinaan, mutta ei aina. Siinä oli joku tilanneyhteys, jota en oikein tajunnut. Yleensä vielä niin, että oltiin periaatteessa yhdessä menty jonnekin ja hän yhtäkkiä halusi päästä minusta eroon. Pimeä päästään tietysti, mutta olisi ollut kiva tietää miksi hän käyttäytyi näin. Ne muut, jotka ovat ehdotelleet tapaamisia vain minun luona, ei edes heidän luonaan saati jossain ihmisten ilmoilla, ovat kyllä jääneet siihen yhteen treffikertaan.
Mieheni häpeää anime- ja mangaharrastustani.