Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, joita miehet ns. häpeää?

Vierailija
07.09.2025 |

Eli siis tarkoitan, että ei haluta esim. tavata paikassa jossa on muita ihmisiä, kahvilassa tai ravintolassa eli siis julkisella paikalla. Eikä missään tapauksessa näyttää muille ihmisille, että ollaan vaikka pari. Tällainen ongelma minulla on ollut jokaisen miehen kanssa, jonka olen koskaan ikinä tavannut. En ole mikään huippukaunis missi, mutta en ole mikään rumakaan, joskus sanottu jopa sieväksi, pukeudun ihan tyylikkäästi, huolehdin itsestäni. Ja tiedän ihan varmasti, ettei kukaan niistä miehistä ole ollut parisuhteessa/ naimisissa, koska tässä varmasti ehdotetaan sellaista. Eräskin minua 20 vuotta vanhempi, lyhyt ja kalju duunari oli sinkku eikä ollut lapsiakaan, mutta minun kanssani ei halunnut olla, ei halunnut tavata esim. kahvilassa ja pyysi minulta etten missään tapauksessa kertoisi kenellekään että meillä on ollut jotakin. Olen kerran tavannut ulkomaalaista miestä ja oli ihan sama homma, mies ei halunnut tavata edes samassa kaupungissa, missä hän asui. Tämä alkaa vaikuttaa jo itsetuntooni ja mielialaani. Onko muilla vastaavaa ongelmaa vai taidanko olla ainoa nainen tässä asiassa?  Vai lopetanko suosiolla kaikki yritykset löytää parisuhde, koska ilmeisesti tällaista ei ole minulle tarkoitettu.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyt tai pukeudut jotenkin omituisesti. Pidätkö kovaa ääntä tai onko sinulla huono tyylitaju?

Tuhat kertaa tämä. Ulkonäkö voi olla miehillekin riittävä (hoikka jne), mutta jos itseilmaisu naisella on kimittävää ja joka asiaa taivastelevaa, tai vaatetustyyli tyyppiä uskovainen vanhapiika taikka pubiruusu, hyvin harva mies tahtoo olla julkisella paikalla sellaisen outolinnun kanssa. 

Vierailija
82/82 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, tätä ketjua! Naisena on aika hyytävää kuultavaa tämä. Minua kohtaan mies on käyttäytynyt noin pari kertaa: kerran meillä ei ollut miekkosen kanssa oikeaa seurustelusuhdetta vaan pelkkää hupailua ja toisella kerralla omalla miehelläni oli sivusuhde. Viimeksimainittu loukkasi syvästi.

Eli mies näin vain voi olla valmis sänkyyn neljän seinän sisällä, muttei missään nimessä julkisella paikalla näyttäydy naisensa kanssa? Onko siis, miehet, niin, että nainen on pitkälti vain statussymboli toisia miehiä varten? "Oikeita ihmisiä" varten? Kuten myös ehkä työsuoritukset, auto, talo, lapset ja näiden harrastukset? Miehillekö te esitätte?

Aitoa rakkautta..kuka tunnustaa haluavansa sitä? Mies, tunnustatko? Jokainen hyvä mies, joka paljastaa itsensä lisää mun uskoa tähän maailmaan. Minä ainakin tunnustan, että tarvitsen oikeaa ja aitoa rakkautta läheisiäni kohtaan enkä koe eläväni merkityksellistä elämää ilman sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän