Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, joita miehet ns. häpeää?

Vierailija
07.09.2025 |

Eli siis tarkoitan, että ei haluta esim. tavata paikassa jossa on muita ihmisiä, kahvilassa tai ravintolassa eli siis julkisella paikalla. Eikä missään tapauksessa näyttää muille ihmisille, että ollaan vaikka pari. Tällainen ongelma minulla on ollut jokaisen miehen kanssa, jonka olen koskaan ikinä tavannut. En ole mikään huippukaunis missi, mutta en ole mikään rumakaan, joskus sanottu jopa sieväksi, pukeudun ihan tyylikkäästi, huolehdin itsestäni. Ja tiedän ihan varmasti, ettei kukaan niistä miehistä ole ollut parisuhteessa/ naimisissa, koska tässä varmasti ehdotetaan sellaista. Eräskin minua 20 vuotta vanhempi, lyhyt ja kalju duunari oli sinkku eikä ollut lapsiakaan, mutta minun kanssani ei halunnut olla, ei halunnut tavata esim. kahvilassa ja pyysi minulta etten missään tapauksessa kertoisi kenellekään että meillä on ollut jotakin. Olen kerran tavannut ulkomaalaista miestä ja oli ihan sama homma, mies ei halunnut tavata edes samassa kaupungissa, missä hän asui. Tämä alkaa vaikuttaa jo itsetuntooni ja mielialaani. Onko muilla vastaavaa ongelmaa vai taidanko olla ainoa nainen tässä asiassa?  Vai lopetanko suosiolla kaikki yritykset löytää parisuhde, koska ilmeisesti tällaista ei ole minulle tarkoitettu.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy voi olla että miehet pelkäävät, että joku nappaa sinut ja iskee heti,  jos menette ihmisten ilmoille. 

Tätä tapahtuu.

...siis pelkoa! Yleensä kyseessä on turha pelko. Jos liikkuu paikassa missä on humalaisia, silloin voi joutua myös ahdistelluksi, mutta ei kyllä muuten tapahdu.

Siis se mies pelkää joutuvansa humalaisten ahdistelemaksi jos menee ihmisten ilmoille naisensa kanssa ilta-/yöaikaan? Jostain syystä vastaavaa pelkoa ei ole kun mies menee kaveriensa kanssa kaljalle.

Vierailija
22/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy voi olla että miehet pelkäävät, että joku nappaa sinut ja iskee heti,  jos menette ihmisten ilmoille. 

Tässä voi olla jotain totuudensiementä, koska yksi tällainen häpeäjä-mies suuttui mulle siitä että tokmannilla joku vanha papparainen kysyi siinä siivoustarvikehyllyllä että mikä näistä pulloista on sellainen jossa on lattianpesuainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ainakaan kukaan ole ollut aidosti kiinnostunut. Naureskellaan vain. Siihen varmasti vaikuttaa se että minusta on levitelty perättömiä asioita

:( 

Vierailija
24/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudolta. Oikeastaan tulee mieleen vain kaksi vaihtoehtoa. He ovat varattuja tai heillä on joku toinen kiikarissa tai sitten sinussa on joku asia mikä miehiä hävettää (ulkonäkö, tausta tms.). Ikävää joka tapauksessa eikä näin pitäisi olla.

Vierailija
25/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella oudolta. Oikeastaan tulee mieleen vain kaksi vaihtoehtoa. He ovat varattuja tai heillä on joku toinen kiikarissa tai sitten sinussa on joku asia mikä miehiä hävettää (ulkonäkö, tausta tms.). Ikävää joka tapauksessa eikä näin pitäisi olla.

Näinhän se varmaankin on. Pakko sanoa, että tuo eka olisi mukavampi vaihtoehto mutta tiedän ihan 100varmaksi ettei kyseessä ole kertaakaan ollut varattu mies ja melko varma myös siitä, ettei kiikarissakaan ole ollut ketään.

Vierailija
26/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tapaillut varattuja tai perheellisiä miehiä? Tämä voi selittää asian. 

Kiitos vastauksestasi, mutta jos luit aloitukseni niin siinä nimenomaan kerroin, että tiedän 100% varmasti, ettei yhdelläkään tapaamallani miehellä ole parisuhdetta, vaimoa tai lapsia. Enkä tapaile perheellisiä miehiä, tämä ei kuuluu tapoihini. Ap

Vierailija
27/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama vaikutus miehiin eli tapailuvaiheessa joo on voitu tietenkin istua samassa pöydässä, koska muutenhan ei olisi tutustuttukaan mutta siinäkään vaiheessa ei mun kanssa ole haluttu tehdä mitään ns normaalia treffijuttua ainakaan oma-aloitteisesti. Eikä puhettakaan että mun kanssa olisi kuljettu käsi kädessä saati että olisi pidetty kainalossa vaan enemmänkin niin, että mies harppoo sen askeleen verran edellä ja metrin "hajuraolla".

Sitten kun oltu parisuhteessa niin mun kanssa on voinut olla vain jomman kumman kotona. 

Julkiset hellyydenosoitukset ovat monessa uskonnossa kielletty.

Syynä tuo aiemmin mainittu, että se aiheuttaa toisissa kateutta ja raivoa, joka voi johtaa ongelmiin. Eläimet tappavat toisiaan parittelukateuden vuoksi.

Naisten on joskus vaikea ymmärtää miesten maailman brutaaliutta ja yksinkertaisuutta. Vaikka nämä käytösmallit eivät pintaudukaan kaikkialla, ne tunteet voivat silti leimahtaa sisäisesti.

Itsekään en näin aikuisempana enää haluaisi julkisia hellyydenosoituksia. Se että liikkuu jonkun kanssa kahden kertoo tarpeeksi.

Vierailija
28/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ainakaan kukaan ole ollut aidosti kiinnostunut. Naureskellaan vain. Siihen varmasti vaikuttaa se että minusta on levitelty perättömiä asioita

Päästään terve ei tuollaista tee toiselle. Mut valitettavasti tuollaisia ihmisiä on, ja jotkut tekee tuota ns läheisilleenkin (kaveri ym) 

Vierailija
29/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt tai pukeudut jotenkin omituisesti. Pidätkö kovaa ääntä tai onko sinulla huono tyylitaju?

Vierailija
30/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ajattele noin. Jos olet heidän mielestä nätti he kyllä kuljettavat sinua ylpeänä ympäri kyliä.

Niin tällöin nainen on panotrophyn asemassa. "Katsokaa miehet tätä naista minä panen". Jamitä halpamaisemmin nainen on puettu, sitä enemmän kateutta muissa aiheuttaa. Mutta missä kunnioitus naista kohtaan? Ei missään. Tuo on halveksuttavaa käytöstä.

Vierailija
31/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla ulkonäköjuttu. Moni ihminen on siinä käsityksessä, että heillä on ihan ok lauluääni ja sävelkorva. Totuus on jotain aivan muuta. On hienoa, että koet itsesi sieväksi, mutta miehet jostain syystä eivät. Koska tämä asia alkaa jo vaikuttaa itsetuntoosi ja mielialaasi, niin ymmärrät jollain tasolla itsekin, että ulkonäöstäsi tämä johtuu.

En voi tarjota tähän muuta vaihtoehtoa sinulle, kuin tapailla miehiä, jotka ovat ulkonäöltään suunnilleen kaltaisiasi. Monet ok näköiset miehet kelpuuttavat hetkellisesti seksikumppaneiksi vähemmän kauniit naiset, mutta käyttäytyvät sitten juurikin kuvaamallasi tavalla.

Kiitos vastauksestasi, voi olla tietenkin näinkin. Ehkä olen jotenkin "luullut" itseäni nätimmäksi kuin olenkaan. Se vaan minua hämmästyttää, että kun katson pariskuntia, jotka tekee kaiken yhdessä ja käy vaikka ravintolassa, niin ei se nainen silloinkaan ole huippumalli, ihan tavallisen nätin näköinen. Ap

Vierailija
32/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakolla johdu sinusta vaan mies ei halua sitoutua. Joten sinua ei esitellä läheisille jotta et luule suhdetta vakavaksi. Ja jos haluaa vaihtaa parempaan niin kukaan tuttu ei kysele että etkä juuri tapaillut sitä yhtä. Eli ei häpeä mutta ei näe pitkäaikaisena juttuna.

Vierailija
33/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama vaikutus miehiin eli tapailuvaiheessa joo on voitu tietenkin istua samassa pöydässä, koska muutenhan ei olisi tutustuttukaan mutta siinäkään vaiheessa ei mun kanssa ole haluttu tehdä mitään ns normaalia treffijuttua ainakaan oma-aloitteisesti. Eikä puhettakaan että mun kanssa olisi kuljettu käsi kädessä saati että olisi pidetty kainalossa vaan enemmänkin niin, että mies harppoo sen askeleen verran edellä ja metrin "hajuraolla".

Sitten kun oltu parisuhteessa niin mun kanssa on voinut olla vain jomman kumman kotona. 

Olen pahoillani puolestasi...

Vierailija
34/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pitää vaihtoehdot avoimina, jos tulee joku parempi vastaan. 

Vierailija
35/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyt tai pukeudut jotenkin omituisesti. Pidätkö kovaa ääntä tai onko sinulla huono tyylitaju?

Olen yksi meistä, joita on vähintään se 13 tusinassa eli mikään olemuksessani / käytöksessäni ei kiinnitä koskaan kenenkään huomiota, mutta häpeäjämiehet on kyllä nälvineet ulkoista olemustani ja valistaneet esim kuinka vammaiselta näytän pipo päässä ja kuinka rumalta mun kävelytyyli näyttää.

Vierailija
36/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa pitää vaihtoehdot avoimina, jos tulee joku parempi vastaan. 

Tämäkin voi olla syy siihen. 

Vierailija
37/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaile miehiä jotka eivät ole täysillä mukana. Saat vain huonon itsetunnon ja pahan mielen. Kyllä miehen pitää olla innokas.

Vierailija
38/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiselle miehelle sanoin suhteen alussa, että en etsi mitään salasuhdetta. Tee ap seuraavan kohdalla samoin. 

Vierailija
39/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että heillä on joku toinen kiikarissa ja olet vain varalla.

Vierailija
40/58 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee noista ensimmäiseksi mieleen että ovat joko varattuja, tai sitten kyseessä on tarkoituksellinen keino yrittää luoda epävarmuutta/valta-asetelmaa suhteeseen. Jälkimmäinen on yllättävän yleistä.

Joka tapauksessa en jaksaisi itse tuollaista katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi