Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käveleekö sinunkin miehesi 5 metriä edellä?

Vierailija
15.08.2022 |

Tuntuuko tutulta? Isabellan miesystävä kävelee aina 5 metriä edeltä Joku miesten juttu
Isabella kuvasi huvittavan videon Tiktokkiin, joka sai jopa 1,5 miljoonaa näyttökertaa.

https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a803a5f-dfef-446f-a52e-1e323adfb…

Oma mies tekee myös tuota.

Seuraavalla kerralla pysähdyn rauhassa kahvilaan tai johonkin bling bling putiikkiin kun mies lähtee harppomaan edelle.

Kommentit (496)

Vierailija
1/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Nauratti, kun eilen luin tuon jutun, ja luin sen miehellenikin ääneen. 

Vierailija
2/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä teki tuota mulle pienenä. Tuli tosi haluttu ja rakastettu olo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt en ole puheväleissä mieheni kanssa, mutta ehkä voisin lähettää linkin tuohon videoon 🤯

Vierailija
4/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrin verran. Polkee myös pyörällä metrin edellä. Jos vaivihkaa nostan nopeutta, niin mieskin nostaa. Jossain vaiheessa poljimme monta sataa metriä puuskuttaen ja hiki lentäen, kun mies kysyi että miksi minä poljen niin lujaa, hänen on vaikea pysyä perässä. Vaikka polki siis edellä metrin verran koko ajan.

Vierailija
5/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan metrin jäljessä. 

Vierailija
6/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttua. Korreloi kyllä muutoin miehen empatiakyvyn ja mahdollisen itsekkyyden kanssa...

Vierailija
7/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille mahtaa, että muija on perässähiihtäjä, jolla on sukset ristissä.

No olisit etsinyt itsellesi 2-metrisen muijan, niin saisitte harppoa yhdessä.

Vai pitikö ihan välttämättä saada sellainen pikkuinen ja söpö, jota on helppo juoksuttaa.

Vierailija
8/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttua. Miksi nämä naiset tyytyy lampsimaan perässään. Itse tein alkuun sitä, että aivan tahallani menin omille teilleni, mikäli mies lähti pinkomaan edelle. Poikkesin katsomaan näyteikkunoita, kahville tai kävelin ihan toiseen suuntaan. Miksi minun pitäisi seurata ketään ,jota ei kiinnosta kulkea minun kanssani? Osaan kyllä liikkua yksinkin. Aika pian fiksu kumppani tajuaa muuttaa omaa käytöstään.

Vierailija
9/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin noloa kävellä joka paikassa kuin olisi hirveä riitä päällä. :D Kaikkeen te suostutte.

Vierailija
10/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan minä menen edellä joka paikkaan. En ole aikaisemmin hirveästi kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta nyt kesällä oltiin festareilla ja siellä ihmisjoukossa mentiin sillä tyylillä että minä johdan, mies tulee perässä. Huomasin, että valtaosa pariskunnista menee just päinvastoin: mies edellä, nainen seuraa. Mutta kun en ite oikein osaa jättäytyä seuraamaan ketään. 

Vierailija
11/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävele ja loukkaantuisin jos tekisi tuota systemaattisesti. Eihän tuossa voi edes jutella tai katsella yhdessä mitään?

Vierailija
12/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin noloa kävellä joka paikassa kuin olisi hirveä riitä päällä. :D Kaikkeen te suostutte.

EIkö se oo nolompaa,( jos nyt nolostelijatyyppi on), että kauheasti kyttää toisten menemistä :D

Vierailija
13/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö se oo nolompaa,( jos nyt nolostelijatyyppi on), että kauheasti kyttää toisten menemistä :D

Ei kai kenenkään menemisiä erityisesti tarvitse kytätä. Ympäristöä havainnoidaan yleensä aika automaattisesti.

Vierailija
14/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kävele ja loukkaantuisin jos tekisi tuota systemaattisesti. Eihän tuossa voi edes jutella tai katsella yhdessä mitään?

mä en viitisi loukkaantua, koska aina, kun mainitsen asiasta hän kyllä jää kulkemaan kanssani. 

Ja mä oon vähän sellainen ajatushaahuilija itsekin, että usein menee pitkä aika ennen kuin taas edes huomaan hänen menemistään. Kun on jo 22 vuotta yhdessä oltu , ei ihan koko aikaa tarvitse keskustella vaikka toki pidänkin sitä yhtenä avainasiana suhteessa. 

Vierailija
15/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuttua. Miksi nämä naiset tyytyy lampsimaan perässään. Itse tein alkuun sitä, että aivan tahallani menin omille teilleni, mikäli mies lähti pinkomaan edelle. Poikkesin katsomaan näyteikkunoita, kahville tai kävelin ihan toiseen suuntaan. Miksi minun pitäisi seurata ketään ,jota ei kiinnosta kulkea minun kanssani? Osaan kyllä liikkua yksinkin. Aika pian fiksu kumppani tajuaa muuttaa omaa käytöstään.

Eli siis on tuttua, mutta koulutit miehesi kulkemaan rinnalla.

Se ei olekaan mikään helppo urakka.

Vierailija
16/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia alistava ele.

Vierailija
17/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kenenkään menemisiä erityisesti tarvitse kytätä. Ympäristöä havainnoidaan yleensä aika automaattisesti.

Joutuu sitä kuitenkin vähän pidempään olla seurannut, jos tiedät että 5 metriä toistaan kulkevat, ylipäätään ovat pariskunta, eivätkä satunnaiset peräkkäin kulkevat ihmiset. 

Vierailija
18/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tottuneet siihen, että naista saa kiskoa perässä.

Vierailija
19/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole romani, joten meillä ei nainen ole alemmassa asemassa mieheen nähden. Ihan vierekkäin kävelemme. Usein käsi kädessäkin. 

Tuskin nuokaan 100 000 naista, jotka ovat kommentoineet tutuksi jutun tuohon Tiktokiin, kaikki romaneja ovat. 

Vierailija
20/496 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on h#lvetin hidas laahustaja ja jättäytyy usein taakse. Ärsyttävää sekin. Yritän pysyä vieressä, mutta ottaa hermoon sellainen pingiivimäinen vaappuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän