Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaista miestä kunnioitat, arvostat ja ns. katsot ylöspäin?

Vierailija
06.09.2025 |

Kerrohan. 

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaisia, valkoisia, suomalaisia, ateisteja.

Vierailija
42/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka kohtelee kaikkia ihnisiä hyvin, eikä esimerkiksi vain niitä joiden ulkonäkö miellyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydämistä ja oikeudentajuista miestä, jolla on korkea moraali. 

On ollut ilo olla hänen vaimonsa jo 20 vuoden ajan.

Vierailija
44/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisia ja liberaaleja.

Tämän on kirjoittanut joku miesvihaaja.

Vierailija
45/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistolaisia ja konservatiivisia.

Samaa mieltä.

Vierailija
46/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Mikä on salaisuus noin pitkään avioliittoon?

Vierailija
47/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä joka tekee kaikkensa perheensä (ei äitinsä vaan vaimon ja lasten) eteen eli mm. kantaa viime kädessä taloudellisen vastuun siitä, että perhe pystyy toteuttamaan tarpeensa mm. harrastusten ja puitteiden osalta. Luotettava ja turvallinen. Käyttäytyy aina siten ettei ole merkitystä vaikka vaimo ja lapset näkisivät. Jämäkkä mutta kiltti, pystyy pyytämään anteeksi ja oppimaan. Viisas ja rauhallinen, ei ylimääräinen lapsi. Hauska ja positiivinen. Seksuaalinen ja taitava. Urheilullinen. Lisäksi osaa siivota ja tehdä ruokaa ja tekee oman osansa, ei odota, että vaimo käskee. Leikkii ja viettää aikaansa lastensa ja vaimonsa kanssa. Ja kyllä näitä miehiä on olemassa eli eivät ole yksisarvisia. Itsellä tullut jo kaksi vastaan. Toivottavasti tämä nykyinen se viimeinen. Ainakin pyrin myös itse naisena antamaan hänelle kaikkeni ja toivon, että se riittää.

Vierailija
48/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali kohdallaan ja on koulutetumpi kuin minä. Moraali on kaikki kaikessa. Pitää jakaa samat arvot.

Vierailija
49/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippän luona asuvaa tumpelota tietenkin.

Vierailija
50/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kuin esim. Volodymyr Zelenskyi on

Vierailija
51/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Mikä on salaisuus noin pitkään avioliittoon?

"Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne." Tai kuten mies sen muotoilee: "Mä pidän sua hyvänä, ja sä pidät mua hyvänä. Se on ihan kuinka asiansa järjestää. "

Vierailija
52/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolainen.

Vierailija
53/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työteliästä, kristillisen arvomaailman omaavaa, vastuullista, intohimoista ja rakastavaa. Jos hän tekee virheen, niin hän myöntää sen, ja kantaa vastuun. Viimeksi mainittu on kaikkein tärkein ominaisuus. En voi lainkaan kunnioittaa miestä, joka väistää vastuuta. 

Tämä kuulostaa hyvältä. Jotakin tällaista olisin itsekin kirjoittanut. Lisäksi yhteiskunnallisella tasolla toki myös sellaisia, jotka esimerkiksi keksivät tai suunnittelevat jotakin tarpeellista, niin kuin vaikkapa aurinkopaneeleita tai muita esimerkiksi ympäristöä saastuttamattomia energiamuotoja tai rokotteita tai parannuskeinoja vaarallisiin tauteihin tai sairauksiin (tietysti arvostan näitä naisiakin). 

Mutta siis arkisella tasolla ihan ystävällisiä, rauhallisia, hyvin käyttäytyviä, suoraselkäisiä perheenisiä, jotka ovat uskollisia puolisolleen, myös vaikka tämä sairastuisi vakavasti, jne. Eivät suolla roskaa nettiin, h..rittele koskaan ketään naista ja näin. Niin ja arvostan myös sitä, että mies on käynyt armeijan (jos ei ole ollut terveyssyitä olla käymättä).

Vierailija
54/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista kuin esim. Volodymyr Zelenskyi on

Eiks se oo alle 170 cm?

Vierailija
55/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on liian arvokasta valuuttaa, sitä sanaa en herkästi viljele.  Kunnioitus täytyy todellakin ansaita.  Se ei tule minkään arvon tai tittelin mukana itsestäänselvyytenä.  Ei todellakaan.  Ylöspäin, pakosti joskus (itse 165cm) katson ylipitkää ihmistä, jollei niska väsy.  Pituuttaan ei itse voi valita.  Arvostus, niin sen saa ehkä, se siis on tilanne / henkilökohtainen, omalta kohdaltani se vähän vaihtelee.  Sen voi myös menettää, mikäli huomaan erehtyneeni.  

Vierailija
56/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kunnoitan miestäni koska hän on hyväsydäminen ihminen. 

Mieheni kunnioittaa minua, koska olen hyväsydäminen ihminen.

Katson häntä ylöspäin niissä asioissa joissa on osaavampi ja taitavampi kuin minä. 

Hän katsoo minua ylöspäin niissä asioissa joissa olen osaavampi ja taitavampi kuin hän.

Jos nuo rusinat jakautuvat suunnilleen tasapuolisesti, ja kemiat kohtaavat, niin sitten on hyvät mahdollisuudet onnelliseen suhteeseen. 

Vierailija
57/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään laista... 

Vierailija
58/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Minkälaista naista sinä kunnioitat, arvostat ja ns. katsot ylöspäin?

Vierailija
59/81 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:

Minkälaista naista sinä kunnioitat, arvostat ja ns. katsot ylöspäin?

Ap tuskin naisia katsoo ylöspäin tai kunnioittaa... Haluaa vain tietää miten saada nainen jolla ei ole omaa tahtoa... 

Vierailija
60/81 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kunnioitan, ketään en katso ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi