Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin 43-vuotiaana miehenä en kelpuuta naista joka ei voi/halua antaa minulle lasta...En myöskään aio elättää tai kasvattaa muiden miesten...

Vierailija
06.09.2025 |

...En siis aio kasvattaa muiden miesten lapsia myöskään.

Mitä arvoa on naisella parisuhteessa, jos koko parisuhteen idea eli jälkeäisten tuottaminen naisen kanssa ei onnistu?

Kysynpähän vaan.

M43

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa väsynyt Provo

Ja jos olet tosissasi, niin valmistaudu elämään yksin

Ei idioottia kukaan huoli

Että jos mies haluaa sellaisen parisuhteen, jossa ei ole kuvioissa toisen äijän biologisia lapsia, niin se on väärin ja tyyppi on idiootti? Tuollainen äärifeminismi on jo vakava sairaus.

Vierailija
122/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29

Tämä.

Kun katsoo näitä naisten kommentteja, niin naiset ei tässä maassa kestä miesten kriteerejä. Haukkuvat meitä inceleiksi, kun halutaan nainen, joka painaa alle 50 kiloa.

Höpö höpö. Jokaisella saa olla ihan millaiset kriteerit hyvänsä, se onkin sitten aivan eri asia löytyykö sellaista naista joka täyttää kriteerit ja jos löytyy niin onko se nainen ylipäänsä kiinnostunut ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa väsynyt Provo

Että jos mies haluaa sellaisen parisuhteen, jossa ei ole kuvioissa toisen äijän biologisia lapsia, niin se on väärin ja tyyppi on idiootti? Tuollainen äärifeminismi on jo vakava sairaus.

Ei se mikään ongelma ole 25-vuotiaana, mutta 43-vuotiaana on, koska lähes kaikilla yli 35-vuotiailla naisilla on jo lapsia.

Enkä usko, että 30-vuotiaan naisen mielestä yli 10 vuotta vanhempi mies on mikään ihanne, kun tarjolla on 10 vuotta nuorempaakin urosta. 

Vierailija
124/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi olet havahtunut vasta 43-vuotiaana siihen että haluat lapsen? Miksi et ole avioitunut? Ai niin.

Voi voi, nelikymppisiä uusia isiä on vaikka kuinka paljon! Itse kuulun tähän porukkaan, tänne on vaan päässy ääneen kaikki lapsikielteiset tyypit, joiden ymmärrys horjuu päivittäin!

Toivotan Onnea etsintään! Olen varma että onnistut, oman lapsen isänä oleminen on hieno asia!

Tilastojen mukaan ei ole, joten puhut paskaa. Todella harva tulee varsinkaan ensi kertaa isäksi yli nelikymppisenä. 

Vierailija
125/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa väsynyt Provo

Ei se mikään ongelma ole 25-vuotiaana, mutta 43-vuotiaana on, koska lähes kaikilla yli 35-vuotiailla naisilla on jo lapsia.

En siltikään ymmärrä, että miksi pitäisi reilu nelikymppisenäkään alkaa parisuhteeseen johon ei halua, jos toisen taustat on ns. väärät. Ei tarvi odottaa ihan helpolla löytävänsä sopivaa naista, mutta ei niitä "vääriäkään" ole velvollisuus huolia.

Vierailija
126/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen noin nelikymppinen lapseton mies kun vaimoni kärsii lapsettomuudesta. Olen kipuillut asian kanssa, mutta päättänyt seisoa hänen rinnallaan siitä huolimatta. Jos meillä nyt tulisi kuitenkin ero, niin toimisin kuten ap. En ottaisi naista, joka ei olisi valmis lastentekoon. En minä tekisi niin sanotusti mitään jollain toisen kierroksen naisella, jolla on lapsiluku täynnä ja hän odottaa seuraavasta miehestä vain halinallea ja kulujen jakajaa talouteen. Pärjään oikein hyvin ilmankin moista kuviota.

Vierailija
127/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua kiinnostaa vain se lapsi eikä toinen aikuinen kumppanina, niin pian sinunkin lapsi on erolapsi, joka asuu yhden vanhemman kanssa ja ympärillä on kaikenlaisia uusisä-äitiehdokkaita. 

Vierailija
128/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiinnostavaa mitä joku 43-vuotias mies "kelpuuttaa".. NOT. 

Lol

On se musta yhteiskunnallisesti hieman kiinnostavaa tietää, kuinka harhaisia jotkut yksilöt ovat.

Vierailija
129/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee että nainen on vain synnytyskone ja mies siitoskone, niin se on todella ankea maailmankuva. Harmi jos jotkut elää vielä henkisesti kivikaudella.

Elämässä on muutakin kuin lapset. Esimerkiksi vaikka se parisuhde toisen ihmisen kanssa, jota rakastaa.

Jostain syystä näin ajattelevat miehet ei yleensä edes halua lapsia. Ne vaan haluaa nuoren hedelmällisen naisen, joka käyttää pillereitä jotta itse "alfana" siitoskoneena voi panna paljaalla. Omituista touhua.

Mutta mutta, kriteerinsä kullakin.

Mitä vikaa siinä on ettei mies halua lapsia? Mitä omituista siinä on että mies ja nainen haluavat nauttia huolettomasta seksistä? Miten siittäminen liittyy raskauden välttämiseen?

Make it make sense.

Noitten miesten tekosyy haluta nuori nainen on se niiden naisten hedelmällisyys eli kyky saada lapsia. Jos sitten ei edes yritetä hankkia lapsia, putoaa tekosyyltä täysin pohja. Toki me tiedetään, että oikea syy on se ulkonäkö ja alistamisen helppous.

Vierailija
130/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29

Tämä.

Kun katsoo näitä naisten kommentteja, niin naiset ei tässä maassa kestä miesten kriteerejä. Haukkuvat meitä inceleiksi, kun halutaan nainen, joka painaa alle 50 kiloa.

Aika harva aikuinen suomalainen nainen on niin lyhyt, että alle 50kg olisi hänelle terveellinen paino. Mutta eipä yllätä, ettei teitä naisten hyvinvointi kiinnosta, vain se jalkoväli,

Vierailija
131/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Alle 50- kiloiset taitaa iän puolesta olla sakkolihaa.

Minä painoin jokunen aika sitten alle 50 kg. Olen 168 cm ja 50 v. Kuvissa näytän sairaalta. Nyt onneksi muutama kilo lisää ja näytän jo enemmän terveeltä naamasta sekä kropasta. Vaikea kuvitella, että normaali  mies ihailisi anoreksiaa. Toki 50 kg on ihan ok paino n. 160 cm pitkälle tai alle. 

Olen itse n 160cm ja noin 50-kiloisena lähti menkat. 55kg on mulle just passeli paino.

Vierailija
132/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lastentekoon parisuhdetta tarvita. 

Itse en lapsia ole koskaan halunnut tai en koe että olisi kovin eettistä minulta lisääntyä vaikka toki hormonit joskus yrittävät sanoa toisin. 

Eli lapsia ei ole eikä tule. Mutta parisuhteessa olen ajoittain halunnut olla. 

N34

Ei niin. Sitä paitsi tuohan tarkoittaa hänen logiikallaan sitä, että vain hedelmällisessä iässä olevat naiset voisivat olla parisuhteessa. Oikeassa elämässä taasen pariudutaan vielä vanhainkodeissakin, mikä on minusta aika herttaista.

Vierailija
133/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vanha olemaan noin ylimielinen, pikemminkin nöyryyttä saisi olla. Miehilläkin sperman laatu alkaa heikkenemään hyvissä ajoin (35-vuotiaana jo). Lisäksi olet aika vanha mies saamaan esikoista. Tilaston mukaan esikoisen miehistä saa 45v. tai yli vain alle yksi prosentti. T. Lapseton N, joka aikoo perustaa perheen

Mahdotkohan itsekin olla jo yli neljäkymppinen?

En. Sanoin hienovaraisesti, että tuo 43v. ukko ei minulle kelpaisi.

Ei mullekaan. Sillä on jo 2 lasta, luultavasti kahden eri naisen kanssa. Haluan itse vielä ydinperheen ja oman lapsen, eikä kuvioihin sovi a) liian vanha mies isäksi ja b) miehen toiset lapset ja/tai c) urpo mies.

Vierailija
134/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa väsynyt Provo

Mutta silti sen uuden naisen pitäisi hyväksyä miehen lapset toisten naisten kanssa?

Vierailija
135/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua kiinnostaa vain se lapsi eikä toinen aikuinen kumppanina, niin pian sinunkin lapsi on erolapsi, joka asuu yhden vanhemman kanssa ja ympärillä on kaikenlaisia uusisä-äitiehdokkaita. 

Siksihän ap:lla on jo 2 erolasta.

Vierailija
136/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirvoitti sinut kirjoittamaan tänne tuon aloituksesi?

Onko äiti-ihmiset kimpussasi kaiken aikaa vai mistä on kyse?

Kenelle siis itse asiassa haluat tuon ilmoituksesi tuoda julki?  Mistä kukaan tietää, kuka sinä olet ja että juuri sinua ei saa lähestyä kukaan, kenellä on jo lapsi tai lapsia?  Ilmoita tuo sille, joka sinusta näyttäisi olevan kiinnostunut, mutta omistaakin jälkikasvua.  Hänen tuo kuuluu saada tietoosi, ei kenenkään muun.

Onnea elämääsi, ei muuta.  

Vierailija
137/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

"Noitten miesten tekosyy haluta nuori nainen on se niiden naisten hedelmällisyys eli kyky saada lapsia. Jos sitten ei edes yritetä hankkia lapsia, putoaa tekosyyltä täysin pohja. Toki me tiedetään, että oikea syy on se ulkonäkö ja alistamisen helppous"

Mitä höpötät ? xD

Jos velamies etsii lapsetonta (vela)naista, hänen tavoitteena on saada hedelmällinen nainen, koska...ööö.. alistus....ulkonäkö...mitä??

Tajuatko itsekään kuinka idiootilta tuo kuulostaa?

Sterilisaation hankkinut puoliso on monelle velalle unelman täyttymys koska raskautta halutaan nimenomaan välttää! Silloin kummatkin voivat harrastaa huoletonta seksiä elämänsä loppuun asti, koska se on kummankin toive.

Vierailija
138/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on 2 lasta ja haluaa lapsia uuden naisen kanssa. Naisella ei saa olla lapsia.

Onnea etsintöihin.

Vierailija
139/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ja luonnollista!

Mitään haisevia, Vagisanilla käyviä tuhkakohtuja ei pidäkään sietää :D

Vierailija
140/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa väsynyt Provo

En siltikään ymmärrä, että miksi pitäisi reilu nelikymppisenäkään alkaa parisuhteeseen johon ei halua, jos toisen taustat on ns. väärät. Ei tarvi odottaa ihan helpolla löytävänsä sopivaa naista, mutta ei niitä "vääriäkään" ole velvollisuus huolia.

Eihän KENENKÄÄN pidä alkaa parisuhteeseen, johon ei halua!

Mikä ihmeen ongelma tämä muka on?  Pakotetaanko joitakin ihmisiä aloittamaan parisuhde väärän ihmisen kanssa?  Eikös ne ajat ole jo olleet ja menneet?  Kuka pakottaa ja mitä?

Minusta jokainen ihminen on vapaa itse valitsemaan kumppaninsa.  Ei kukaan Pertsa ole velvollinen menemään naimisiin naapurin leskeksi jääneen Mirtsun kanssa, jolla on kolme lasta.  Suotavaa tietysti olisi, että ei myöskään yrittäisi tupata itseään sänkyseuraksikaan, mutta sehän on heidän asiansa, ja kun suoraan heti alkuun sanoo, että minä en sitten sinun lapsiasi ala kasvattamaan ja hoitamaan saati elättämään, niin asia on aivan selvä. Silloin ei ala Mirtsukaan kuvitella enempiä.  Voi olla, että sänkyynkään ei enää ole pääsyä, mutta se on elämää se.  Se on Pertsankin otettava huomioon.  Ne rusinat pullasta voi loppuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme