Näin 43-vuotiaana miehenä en kelpuuta naista joka ei voi/halua antaa minulle lasta...En myöskään aio elättää tai kasvattaa muiden miesten...
...En siis aio kasvattaa muiden miesten lapsia myöskään.
Mitä arvoa on naisella parisuhteessa, jos koko parisuhteen idea eli jälkeäisten tuottaminen naisen kanssa ei onnistu?
Kysynpähän vaan.
M43
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi olet havahtunut vasta 43-vuotiaana siihen että haluat lapsen? Miksi et ole avioitunut? Ai niin.
Oma syyni ainakin oli, että en yrityksistä huolimatta nuorempana kelvannut naisille. Vasta nelikymppisenä alkoi onni kääntyä.
- eri
Olen kanssasi saman ikäinen ja ihmettelen, miksi et ole tehnyt lapsia jo, jos ne ovat sinulle tärkeitä?
Miesten hedelmällisyys laskee ihan samalla tavoin kuin naisillakin. Et sinä ikuisesti niitä lapsia voi vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari miten vanha olet!
Saman ikäinen nainen ei oikein enää pysty lisääntymään, ja hän käy vanhasta kyllä...Mies taaas ei niinkään
Yli nelikymppisestä miehestä ei kyllä enää isäksi oikein ole. Siittiöiden laatu laskee iän myötä, ja erilaisten neuropsykiatristen ongelmien riski kasvaa. Itse käyttäisin tuollaisessa tilanteessa lahjasiittiöitä.
Isoisäni oli nelikymppinen, kun perusti perheen. Lapsia tuli 6 joista 4 elänyt yli 9-kymppiseksi, 2 yli 8- kymppiseksi. Mitä vielä vaaditaan? Itsekin. suosittelen nelikymppiselle pojalleni vielä vahvasti perheen perustamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi saman ikäinen ja ihmettelen, miksi et ole tehnyt lapsia jo, jos ne ovat sinulle tärkeitä?
Miesten hedelmällisyys laskee ihan samalla tavoin kuin naisillakin. Et sinä ikuisesti niitä lapsia voi vääntää.
Se nyt kun ei vain ole noin yksinkertaista. Ensin kun pitäisi löytää puoliso joka haluaa sinua ja lapsia kanssasi.
Ootko nyt vasta herännyt hakemaan parisuhdetta ja perhettä? Olet auttamatta 20 vuotta jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäinen nainen ei oikein enää pysty lisääntymään, ja hän käy vanhasta kyllä...Mies taaas ei niinkään
Yli nelikymppisestä miehestä ei kyllä enää isäksi oikein ole. Siittiöiden laatu laskee iän myötä, ja erilaisten neuropsykiatristen ongelmien riski kasvaa. Itse käyttäisin tuollaisessa tilanteessa lahjasiittiöitä.
Isoisäni oli nelikymppinen, kun perusti perheen. Lapsia tuli 6 joista 4 elänyt yli 9-kymppiseksi, 2 yli 8- kymppiseksi. Mitä vielä vaaditaan? Itsekin. suosittelen nelikymppiselle pojalleni vielä vahvasti perheen perustamista.
Käytöstavat ja esim. anopin kuvioista vetäytyminen. Nuorelle naiselle aivan hirveä helvetti vanha kääkkä ukko ja tämän päsmäröivä pirttihirmu äiti, joka haisee kalmalle. Hyi. Avaa omat haarasi pojallesi ja jätä nuoret naiset rauhaan, maho ä m m ä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se oli isoisäsi. Oletko kuullut kuinka sperman taso ja sen tuottaminen on laskenut nykyaikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se oli isoisäsi. Oletko kuullut kuinka sperman taso ja sen tuottaminen on
Jankkaamisesi perusteella ei tainut äitisi munasolukaan hirveän laadukas olla.
Ei se mitään. Itsekään en huolisi miestä, jolla on lapsia ja haluaa lapsia.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt kun ei vain ole noin yksinkertaista. Ensin kun pitäisi löytää puoliso joka haluaa sinua ja lapsia kanssasi.
Niin. Se nyt harvemmin on mikään ongelma, jos on kohtuullisen normaali ihminen.
Vanha isäehdokas, naiset ymmärtävät välttää - kuten tähänkin mennessä.
No mikset etsi nuorempaa naista. Tosin sun ikäinen voi myös tehdä lapsen. Tunnen kaksi jotka sai 45-vuotiaana lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ja esim. anopin kuvioista vetäytyminen. Nuorelle naiselle aivan hi
Kerroit kiusallisen paljon omasta suvustasi kertomatta omasta suvustasi.
Vierailija kirjoitti:
No mikset etsi nuorempaa naista. Tosin sun ikäinen voi myös tehdä lapsen. Tunnen kaksi jotka sai 45-vuotiaana lapsen.
Minäkin yhden. Äiti ei suostu olemaan miehen EIKÄ lapsen kanssa tekemisissä, ilmeisesti mies oli aikamoinen mätämuna :D
Ei lastentekoon parisuhdetta tarvita.
Itse en lapsia ole koskaan halunnut tai en koe että olisi kovin eettistä minulta lisääntyä vaikka toki hormonit joskus yrittävät sanoa toisin.
Eli lapsia ei ole eikä tule. Mutta parisuhteessa olen ajoittain halunnut olla.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ja esim. anopin
Ei ole omassa suvussani tuollaista, mutta nuorena naisena minua ovat kaltaistesi hirviöiden setäaikamiespojat kosiskelleet useammin kuin kahden käden sormilla voi laskea. Tunnen kaltaisesi harput ja heidän r aiskailevat ja naisvihaavat herranterttunsa. Avaa omat haarasi saastapojallesi, käärme.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että parisuhteessa eläminen on se suurin kynnyskysymys noille ikämiehille. Jos on tottunut siihen, että elämä pyörii oman navan ympärillä, niin ei sellainen ihminen osaa huomioida muita ihmisiä. Silloin ei parisuhteessa eläminen onnistu.
"Vierailija kirjoitti:
En ole haukkunut tässä ketjussa tai missään muusakaan ketjussa.
Sanoin vaan että jokainen voi valita puolisonsa."
"Voi, mutta tee se hiljaa :D Ei mekään minimunia, käytöshäiriöisiä, kaljuja, rumia, huonoäänisiä, jne. jne. jne. muita viallisia ääneen solvata, sillä kaikilla on oikeus elää rauhassa siitä huolimatta, että joku kusiaivo ei hänestä erityisemmin pidä. Elikkäs jatkossa vaan swipetät oikealle ja vasemmalle ylhäisessä yksinäisyydessäsi sen sijaan, että pahoinpitelet toisia täysin epärealistisilla fantasioillasi."
Mikä sua vaivaa? En ole ap. ja en ole mies. Vastasin tuolle yhdelle joka väitti kaikkien naisten haukkuvan miehiä täällä.
Eräs mies joskus epäili, että painan 50kg. Painoin 60. Pituus 170. Miehillä ontäysin epärealistinen käsitys painosta, pituudesta ja siitä miltä hoikkuus näyttää.
Ja sitten vielä tuollainen asenne, missä ladellaan jotain ehtoja ja kriteereitä, kun heidän pitäisi luritella rakkauslauluja ja POLVISTUA naisen eteen ANELLEN tätä kelpuuttaman tämä elättäjäkseen! Hah hah. Näillä ukoilla on vielä pitkä matka munasarjaan ja kohtuun.