Näin 43-vuotiaana miehenä en kelpuuta naista joka ei voi/halua antaa minulle lasta...En myöskään aio elättää tai kasvattaa muiden miesten...
...En siis aio kasvattaa muiden miesten lapsia myöskään.
Mitä arvoa on naisella parisuhteessa, jos koko parisuhteen idea eli jälkeäisten tuottaminen naisen kanssa ei onnistu?
Kysynpähän vaan.
M43
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari miten vanha olet!
Ajattelitko itse olla vanhenematta?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari miten vanha olet!
Saman ikäinen nainen ei oikein enää pysty lisääntymään, ja hän käy vanhasta kyllä...Mies taaas ei niinkään
Minä sain kuopukseni muutama viikko ennen kuin täytin 44. No problem. Lapsettomuus johtuu usein myös miehestä.
Vierailija kirjoitti:
U go, bro!
UGA UGA, saatanan turaaninperse.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tekisi lapsia tai edes lasta ikäisesi miehen kanssa. Ne siittiöt mitkä vanhassa mätänevässä kehossasi tulostuu, on jo dna.ta viallisia. Ja luuletko, että kun kun kuolet 15 vuoden päästä, niin minä jäisin n.10v lasten kanssa yksin.
N.32
Miehen siittiöt uusiutuu ja ne eivät degeneroidu iän myötä. Naisilla taas on etukäteen vain määrättuy määrä munasoluja ja niiden geenivirheet lisääntyvät iän myötä esim. down-syndrooma. Eli geneettisesti ajatellen, naisten kannattaisi hankkia lapset mahdollisimman nuorina, miesten sitten, jos ja kun on vaurastuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tekisi lapsia tai edes lasta ikäisesi miehen kanssa. Ne siittiöt mitkä vanhassa mätänevässä kehossasi tulostuu, on jo dna.ta viallisia. Ja luuletko, että kun kun kuolet 15 vuoden päästä, niin minä jäisin n.10v lasten kanssa yksin.
N.32
Miehen siittiöt uusiutuu ja ne eivät degeneroidu iän myötä. Naisilla taas on etukäteen vain määrättuy määrä munasoluja ja niiden geenivirheet lisääntyvät iän myötä esim. down-syndrooma. Eli geneettisesti ajatellen, naisten kannattaisi hankkia lapset mahdollisimman nuorina, miesten sitten, jos ja kun on vaurastuttu.
Siittiöiden määrä spermassa vähenee ja mutaatioiden määrä niissä lisääntyy iän myötä. Asia on ollut tiedossa jo ainakin 1980-luvulta.
En minä kyllä tässä iässä (44) enää lähtisi mihinkään vaipparalliin. Tein itse lapset vähän päälle parikymppisenä joten lapset ovat aikuisia ja asuvat omillaan. Puolisokin hommasi viisi vuotta sitten vasektomia ettei tule vahinkoja tai viimehetken villityksiä.
Vain alemman tason naiset.