Näin 43-vuotiaana miehenä en kelpuuta naista joka ei voi/halua antaa minulle lasta...En myöskään aio elättää tai kasvattaa muiden miesten...
...En siis aio kasvattaa muiden miesten lapsia myöskään.
Mitä arvoa on naisella parisuhteessa, jos koko parisuhteen idea eli jälkeäisten tuottaminen naisen kanssa ei onnistu?
Kysynpähän vaan.
M43
Kommentit (187)
Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29
Vierailija kirjoitti:
Olipa väsynyt Provo
Ja jos olet tosissasi, niin valmistaudu elämään yksin
Ei idioottia kukaan huoli
Hä? Itsekin tunnistit tämän provoksi ja silti otit tosissasi.
Turhaakin turhempi trolli taas. 0/5
No mutta eihän sun ole mikään pakko kelpuuttaakaan. Hyvä, että haaveita on. Rehellisesti täytyy sanoa, että sulla aika käy kyllä eittämättä vähiin, jos lapsia joskus haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kai olet kuitenkin havahtunut siihen tosiasiaan, että olet itse aika kypsässä iässä jo? Mikset lisääntynyt aiemmin? Parhaat päiväsi löytää kumppani ovat jo ohi. Sinun täytyisi löytää reilusti nuorempi nainen, ja sori vaan, heillä on parempiakin ottajia.
Kuka sanoi etten ole lisääntynyt? Minulla on jo 2 jälkeläistä siitettynä.
apMiksi kukaan nainen sitten haluaisi investoida sinuun jos suuri osa rahoistasi ja resursseistasi on jo kiinni noissa kahdessa lapsessa? Lisäksi sinulla on takana jo yksi epäonnistunut liitto? Et ole kuumaa kamaa deittimarkkinoilla. Ehkä joku isäongelmainen nainen voi hurahtaa sinuun, kunnes tajuaa erehtyneensä vuosia myöhemmin.
Kuka sanoi että resurssini ovat kiinni noissa lapsissa? Lasten äidit ovat varakkaita, minun ei tarvitse maksaa.
ap
Kaikilla saa olla omat kriteerinsä eikä kukaan niistä saa natista. Esim jos itse olisin nyt sinkku 35v nainen en mäkään kelpuuttaisi miehiä joka haluaa alkaa tehdä lapsia kun en ole niitä koskaan halunnut.
Kenenkään ei tarvitse ottaa ketä tahansa puolisoksi. 🤷
Tosi kiinnostavaa mitä joku 43-vuotias mies "kelpuuttaa".. NOT.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29
Asettaisittekin. Paljon puhetta tälläkin palstalla, mutta niin vähän tekoja. Miehistä suorastaan säteilee epätoivoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lol
No näkyy kiinnostavan kun oikein tulit kommentoimaan.
Anteeksi nyt vaan, tuossa iässä pitää jo lapsi olla tehtynä mikäli sellaisen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelee että nainen on vain synnytyskone ja mies siitoskone, niin se on todella ankea maailmankuva. Harmi jos jotkut elää vielä henkisesti kivikaudella.
Elämässä on muutakin kuin lapset. Esimerkiksi vaikka se parisuhde toisen ihmisen kanssa, jota rakastaa.
Jostain syystä näin ajattelevat miehet ei yleensä edes halua lapsia. Ne vaan haluaa nuoren hedelmällisen naisen, joka käyttää pillereitä jotta itse "alfana" siitoskoneena voi panna paljaalla. Omituista touhua.
Mutta mutta, kriteerinsä kullakin.
Mitä vikaa siinä on ettei mies halua lapsia? Mitä omituista siinä on että mies ja nainen haluavat nauttia huolettomasta seksistä? Miten siittäminen liittyy raskauden välttämiseen?
Make it make sense.
Vierailija kirjoitti:
Totanoin.. Jokainen voi toki asettaa ihan minkälaisia kriteereitä haluaa, mutta eri asia onkin sitten kokonaan että löytyykö sellaista naista ja kelpuuttaako se nainen kyseisen miehen.
Spermasi alkaa olla jo ikääntynyttä/pilaantunutta. Paljon dna-vaurioita ja vauhti kiihtyy vaan. En usko että kukaan haluaa tuon ikäisen miehen kanssa lisääntyä. Nuoremmilla miehillä on parempi laatu ja näin ollen turvallisempaa myös syntyvälle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Turhaakin turhempi trolli taas. 0/5
Tän mies 46 vai mikä oli, kannattaisi oikeasti hommata itselleen elämä, eikä kuluttaa sitä täällä vauvalla todella huonoja ja kuluneita höpötyksiä satuille. Ketä nyt kiinnostaa huoliiko joku ukko toisen kersan elätettäväkseen.
ja jos minä olisin mies niin en kyllä haluaisi, että joku sekopää olis mun lapsen kanssa missään tekemisissä, saatika, että muka elättäisi sitä. Kyllä minä vanhempana haluaisin oman lapseni elättää ja varjelisin sitä kaikilta huru-ukoilta jotka sen seuraan pyrkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Kai olet kuitenkin havahtunut siihen tosiasiaan, että olet itse aika kypsässä iässä jo? Mikset lisääntynyt aiemmin? Parhaat päiväsi löytää kumppani ovat jo ohi. Sinun täytyisi löytää reilusti nuorempi nainen, ja sori vaan, heillä on parempiakin ottajia.
Kuka sanoi etten ole lisääntynyt? Minulla on jo 2 jälkeläistä siitettynä
ap
Kenenkäs elätettäväksi ne jätit? Tai jos elätit, ootko edes varma, että ne oli sun??? Tuskin oli. Elätit takuulla jonkun muun miehen lapsia, vaikka aloituksessakin julistat, että niin et halua tehdä. Teit sen jo :D
Olet jo vanha isäksi, olisit ajatellut lapsia ja pariutumista aiemmin. Mieluummin otan omanikäiseni kuin jotain vanhaa ukkoa. Joku tietty voi halutakin, joten senkun yrität.
Vauvalla trollaava mies ei taida olla naisten mieleen ja sun aikasi menee täysin täällä vauvalla. Et voisi edes tehdä sitä salassa, kun päivystät täällä 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol
No näkyy kiinnostavan kun oikein tulit kommentoimaan.
Ja sinä kirjoitit milelipiteen?
Ei parisuhteen idea ole suinkaan tuo. Sinulle sopisi paremmin kumppanuusvanhemmuus.