Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin 43-vuotiaana miehenä en kelpuuta naista joka ei voi/halua antaa minulle lasta...En myöskään aio elättää tai kasvattaa muiden miesten...

Vierailija
06.09.2025 |

...En siis aio kasvattaa muiden miesten lapsia myöskään.

Mitä arvoa on naisella parisuhteessa, jos koko parisuhteen idea eli jälkeäisten tuottaminen naisen kanssa ei onnistu?

Kysynpähän vaan.

M43

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kai olet kuitenkin havahtunut siihen tosiasiaan, että olet itse aika kypsässä iässä jo? Mikset lisääntynyt aiemmin? Parhaat päiväsi löytää kumppani ovat jo ohi. Sinun täytyisi löytää reilusti nuorempi nainen, ja sori vaan, heillä on parempiakin ottajia. 

Kuka sanoi etten ole lisääntynyt? Minulla on jo 2 jälkeläistä siitettynä

ap

Kenenkäs elätettäväksi ne jätit? Tai jos elätit, ootko edes varma, että ne oli sun??? Tuskin oli. Elätit takuulla jonkun muun miehen lapsia, vaikka aloituksessakin julistat, että niin et halua tehdä. Teit sen jo :D

Vois myös kysyä että mitä arvoa on miehellä, joka ei edes lapsiaan elätä. 

Vierailija
62/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvalla trollaava mies ei taida olla naisten mieleen ja sun aikasi menee täysin täällä vauvalla.  Et voisi edes tehdä sitä salassa, kun päivystät täällä 24/7

Millä kumman perusteella kuvittelet että trolli on miehen kirjoittama???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maassa kyllä muiden lapsia tarvi elättää. Joko isä tai kela maksaa.

Vierailija
64/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29

Tämä.

Kun katsoo näitä naisten kommentteja, niin naiset ei tässä maassa kestä miesten kriteerejä. Haukkuvat meitä inceleiksi, kun halutaan nainen, joka painaa alle 50 kiloa.

Vierailija
65/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helkkari miten vanha olet!

Saman ikäinen nainen ei oikein enää pysty lisääntymään, ja hän käy vanhasta kyllä...Mies taaas ei niinkään

Yli nelikymppisestä miehestä ei kyllä enää isäksi oikein ole. Siittiöiden laatu laskee iän myötä, ja erilaisten neuropsykiatristen ongelmien riski kasvaa. Itse käyttäisin tuollaisessa tilanteessa lahjasiittiöitä.

Vierailija
66/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku nuori kaunis suomalaissyntyinen nainen ei halua yli 40- vuotiasta lastensa isäksi. Suosittelen etsimään ulkomaisilta sinkkuryhmistä, joissa nuoret naiset etsivät itselleen elättäjää. Samalla ehkä voit saada siitettyä edes sen yhden lapsen

Vierailija
67/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29

Tämä.

Kun katsoo näitä naisten kommentteja, niin naiset ei tässä maassa kestä miesten kriteerejä. Haukkuvat meitä inceleiksi, kun halutaan nainen, joka painaa alle 50 kiloa.

Koska se on naurettava kriteeri. Tai sitten haluat erittäin pienikokoisen ja lyhyen naisen. Mulle alle 50 kg olisi jo aikamoinen alipaino.

Vierailija
68/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Alle 50- kiloiset taitaa iän puolesta olla sakkolihaa.

Vierailija
69/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäinen nainen ei oikein enää pysty lisääntymään, ja hän käy vanhasta kyllä...Mies taaas ei niinkään

Yli nelikymppisestä miehestä ei kyllä enää isäksi oikein ole. Siittiöiden laatu laskee iän myötä, ja erilaisten neuropsykiatristen ongelmien riski kasvaa. Itse käyttäisin tuollaisessa tilanteessa lahjasiittiöitä.

Suurin riski on kuitenkin persuuntunut ja raivokas, kuolemankoriseva sonni eli se mies. Siksihän se biologia sanookin, että *köhinää ja pihinää* nyt siementä eteenpäin ennen kuin *kroooh* *piiiiiiih* kuolet senkin kääkkä...

Mutta ongelma on siinä että tämä kääkkä takertuu kuin loinen siihen lapseen ja SYÖ sen lapsen sen sijaan että antaisi tämän elää. Jotkut näistä hulluista syöttävät lapsen vielä ANOPILLE eli jollekin 80-90 vuotiaalle KALMALLE HAISEVALLE RUUMIILLE!!!!!!!!!!!!!!! 

Hyi helvetti siis kuoleville setämiehille jotka haaveilevat ilmaiskohduista. Mädäntykää helvetissä!

Vierailija
70/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten samaan hengenvetoon vikiset, kuinka naiset vaatii sitä sun tätä, ja on kymma kun ei normaali kunnollinen mies kelpaa. En jaksa lukea pidemmälle.

Vierailija
71/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, 2000e tanskalainen laatusperma. Voi valita myös aasialaisen perimän jos se miellyttää enemmän. Löytyy arabia, löytyy itä-aasialaista... Eikä kukaan manageroi, manspleinaa tai seks.ahdistele. Sinua TAI lasta!

Vierailija
72/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee että nainen on vain synnytyskone ja mies siitoskone, niin se on todella ankea maailmankuva. Harmi jos jotkut elää vielä henkisesti kivikaudella.

Elämässä on muutakin kuin lapset. Esimerkiksi vaikka se parisuhde toisen ihmisen kanssa, jota rakastaa.

Jostain syystä näin ajattelevat miehet ei yleensä edes halua lapsia. Ne vaan haluaa nuoren hedelmällisen naisen, joka käyttää pillereitä jotta itse "alfana" siitoskoneena voi panna paljaalla. Omituista touhua.

Mutta mutta, kriteerinsä kullakin.

Mitä vikaa siinä on ettei mies halua lapsia? Mitä omituista siinä on että mies ja nainen haluavat nauttia huolettomasta seksistä? Miten siittäminen liittyy raskauden välttämiseen?

Make it make sense.

Voisitko itse make sense miksi siittämisen simulointi kymmeniä, satoja, tuhansia kertoja on mielestäsi järkevää :DDDDDDD

Vierailija
73/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Taitaa tämmöistä vaativa olla itse aikamoinen hukkapätkä ja näin varmistaa, että nainen on itseä lyhyempi. Mikäs siinä. 

Vierailija
74/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että itse et vanhene?

Vierailija
75/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

En ole haukkunut tässä ketjussa tai missään muusakaan ketjussa.

Sanoin vaan että jokainen voi valita puolisonsa.

Vierailija
76/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ja teet oikein. Noin minäkin naisena ajattelen. Parisuhteeseen kuuluu rakkauden hedelmä eli lapsi, lapset. He toimivat myös peilinä vanhemmilleen. Näkee itsensä ja lapsen toisen vanhemman siinä parisuhteessa kun katsoo lastaan. Tästä syystä pitäisi olla sopiva partneri. Kukaan lapsi ei voi syntyä maailmaan ypöyksinäisyyteen vaan kuuluu syntyä neljään sukuun. Tämäkin on nykyään usein puutteellista eivätkä ihmiset tiedä isovanhemmistaan yhtään mitään. Riskipeliä!

Vastaan. Miten joku voi olla näin oikeasti tyhmä? Ihmisen kypsyys ja aikuisuus ei ole mikään peili vain lasten vuoksi. Ehkä ne, jotka eivät saa lapsia, niin heillä toisenlainen elämän tarkoitus. Älä ikinä esitä toisille olevasi jokin besser wisser, kun sinä et ole toisten ihmisten jumala? Vai leikitkö olevasi toisten ihmisten jumala ja mitä toisten pitää tehdä? Kaikkein ei pidä synnyttää lapsia, kun ovat jo kokeneet elämässään lähes kaiken, eli se lapsi ei olisi opettanut sinua lainkaan, jolle taas antaa jotain? Kun olin jo lapsena se vanhempi omille vanhemmilleni. 

Vierailija
77/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi olet havahtunut vasta 43-vuotiaana siihen että haluat lapsen? Miksi et ole avioitunut? Ai niin.

Voi voi, nelikymppisiä uusia isiä on vaikka kuinka paljon! Itse kuulun tähän porukkaan, tänne on vaan päässy ääneen kaikki lapsikielteiset tyypit, joiden ymmärrys horjuu päivittäin!

Toivotan Onnea etsintään! Olen varma että onnistut, oman lapsen isänä oleminen on hieno asia!

Vierailija
78/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

En ole haukkunut tässä ketjussa tai missään muusakaan ketjussa.

Sanoin vaan että jokainen voi valita puolisonsa.

Voi, mutta tee se hiljaa :D Ei mekään minimunia, käytöshäiriöisiä, kaljuja, rumia, huonoäänisiä, jne. jne. jne. muita viallisia ääneen solvata, sillä kaikilla on oikeus elää rauhassa siitä huolimatta, että joku kusiaivo ei hänestä erityisemmin pidä. Elikkäs jatkossa vaan swipetät oikealle ja vasemmalle ylhäisessä yksinäisyydessäsi sen sijaan, että pahoinpitelet toisia täysin epärealistisilla fantasioillasi.

Vierailija
79/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Alle 50- kiloiset taitaa iän puolesta olla sakkolihaa.

Minä painoin jokunen aika sitten alle 50 kg. Olen 168 cm ja 50 v. Kuvissa näytän sairaalta. Nyt onneksi muutama kilo lisää ja näytän jo enemmän terveeltä naamasta sekä kropasta. Vaikea kuvitella, että normaali  mies ihailisi anoreksiaa. Toki 50 kg on ihan ok paino n. 160 cm pitkälle tai alle. 

Vierailija
80/187 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiinnostavaa mitä joku 43-vuotias mies "kelpuuttaa".. NOT. 

Lol

No näkyy kiinnostavan kun oikein tulit kommentoimaan.

Aina voi sen verran kommentoida, että mitä toi koomikko oikein kuvittelee itsestään ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan