Onko se seksin ostaminen nyt ok vai ei?
Kun nykyään tuota seksityötä mainostetaan jatkuvasti feminisminä ja muuna naisen vapautena, niin eikö seksin ostamisenkin pitäisi olla sitten hyvä asia? Ennen seksin ostamista pidettiin naisen alistamisena, mutta tämä ilmeisesti on nyt siis muuttunut. Kysyn tätä ihan tosissani, joten pyydän että vastaatte kysmykseen ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä ja haukkumista.
Kommentit (89)
Ennemmin runkkailee, kun ostaa kallista tautista feikkipillua.
Vierailija kirjoitti:
Saan ja sinäkin, mutta et ymmärtänyt mitään mitä luet. Missä minä olen sanonut että et saa kirjoittaa? Taas samaa vääristelyä. Keskustelutapasi on toksinen, eikä kanssasi voi keskustella.
Mistä ja kenelle puhut.Ja mitä ihmeen smaa vääristelyä? Naisten taidotko huonoja, ja miten ne liittyvät siihen että miehet käyvät maksullisilla.
En ole huomannutkaan, ettäseksin ostamista tai myymistä pidettäisiin feminisminä, ei minusta kylläkään näin ole.
Vierailija kirjoitti:
Myyminen on monien mielestä ok, ostaminen ei
Mutta tässähän toivotaan näille myyjille huonoja markkinoita? Eikö tällainen asenne johda myyjien köyhtymiseen?
Jos joku vaikka perustaa baarin, niin onko syytä toivoa, ettei kukaan menisi sinne?
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannutkaan, ettäseksin ostamista tai myymistä pidettäisiin feminisminä, ei minusta kylläkään näin ole.
Aikoinaan feminismin yksi pääteemoista oli prostituution lopettaminen.
Toisaalta huumeiden käyttö on ilmeisesti parempi asia kuin huumeiden myyminen. Ei nää oikein loogisia ole nämä naisasiat aina. Vertaisin prostituoituja ahkerasti käyttäviä miehiä huumeidenkäyttäjiin, tässä on selviä yhtymäkohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketään ei pariteta, vaan myyjä on vapaasta halustaan liikkeellä, asia on OK. Jos hän vielä hoitaa yrittäjävelvollisuudet, kuten kirjanpidon, verot ja vakuutukset, ei kenelläkään ole mitään huomautettavaa. Minä tosin en ole niin yhteiskunnalle tunnollinen vaan maksan pimeänä vähävaraiselle yh:lle. Minulla ei ole lapsia ja minulla on kohtalaisen hyvä eläke, joka ei minun kulutukseeni mene. Maksan hänen gynekologi- ja kierukkakulunsa ja asuntonsa vuokran. Hän antaa minun naida paljaalla 4-6 kertaa kuukaudessa. Onko hänellä muita miehiä - ei kuulu minulle, kunhan en tauteja saa.
M64, leski
Voimaantunut, ihana, mies
Eikö se nainen olekaan tuossa voimaantunut? hänhän sitä seksiä myy, ja rahahan on pääasia joka voimaannuttaa.
Saan ja sinäkin, mutta et ymmärtänyt mitään mitä luet. Missä minä olen sanonut että et saa kirjoittaa? Taas samaa vääristelyä. Keskustelutapasi on toksinen, eikä kanssasi voi keskustella.