Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se seksin ostaminen nyt ok vai ei?

Vierailija
06.09.2025 |

Kun nykyään tuota seksityötä mainostetaan jatkuvasti feminisminä ja muuna naisen vapautena, niin eikö seksin ostamisenkin pitäisi olla sitten hyvä asia? Ennen seksin ostamista pidettiin naisen alistamisena, mutta tämä ilmeisesti on nyt siis muuttunut. Kysyn tätä ihan tosissani, joten pyydän että vastaatte kysmykseen ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä ja haukkumista.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. On aina ja varmaan nykyäänkin kun 

seuraa aikaansa vaan.

Luin (joku.kansanedustaja) kirjassaan kertoo:

"Lopetti seksityön hieman ennen täysi-ikäistymistään, samoihin aikoihin kun kohtasi tulevan ensimmäisen aviomiehensä. Työ kuitenkin jatkui yliopisto-opiskelija-aikoina, kun hän teki eroa miehestään.

(Lisäksi)mm.äidilleen kertoi seksityöstä vasta aikuisena. Äiti olisi pelännyt riskejä.

(Lisäksi+)Hän on "kirjan mukaan" myös ostanut seksiä."

Normi. Normaali juttu? 

peukutan.

ok

Vierailija
62/79 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille peukuttelijoille kysymys: Haluatteko/ suostutteko tyttärellenne tämän tien?

Vierailija
64/79 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyminen on ok, ostaminen on noloa. Muutenhan kaikki äijät käyttäisivät iskureplana lausetta "hei käytän prosteihin 200 euroa kuussa, varaa on", eikä lausetta "haluatko lähteä illalliselle huippuravintolaan".

Voi kuule, ei meidän seksinostajien tarvitse yrittää naisia iskeä. Saanti on aina varma, naiset kauniimpia ja osaavampia. Siinä ei perus-ylipainoisella baaripirkolla ole mitään saumaa.

Vierailija
65/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok. Kysy vaikka seksuaaliterapeuteilta. Minulle he oikein suosittelivat seksin ostamista. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin haluaa.

Vierailija
66/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saumaa myöskään pallomahaisilla miehillä, joiden kalikaan ei kummosesti toimi, saati sormetkaan.

Johtuukohan miesten osaamattomuus juuri siitä, että käyyttävät noita maksullisia, joita ei tarvitse yhtään tyydytellä, joten se osaamisen taso on tod. heikkoa.

Vierailija
67/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihan omia asioita, ostaa tai myy, oli sitten mies tahi nainen. 

Vierailija
68/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketään ei pariteta, vaan myyjä on vapaasta halustaan liikkeellä, asia on OK. Jos hän vielä hoitaa yrittäjävelvollisuudet, kuten kirjanpidon, verot ja vakuutukset, ei kenelläkään ole mitään huomautettavaa. Minä tosin en ole niin yhteiskunnalle tunnollinen vaan maksan pimeänä vähävaraiselle yh:lle. Minulla ei ole lapsia ja minulla on kohtalaisen hyvä eläke, joka ei minun kulutukseeni mene. Maksan hänen gynekologi- ja kierukkakulunsa ja asuntonsa vuokran. Hän antaa minun naida paljaalla 4-6 kertaa kuukaudessa. Onko hänellä muita miehiä - ei kuulu minulle, kunhan en tauteja saa.

M64, leski

Vierailija
69/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ketään ei pariteta, vaan myyjä on vapaasta halustaan liikkeellä, asia on OK. Jos hän vielä hoitaa yrittäjävelvollisuudet, kuten kirjanpidon, verot ja vakuutukset, ei kenelläkään ole mitään huomautettavaa. Minä tosin en ole niin yhteiskunnalle tunnollinen vaan maksan pimeänä vähävaraiselle yh:lle. Minulla ei ole lapsia ja minulla on kohtalaisen hyvä eläke, joka ei minun kulutukseeni mene. Maksan hänen gynekologi- ja kierukkakulunsa ja asuntonsa vuokran. Hän antaa minun naida paljaalla 4-6 kertaa kuukaudessa. Onko hänellä muita miehiä - ei kuulu minulle, kunhan en tauteja saa.

M64, leski

Voimaantunut, ihana, mies

Vierailija
70/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 8 kertaa ostanut seksiä Helsingin yössä. Naisilta siis. Ovat olleet ilmeisen itsellisiä naisia, joilla on ollut itselleen selvä tavoite. Hienoin oli tavoite hammaslääkäriksi. Melkein kaikki ovat olleet mustia. M 67. 

Vierailija
71/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset siitä nauti, vaikka kuka sanoisi mitä. He vain tuhoavat itsensä lopullisesti. Nykyään sitä pidetään helppona rahana, mikä on kaukana siitä! Oma seksuaalisuus vääristyy, kuviin astuu usein päihteet ja itsetunto karisee. Ei enää osata olla normaalisti vastakkaisen sukupuolen kanssa. En kannata missään määrin. Itsetyydytys on keksitty.

Vierailija
72/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset siitä nauti, vaikka kuka sanoisi mitä. He vain tuhoavat itsensä lopullisesti. Nykyään sitä pidetään helppona rahana, mikä on kaukana siitä! Oma seksuaalisuus vääristyy, kuviin astuu usein päihteet ja itsetunto karisee. Ei enää osata olla normaalisti vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Ja ääritapauksessa putoavat lopuksi vielä aivan pohjalle kansanedustajaksi!

Vierailija
73/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ok

Vierailija
74/79 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin myyminen on tietenkin hyväksyttävää, koska sitä tekevät itsenäiset, henkisesti vahvat, seksuaalisesti avoimet jne. naiset, jotka perinteisiä arvoja noudattelevassa työelämässä jäävät ansiokehityksessä miesten jalkoihin.

Seksin ostaminen ei tietenkään ole hyväksyttävää, koska se alistaa ja halventaa naista, miehet saavat ylläpidettyä yksiselitteistä valta-asemaa ja seksistä maksaessaan esineellistävät naisen. Toki seksiä ostavat vain peräkamarin pojat, jotka eivät seksiä muuten saisi.

Julkinen keskustelu on melkoista juttua myös tämän aiheen tiimoilta. Kuten oli tuo ylläolevakin.

Jokainen kun saa tänä päivänä olla sitä mitä kulloinkin haluaa, niin voihan sitä vaikka ostaa itseltään handjobin ja fiilistellä jotain kivaa roolileikkiä.

Vierailija
75/79 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin ostajan vastuulla on varmistua, ettei taustalla ole mitään ihmiskauppaa tai muuta pakottamista. Sen jälkeen sen kun ostaa. Tosin edes kotimaisilta vapaaehtoisilta ostava mies ei ole minun tyyppiäni, mutta en erityisesti tuomitse.

Kaksinaismoralismia. Moni ostaa vaatteita jotka lapset tekee ruokapalkalla, ettekä te varmista mitään. 

Vierailija
76/79 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole saumaa myöskään pallomahaisilla miehillä, joiden kalikaan ei kummosesti toimi, saati sormetkaan.

Johtuukohan miesten osaamattomuus juuri siitä, että käyyttävät noita maksullisia, joita ei tarvitse yhtään tyydytellä, joten se osaamisen taso on tod. heikkoa.

Naisten osaaminesesta olisin ennemmin huolissani. Mies osaa kuitenkin panna itselleen orgasmin. 

Vierailija
77/79 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten osaaminesesta olisin ennemmin huolissani. Mies osaa kuitenkin panna itselleen orgasmin. 

Kuinka niin, selitä. Tarkoitatko, että miehet eivät osaa tosiaan tyydyttää naista? Vai sitä, ettei ne tyydyttämättömät naiset osaa olla vielä parempia miehille, jotka jokatapauksessa saavat sen nautintonsa.

Vierailija
78/79 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin, selitä. Tarkoitatko, että miehet eivät osaa tosiaan tyydyttää naista? Vai sitä, ettei ne tyydyttämättömät naiset osaa olla vielä parempia miehille, jotka jokatapauksessa saavat sen nautintonsa.

Olet hakoteillä. Tarkoitin sitä mitä korjoitin. Lue lainaamasi viesti uudestaan ja yritä unohtaa oma agendasi kun mietit mitä viestissä lukee.

Vierailija
79/79 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hakoteillä. Tarkoitin sitä mitä korjoitin. Lue lainaamasi viesti uudestaan ja yritä unohtaa oma agendasi kun mietit mitä viestissä l

Ahaa , että sä saat kirjoittaa agendaasi, mutta minä en. Ja jos nyt sitten ymmärsin oikein, niin haluat naisista parempia sänkyyn, mutta en tajua miten se parantaa naisten taitoja, että miehet käy maksullisissa.