Ärsyttää vain kun naiset lopettaa sen yhteyden pidon kun seinään
Juu olen huomannut pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken tai kysyy jotain, kunnes menee täysin mykäksi, olen miettinyt että annan jatkos tommoset vain olla, jos naista ei kiinnosta niin se pitäs vaan ymmärtää.
Kommentit (163)
Naiset joko ghostaavat tai alkavat lässyttämään sitä mä haluan olla vai kaveri-paskaansa. Sen takia naisiin tutustuessa pitäisi miettiä miten voit kostaa tarvittaessa, jos alkaa tämä rumba.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joko ghostaavat tai alkavat lässyttämään sitä mä haluan olla vai kaveri-paskaansa. Sen takia naisiin tutustuessa pitäisi miettiä miten voit kostaa tarvittaessa, jos alkaa tämä rumba.
En usko ellei niitä keskusteluja ala näkyä.
Toiset kerää tuola pulloja ja ovat elämäntapatyöttömiä, minä en ole sellainen!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä naisten vaatimuksia ei niinku millää mittakaavalla enää ymmärrä.
Tässä on juuri vastaus kysymykseesi. Olet niin yksinkertainen, ettet ymmärrä normijärkisiä. Normaali-ÄO:n ihminen kokee yksinkertaiset ihmiset rasittaviksi.
Kuten sanoin mitä sitten? Mulla pyyhkii hyvin on vakituisesti töistä ja en ole työtön ja muutkin asiat ovat kuinnossa.
Mutta se älykkyyspuoli ei ole. Laita nyt niitä keskusteluja jo? Vai pitääkö ajatella että et oikeasti ole kenenkään kanssa edes keskustellut ja haluat vain täällä vonkua?
sori mutta en nyt jaksa laittaa. ihan perus juttuja kysytää mitä teet työkses, halutko lapsia jne.
Ajatteles Allu että sinulla on tietyt kriteerit naiselle jota etsit. Muistaakseni mahakas joka pukeutuu kireisiin vaatteisiin. Nainen ei saa kuitenkaan olla liian lihava. Veikkaan että nämä sinun kriteerit rajaa suuren osan naisista pois.
Naisilla on vastaavasti kriteerejä mutta sinä et voi päättää että naisen tulee haluat pitkä ja työssäkäyvä mies. Nainen päättää ihan itse onko esim työttömyys asia joka vaikuttaa kiinnostukseen. Monet naiset ja erityisesti älykkäät naiset haluavat fiksun tai ainakin normaali älyisen miehen koska miehen kanssa pitäisi pystyä keskustelemaan mielenkiintoisista asioista (ei onnistu kanssasi). Naiset haluavat miehen joka on iloinen ja positiivinen sekä arvostaa naista (ei onnistu kanssasi). Osa naisista haluaa urheilullisen miehen (ei onnistu kanssasi) ja suuri osa naisista haluaa miehen joka osaa hoitaa talousasiansa (ei onnistu sinulta).
Eli olet nirso ja sinulla on monia asioita joita naiset ei yleensä halua puolisolleen. Se vaikeuttaa tosissaan parisuhteen löytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on juuri vastaus kysymykseesi. Olet niin yksinkertainen, ettet ymmärrä normijärkisiä. Normaali-ÄO:n ihminen kokee yksinkertaiset ihmiset rasittaviksi.
Kuten sanoin mitä sitten? Mulla pyyhkii hyvin on vakituisesti töistä ja en ole työtön ja muutkin asiat ovat kuinnossa.
Mutta se älykkyyspuoli ei ole. Laita nyt niitä keskusteluja jo? Vai pitääkö ajatella että et oikeasti ole kenenkään kanssa edes keskustellut ja haluat vain täällä vonkua?
sori mutta en nyt jaksa laittaa. ihan perus juttuja kysytää mitä teet työkses, halutko
No jos tuon vertaa et jaksa niin ei ihme ettet seuraa löydä. 😁
Tsemppaa nyt vähän ja laita kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tylyä.
Mikä naiset teitä vaivaa? Miksei voi suoraa sanoo jos ei kiinnosta.
Kuka kehtaa sanoa, että kun kirjoitat niin kökköä suomea, olet varmasti no "erityisihminen" ja sellainen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kostaa? Jo tuo on asia joka karkottaa monet.
Niin kerrohan lisää ja perustelut?
"pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken"
Lainaus kirjoituksestasi. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää
No sitä ihmettelen itsekkin miksei naista sitten kiinnosta lähteä treffeille.
Näköjään ymmärryskin aika vajaavaista sen lisäksi ettet osaa kirjoittaa. Tuossa sinun kirjoittamassa teksissä siis ei ole päätä eikä häntää.
Niin no mitä jos mä oon vaan tälläinen, kyllä ihminen pitää hyväksyä millanen hän on, kukaan mies eikä nainen ole täydellinen, tajuatko sitä vai ootko sekaisin?
Sinä itse et hyväksy naisia sellaisina kuin he ovat vaan tavoittelet vain niitä nuoria ja kauniita. Eikö sinua koske samat säännöt jota tyrkytät muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tylyä.
Kuka kehtaa sanoa, että kun kirjoitat niin kökköä suomea, olet varmasti no "erityisihminen" ja sellainen ei kiinnosta.
Niin mitä hittoa, mitä sitte vaikka olen? Mä en ole työtön lusmu vaikka olisin erityisihminen, enkä istu rullatuolissa, hitto olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Niin kerrohan lisää ja perustelut?
"pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken"
Lainaus kirjoituksestasi. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää
No sitä ihmettelen itsekkin miksei naista sitten kiinnosta lähteä treffeille.
Näköjään ymmärryskin aika vajaavaista sen lisäksi ettet osaa kirjoittaa. Tuossa sinun kirjoittamassa teksissä siis ei ole päätä eikä häntää.
Niin no mitä jos mä oon vaan tälläinen, kyllä ihminen pitää hyväksyä millanen hän on, kukaan mies eikä nainen ole täydellinen, tajuatko sitä vai ootko sekaisin?
Sinä itse et hyväksy naisia sellaisina kuin he ovat vaan tavoittelet vain niitä nuoria ja kauniita. Eikö sinua koske samat säännöt jota tyrkytät muil
En missään nimessä, tavallisia 80 kg pullukoita yritän.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu perustelet ettet halua oikein lihavaa naista kun et ole itse lihava.
Naiset eivät halua heikkolahjaista miestä elleivät ole itse heikkolahjaisia.
Siinä sinulle vastaus miksi olet edelleen yksin. Naiset eivät ole yhtään sen nirsompi kuin sinäkään. Naisia kiinnostaa miehessä älykkyys siinä missä sinua kiinnostaa naisissa ulkonäkö. Kehitä älykkyyttäsi tai etsi heikkolahjainen nainen joka voisi ihastua sinuun.
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tylyä.
Niin mitä hittoa, mitä sitte vaikka olen? Mä en ole työtön lusmu vaikka olisin erityisihminen, enkä istu rullatuolissa, hitto olet sairas.
No sitä hittoa, että miksi et etsi toista erityisihmistä? Eikö mene jakeluun, että normaalit eivät viehäty heikkolahjaisista?
eri
Vierailija kirjoitti:
Sinun vaatimuksesi että naisen pitää olla isomahainen ja pukeutua kireisiin farkkuihin ja juoda itsensä humalaan viikonloppuisin on minun mielestäni todella outo vaatimus.
Ally karkasi kun ei jaksa keksiä päästään jotain keskustelua jota oikeasti ei koskaan ole tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun vaatimuksesi että naisen pitää olla isomahainen ja pukeutua kireisiin farkkuihin ja juoda itsensä humalaan viikonloppuisin on minun mielestäni todella outo vaatimus.
Ei tarvi juoda humalaan joka vloppu, niin saakin olla pyöreyttä ja mahaa, on mullaki vyötärö 115 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tylyä.
Olet kuitenkin niin laiska että et yhtään keskustelua tänne "jaksa" kopioida.
Ei ole sellainen laiskuus viehättävää naiselle. Tsemppaisit nyt?