Ärsyttää vain kun naiset lopettaa sen yhteyden pidon kun seinään
Juu olen huomannut pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken tai kysyy jotain, kunnes menee täysin mykäksi, olen miettinyt että annan jatkos tommoset vain olla, jos naista ei kiinnosta niin se pitäs vaan ymmärtää.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tylyä.
Mikä naiset teitä vaivaa? Miksei voi suoraa sanoo jos ei kiinnosta.
Jos miehelle sanoo suoraan ettet kiinnosta, niin 99% varmasti saa huorrittelut ja pahimmassa tapauksessa väkivaltaa. On paljon helpompi vaan lipua pois ja toivoa että mies löytää jonkun toisen jota häiritä.
Parempi on naisten vaan kadota hiljaa. Jos alat selittelemään miksi mies ei kiinnosta, saat kuulla miesten aggressiot ja tunnekuohut, ehkä uhkauksetkin. Pahimmillaan saat stalkkerin ja vainoajan pitkäksi aikaa. Valitettavasti kokemusta.
Se, että nainen on ystävällinen ja kohtelias ei tarkoita vielä yhtään mitään. Se, että nainen kävi kanssasi esim kahvilla ei tarkoita vielä yhtään mitään. Ihan muistutuksena.
Miksi revitte hiuksianne sen deittailun kanssa? Oletteko miettineet miksi olette tuossa touhussa ja miten asiat siitä muka paranisivat sitten vaikka pääsisitte parisuhteeseen. Sitten ärsyttää jatkuvasti se toinen siinä jatai olette itse jatkuvan kritisoinnin kohteena. Ei mitään järkeä.
Olet Allu äärimmäisen ärsyttävä jankkaaja ja junkkaaja. Jätä naiset rauhaan!
mutta ehkä keskityttävä muihin juttuihin kun naisiin, elämässä on paljon muutakin esim liikkuminen liikunta jne. Panostaa itseensä jne.
En vain ymmärrä millasia miehiä naiset etsii mikä on se taso sitten mikä pitäs olla miehessä?
Käyn vakituisesti töissä kohtuu hyvä palkka mut ei hyvä, mutta silti työpaikka missä viihdyn hoidan hommani hyvin musta tykätään, vapaa ajat, yritän liikkua käydä lenkillä, sali on vähän jäänyt, lapsia en halua, mitäs muuta, pituutta on ja toki ihan hyvältä näytän, vaatteita pyrin ostamaan ja pitämään huolta enempi itsestäni, mutta ei ne tavallisetkaan kiinnostu, tai en tiedä en halua ketä vaan tyytyä niihin pahimpiin ja liian lihaviin, koska en itse ole lihava, mutta ilmeisesti tasoni on sitten joku kouluttamaton työtön nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ulosannilla en ihmettele.
Niin kerrohan lisää ja perustelut?
"pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken"
Lainaus kirjoituksestasi. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää
Juu juu, Allu. Me tiedämme jo kaiken. Olet jankannut näitä samoja asioita jo 10 vuotta. Ei mitään uutta auringon alla.
Tää on mullekin käyny useasti. Mistähän lie johtuu? Eikö ne uskalla sanoa, et ei enää kiinnosta kirjoitella.
No kopioipas tänne joku keskustelu joka on jäänyt tuolla tavalla kesken. Sitten varmaan osaamme auttaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ulosannilla en ihmettele.
Niin kerrohan lisää ja perustelut?
"pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken"
Lainaus kirjoituksestasi. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää
No sitä ihmettelen itsekkin miksei naista sitten kiinnosta lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo tylyä.
Jos miehelle sanoo suoraan ettet kiinnosta, niin 99% varmasti saa huorrittelut ja pahimmassa tapauksessa väkivaltaa. On paljon helpompi vaan lipua pois ja toivoa että mies löytää jonkun toisen jota häiritä.
Onko sulle monestikin käyny tolleen?
Vierailija kirjoitti:
No kopioipas tänne joku keskustelu joka on jäänyt tuolla tavalla kesken. Sitten varmaan osaamme auttaa paremmin.
No en osaa sanoa mistä johtuu, löytääkö nainen toisen miehen vai katoaako se kiinnostus vain yhtäkkiä, en varmasti ole ainut mies.
Kyllä miehetkin lopettaa. Kannattaa keksiä muuta kuin moi, hei, miten menee..hiukan edes jotain joka kertoo naiselle että haluat keskustella ja nähdä, sekä saa vastaamaan. Tuollaiset aloitukset kertovat laiskuudesta, eikä siitä että sysäät keskustelun jatkon naiselle keksiä enemmän.
Mikä on se oma taso sitten olen miettinyt, käyn kuitenki töissä ja suomessa on varmaa puolet työtöntä, ja pitäskö sitten tasoni olla parempi vai harrastaa jotain vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin lopettaa. Kannattaa keksiä muuta kuin moi, hei, miten menee..hiukan edes jotain joka kertoo naiselle että haluat keskustella ja nähdä, sekä saa vastaamaan. Tuollaiset aloitukset kertovat laiskuudesta, eikä siitä että sysäät keskustelun jatkon naiselle keksiä enemmän.
Minä kerron kyllä ja yritän pitää keskustelua yllä, mutta nainen lopettaa kun seinää sen vastaamisen, inhottavaa, ja itseä kiinnostais tavatakki!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne huomaa kirjoitustyylistä, että kyseessä on... noh, erityislaatuinen ihminen.
Niin mitä sitte, kuka meistä olis täydellinen? Mäki olen tehnyt paljon virheitä elämässäni ja oon nyt keski ikäinen.
Keski-ikäinen? Luulin, että joku 17 v koulupudokas.