Elämä opettaa meitä kaikkia lopulta
Minua kohdeltiin todella kaltoin. Aikani surin, mittaisten pakotin itseni eteenpäin ja aloin taistella paremman elämän vuoksi. Meni vuosia ennen kuin tulokset alkoivat näkyä, mutta lopulta ne näkyivät. Ihmiset, jotka minua kiusasivat, ovat sen sijaan alkaneet epäonnistua. Välillä minun käy heitä jopa sääliksi.
Opetukseni: jätä kiusaajat taaksesi ja keskity omaan elämään. Asiat kyllä saavat lopulta oikean sävyn
Kommentit (27)
Saattaa se opettaakin, mutta ihan kaikki eivät ota opikseen.
Kyllä se opettaa ja pistää tarvittaessa polvilleen. Jos ei tässä elämässä niin seuraavassa.
Tietenkin voi aina lopettaa elämänsä, niin ei tarvitse taistella.
Saattaahan se opettaa, mutta mitä se opettaa? Toisille samat jutut opettavat sitkeyttä, toisille katkeruutta, toisille luottamusta itseen ja toisille epäluottamusta kaikkeen.
Karma on ihmisten itsensä keksimä asia. Ei saa mitään uutta elämää, jossa maksettaisiin tämän elämän kalavelat. Elämme kerran ja tuomio sadaan sen perusteella.
Ja elämä ei todellakaan lopulta opeta kaikkia ihmisiä. Sen takia on olemassa paikka sellaisille, jotka eivät ota koskaan opikseen tärkeissä asioissa. Nimittäin kadotus.
Elämä opettaa. Jos ei muuta niin hiljaa kulkemaan.
- n67v -
Näin se menee. Osalle on jo karma näyttänyt voimansa. Tulen seuraamaan huvikseni pahimpien kiusaajieni elämää loppuelämäni. Ihan olen kärppänä katsomassa jos tai kun karma iskee. Sillä välin elän elämääni. Jännä nähdä sen yhden reppananaisen jonka mies pelasti ja jonka följyssä alkoi kiusaamaan, että kestääkö liitto kunnon arkea 😅. Toki voi somessa yhä hehkuttaa mutta arkikestävyys onkin sitten sitä reaalielämää. Mies kun on kunnon vilkkusilmä. Kun alkaa itse rupsahtamaan ja on itse valittajaluonne niin....no aika näyttää 😊
Vierailija kirjoitti:
Jumala armahtaa
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala armahtaa
Minä en.
Viikinki.
Yksi kiusaaja oli rupsahtanut ihan karmeasti. Mitähän on kun on vielä suht nuori, niin 10 v eteenpäin, huh huh. Eipä muuten mutta on sille ulkonäkö ollut iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Kyllä karma lopulta voittaa.
Suomessa ei uskota sielunvaellukseen.
Oletteko karmahullut miettineet että mitäs jos se huono osanne johtuukin huonosti eletystä edellisestä elämästä?
Yrittää opettaa, mutta kaikki eivät silti opi. Osa kusipäistä pysyy kusipäisenä ja porskuttavat mennä elämässä eteenpäin jättämällä tuhottuja ihmisiä taakseen.
Sitä voi uskotella itselleen mitä vain
Vierailija kirjoitti:
Yrittää opettaa, mutta kaikki eivät silti opi. Osa kusipäistä pysyy kusipäisenä ja porskuttavat mennä elämässä eteenpäin jättämällä tuhottuja ihmisiä taakseen.
Niin. Aina on tyhmiä ihmiaiä. Heitä suojelee yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Karma on ihmisten itsensä keksimä asia. Ei saa mitään uutta elämää, jossa maksettaisiin tämän elämän kalavelat. Elämme kerran ja tuomio sadaan sen perusteella.
Ja elämä ei todellakaan lopulta opeta kaikkia ihmisiä. Sen takia on olemassa paikka sellaisille, jotka eivät ota koskaan opikseen tärkeissä asioissa. Nimittäin kadotus.
Tämähän se. Karma on vain eliitin keksimä juttu, jolla pidetään köyhä kansa aisoissa. Laitetaan siis ihmiset odottamaan seuraavaa elämää, että eivät vaatisi parempia oloja jo nyt.
Kiusaajat eivät koskaan voi olla aidosti onnellisia. Vain hyvät ihmiset ovat. Samalla kiusaajat eivät välttämättä edes kykene ymmärtämään mitä aito onnellisuus on. Ja se on heille just oikein.
Näinhän se on. Kyllä karma lopulta voittaa.