Mitä tapahtuu jos soitan 112 mielenterveyssyistä?
Raahataanko mut väkisin osastolle? Ahdistaa paljon mutta haluaisin avautua ja mahdollisesti lääkehoitoa. Nykyinen lääkitys ei toimi
Kommentit (99)
Minut on kerran lanssi hakenut itsetuhoisuuden vuoksi, en tosin itse soittanut häkeen. Pitivät yön yli sairaalassa, psykologi tuli jututtanssn aamulla, mutta ei ollut perusteita pakkohoidolle, joten pääsin lähtemään. Tosin olisin saanut myös jäädä osastolle jos olisin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Minut on kerran lanssi hakenut itsetuhoisuuden vuoksi, en tosin itse soittanut häkeen. Pitivät yön yli sairaalassa, psykologi tuli jututtanssn aamulla, mutta ei ollut perusteita pakkohoidolle, joten pääsin lähtemään. Tosin olisin saanut myös jäädä osastolle jos olisin halunnut.
Mikset jäänyt?
Ja millainen harha sinulla on? Näköharha, kuuloharha, tuntoharhat?
Edesmennyt mies oli monipäihdeongelmainen. Hänellä oli näitä kaikkia harhoja, mutta yleensä ymmärsi, että ne ei olleet todellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla skitsofrenia vai millainen lääkitys sinulla ei toimi?
Mulla on Leponex lääkitys joka vaan aiheuttaa lisää ahdistusta.
Mikä annos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä annos?
300mg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?
Ja m vai n?
Siis aloittaja.
Helpottaako sinua, kun tiedostat kyseessä olevan mielenterveysongelman aiheuttama pelkotila? Pystytkö nukkumaan yön yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?
Ja m vai n?
Siis aloittaja.
20N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?
Ja m vai n?
Siis aloittaja.
20N.
sinkku? mitä opiskelet?
Vierailija kirjoitti: Mitä siellä osastolla sitten tapahtuu?
Saa tukea ja turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset jäänyt?
Koska ajatuksena oli yrittää uudelleen im. Sairastan kaksisuuntaista ja se paheni tuossa muutama vuosi sitten todella yllättäen. Loppujen lopuksi olin muutaman viikon vapaaehtoisesti suljetulla ja parin vuoden terapia siihen päälle. Nyt olen kunnossa ja selviän jopa ilman lääkkeitä. Hauskinta tässä kaikessa on se, että parin viikon sairaslomaa lukuunottamatta olen koko ajan pystynyt käymään töissä, pahenemisen iskivät aina kesälomalla.
Mutta se, mene päivystykseen ja kerro peittelemättä miltä tuntuu. Ainakin omalla kohdallani psykiatrit yrittivät painostaa lähtemään kotiin, tai esimerkiksi jollekin sukulaiselle, mutta siinä kohtaa on vain pidettävä päänsä ha sanottava, ettei ole paikkaa minne mennä ja kotiin jos menen tapan itseni. Tämä toimi omalla kohdallani siinä vaiheessa, kun hoitoon lopulta ymmärsin kuuluvani.
Saatko aikaa miepän kautta (terveysasema) hoitokontaktin kautta psykiatrille?
Onko ap mahdollista että siirryt klo. 23 jälkeen naapuripalstalle koska se pysyy yön auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä annos?
300mg
aika rankka annnos. soittaisin päivystysapuun ja sieltä ehkä ohjaisivat jollekin polille.
Vai onko sille jokin syy?