Kyllä keski-ikäinenkin nainen voi halutessaan jättäytyä kotirouvaksi, jos on sen tyyppinen.
Nuo on vain yksi, tietyn tyyppinen rikkaiden miesten ryhmä, jotka etsii nuorempia. Ei rikkaudet kuitenkaan luonnetta sen tyyppiseksi automaattisesti tee, vaan monet pariutuu omassa ikäryhmässään. Mikäs tässä ollessa. Tykkään kokata ja leipoa. Puutarhassa on kiva puuhailla. Maalla asutaan ja on rauhallista. Koen, että olen tosi onnekas!
Kommentit (68)
Voihan jonkun naisen elämän tarkoitus olla se, että saa tehdä vuorotyötä Saarioisen maksalaatikkolinjalla. Tai luututa tehtaan käytäviä.
Hienoa kun löytyy tuollaisia miehiä kun ei noita työpaikkojakaan kaikille riitä. Menestyvän miehen takana onkin hyvä kotirouva. 💖
Paljonko kotirouvalle kertyy eläkettä palvelusvuosista?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kotirouvalle kertyy eläkettä palvelusvuosista?
Tiesitkö, että Suomessa ei jää kukaan tyhjän päälle. Kyllä sitä rahaa aletaan maksamaan yksin jäänneellekin avoleskellekin tai eronneelle yksin asuvallekin naiselle ilman elättäjäänsä. Se on joko työttömyyskorvaus tai leskeneläke tms. toimeentulotuki. Ole huoleti, älä väitä muuta.
Kotirouvat tekevät tärkeää työtä myös
Vierailija kirjoitti:
Voihan jonkun naisen elämän tarkoitus olla se, että saa tehdä vuorotyötä Saarioisen maksalaatikkolinjalla. Tai luututa tehtaan käytäviä.
Mulla on tuontyyppinen työ. Teen sitä osa-aikaisena muutaman kuukauden vuodesta, jotta saadaan kotiherran kanssa reissurahaa, ollaan kesät kaikki tien päällä. Se on se.elämän tarkoitus, ei työ. Työ mahdollistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuontyyppinen työ. Teen sitä osa-aikaisena muutaman kuukauden vuodesta, jotta saadaan kotiherran kanssa reissurahaa, ollaan kesät kaikki tien päällä. Se on se.elämän tarkoitus, ei työ. Työ mahdollistaa.
Arvosta itseäsi. Miehen kuuluisi maksaa. Ei pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvosta itseäsi. Miehen kuuluisi maksaa. Ei pahalla.
None taken. Mä satun rakastamaan työkyvytöntä.
Eiköhän jokainen nainen saa itse päättää kotirouvaksi ryhtymisensä, kun se on mahdollista.
Olen huomannut, että eniten kotirouvia kadehtivat etenkin naiset, joilla itsellään ei ole nykytilanteessakaan, eikä edes ole koskaan ollutkaan mahdollisuuttakaan vaihtoehtoisesti ryhtyä kotirouvaksi miehensä elätettäväkseen.
Aivan pariskunnan keskinäinen yksityisasia, jääkö puoliso kotiin vai meneekö töihin. Ei kuulu muille.
Otan loparit samana päivänä kun mies jää eläkkeelle, muuten joutuisin käymään töissä vielä 10 vuotta. Ei juuri innosta.
Itse nypin rusinat pullasta. Olen tehnyt töitä vuosikymmeniä. Nyt, kun on hiukan varallisuutta, teen ainoastaan freelancer-tyyppisiä töitä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi mahdollisuus olla kotirouva, niin todellakin olisin!
Jep
Juu, voi jättäytyä, jos mies haluaa elättää sen tyyppisen vaimon. Päätös vaatii miehen suostumuksen ja tulovirran, tai sitten kotirouva rekisteröityy työttömäksi työnhakijaksi.
Mutta voiko yksinäinen keski-ikäinen nainen halutessaan jättäytyä itsensä kotirouvaksi? Ei voi, koska jonkun on maksettava hänen asumisensa ja elämisensä, ja tässä tapauksessa se on hän itse, joten ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tien päällä oleminenko elämän tarkoitus? Säälittävää.
Niin voi, vaikka aihe herättää aina täällä närää naisissa, joilla ei ole samaa mahdollisuutta. Jäin noin 45v. kotirouvaksi tai alkuun tein vähän oman alani töitä harrastukseksi, nyt olen töistä jo liian vieraantunut niitä tehdäkseni. Voin kuitenkin aloittaa tiukan paikan tullen uudelleenkin, jos tunnen tarvetta.
Ratkaisu mahdollistaa, että voin matkustaa mieheni työmatkoilla mukana. Tykkäämme olla kahdestaan koko ajan, huomisesta kun ei tässä iässä tiedä. Virallinen eläke on kuuden vuoden kuluttua, miehellä jo aikaisemmin, mutta hän aikoo jatkaa työntekoa niin kauan kuin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi, vaikka aihe herättää aina täällä närää naisissa, joilla ei ole samaa mahdollisuutta. Jäin noin 45v. kotirouvaksi tai alkuun tein vähän oman alani töitä harrastukseksi, nyt olen töistä jo liian vieraantunut niitä tehdäkseni. Voin kuitenkin aloittaa tiukan paikan tullen uudelleenkin, jos tunnen tarvetta.
Ratkaisu mahdollistaa, että voin matkustaa mieheni työmatkoilla mukana. Tykkäämme olla kahdestaan koko ajan, huomisesta kun ei tässä iässä tiedä. Virallinen eläke on kuuden vuoden kuluttua, miehellä jo aikaisemmin, mutta hän aikoo jatkaa työntekoa niin kauan kuin pystyy.
Voit siis luottaa siihen että pysytte koko ajan yhdessä? Entä jos mies jättää sinut?
Vain jos hänen miehensä on sen tyyppinen.
Jos minulla olisi mahdollisuus olla kotirouva, niin todellakin olisin!