Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenny haluaa elää miesten rahoilla

Vierailija
05.09.2025 |

Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html

Kommentit (993)

Vierailija
121/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä tekisi vaimoa naisesta, joka on ollut maksullinen

Luulen, ettei Jenny juuri sinun vaimoksesi haikailekaan.

Vierailija
122/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, maksakoot se joka haluaa. Kauniin maksullisen naisen saa 300 eurolla eikä mies muuta tarvii. Maksakoot joku niitä ulkomaan matkoja tuolla tavis naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä tuosta duunarien kanssa seurustelusta.

Täällä vauvallakin oli vasta avaus siitä, miten duunariukko alkoi ivaamaan ja halveksumaan tasavertaista 50/50 naisystäväänsä siitä, että hän teki ETÄTÖITÄ kotona. Siis jo se oli liikaa duunariukon egolle, että nainen teki päätetyötä ja palavereita kotona, eikä hän pitänyt tätä oikeana työnä. Eikä tietenkään elättänyt naista, vaikka sahasikin hänen pilluaan ees taas.

Tällainen ei ole mitään muuta kuin naisen hyväksikäyttöä ja väkivaltaa tätä kohtaan. En ymmärrä, miten kukaan koskaan suostuisi tällaiseen "suhteeseen", ellei ole todella pahasti misinformoitu tai tyyliin lapsena päähän potkittu.

Yksi tarina oli vaavvapalstalla! No sitten toki kaikki duunarit on oltava perseestä! Tämä selvä. 

Omat kokemukseni vahvistavat tätä. Yksi duunariukko jopa kirjaimellisesti vei paidan päältäni. Ei kiinnosta tällainen "seurustelu", seurustelkaa vaikka keskenänne. Mistään perheen perustamisesta puhumattakaan.

Vierailija
124/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvallakin oli vasta avaus siitä, miten duunariukko alkoi ivaamaan ja halveksumaan tasavertaista 50/50 naisystäväänsä siitä, että hän teki ETÄTÖITÄ kotona. Siis jo se oli liikaa duunariukon egolle, että nainen teki päätetyötä ja palavereita kotona, eikä hän pitänyt tätä oikeana työnä. Eikä tietenkään elättänyt naista, vaikka sahasikin hänen pilluaan ees taas.

Tällainen ei ole mitään muuta kuin naisen hyväksikäyttöä ja väkivaltaa tätä kohtaan. En ymmärrä, miten kukaan koskaan suostuisi tällaiseen "suhteeseen", ellei ole todella pahasti misinformoitu tai tyyliin lapsena päähän potkittu.

Uskoitko trollia?

Vierailija
125/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisikin niin, ettei etätyöt ole oikeita töitä... Niin ei se ole tyhmä, joka pyytää.. 🙄

Vierailija
126/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse elän nuorten naisten rahoilla, koska olen työtön alfauros 54 v ja naiset haluavat aina maksaa kaiken, koska pitävät minua taiteilijanerona!

mies

Vierailija
127/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi asettaa parisuhdekumppanilleen vapaasti toiveita. Toki on hyvä muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytää ja kohdata joku, jonka kriteereihin minä itse vastaavasti sovin. Pelkkien kriteerien ohella pitäisi sitten vielä syntyä molemminpuolinen kiinnostus. Pelkkä kriteerien täyttäminen paperilla ei vielä takaa parisuhteen syntyvän. 

Maailmassa on 58 miljoonaa miljonääriä. On siinä poolia mitä selata.

Maailmassa on noin neljä miljardia selaamassa tuota poolia.

Myöskin moni self made miljonääri ei välttämättä kato hyvällä lokkeilijoita. He ovat jo piireissä, niin vaimokin voi löytyä yrityspiireistä ja löytyykin.

Vierailija
128/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, freesi ja ikäistään selkeästi nuoremman näköinen tämä Jenny. Ihan hyvän näköinen neitokainen.

Vierailija
129/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään erikoisen kaunis ja ihmettelen, miks joku mies panostaisi häneen, niin paljon rahaa? Maailmalla on todellisia kaunottaria ja Jennyllä parasta ennen jo kohta mennyt. Nuoret opikelkaa ja olkaa itsenäisä, nuoruus menee nopeasti ohi. 

Hyvä sängyssä. Jos minulla olisi paljon rahaa ja ei olisi aikaa parisuhteelle työn takia. Niin tuollainen nainen olisi hyvä valinta seuralaiseksi. 

Ei tuo nainen omien puheidensa mukaan edes tule sänkyyn, joten? 

-Jakkila kertoo käyvänsä miesten kanssa vain illallisilla ja elokuvissa, ei muuta.

"Kaikki luulevat, että tämä on joku sugar daddy -juttu, mutta tähän ei kuulu intiimiys." 

Aika typerä pitää olla, jos luulee, etteivät miehet ha

Voin luvata sulle että miljonääreillä on aika paljon paremmat substanssit viihtymiseen ja nauttimiseen kuin "seksi". 

Vierailija
130/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennylla alkaa parasta ennen päiväys tulla kohdille noissa hommissa niin pitää koettaa päästä turhaksi julkkikseksi iltalehteen.

Vierailija
131/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä tekisi vaimoa naisesta, joka on ollut maksullinen

Veikkaanpa ettei sinun vaimojonossasi ole muutenkaan kovin montaa naista.

Kuka henkisesti terve mies jotain jonoa jaksaisi? Yksi hyvä riittää. 

Vierailija
132/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä ei tuo naisill kuin haittoja, riskejä ja ongelmia."

Mm.. jos kiinnostun naisesta joka näkee miehet suurimmaksi osaksi haittana, riskinä ja ongelmana niin usko pois, se asenne kyllä heijastuu ulospäin ja tosi harvassa ovat miehet jotka käyttävät elämänsä siihen, että alkaisivat todistamaan olevansa poikkeus sinun miesvihallesi. 

En ole kiinnostunut miehistä joka valehtelee siitä, etteivätkö miehet keskimäärin tätä olisi. Jos kieltäydyt tätä tosiasiaa kohtaamasta tai tietoisesti siitä valehtelet niin on kaikkien etu ettemme koskaan vaihda sanaakaan.

Ei sun seurasta kukaan ole kiinnostunut. Lähtökohtaisesti kummallinen ja luotaantyöntävä asenne, että ensin pitäisi myöntää olevansa perseestä ennenkuin saa kanssasi arvon keskustella. Varmaan kovastikin tunkua?

Nainen olen. Joo monet miehet on koopäitä. Niin on monet naisetkin. 

Vierailija
133/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse elän nuorten naisten rahoilla, koska olen työtön alfauros 54 v ja naiset haluavat aina maksaa kaiken, koska pitävät minua taiteilijanerona!

mies

Ironisesti tällaisia miehiä on oikeasti olemassa.

Vierailija
134/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö laestadiolaisperheissäkin vaimo ole kotona ja mies tuo ruuan pöytään. Jennyllä saman tapainen idea. 

Vierailija
135/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Auervaarakin ihan käsite, eikä todellakaan mikään uusi sellainen, tosin hänet leimattiin romanssihuijariksi ja varkaaksi, mutta nyt kun näistä tällaisista naisista tunnutaan tekevän juttuja kerran viikossa, niin jostain syystä heistä puhutaan kuin olisivat keksineet jotain uutta ja upeaa, periaatteessa samasta ilmiöstähän tuossa on kyse.

Tämän sanottuani, eihän tuo tyttö ketään mihinkään pakota, joten kyllä ne herrat ihan itse hänelle rahansa työntävät, se joka hämmentää on, että miksi ja se etten ymmärrä tuota konseptia ollenkaan muutenkaan, hullussa maailmassa eletään, toinen on se, että noiden herrojen on pakko jotenkin maksaa siitä, että saavat vain katsella tuota tyttöä jota en myöskään ymmärrä, sillä eivät he voi mitenkään haluta hänestä juttuseuraa, sillä jos tuo tyttö oikeasti uskoo haastattelussa sanomaansa niin hän on kyllä joko todella sekaisin tai todella tyhmä.

Vierailija
136/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saavuttaa se täydellinen rentous? Ja hyvä flow? Se on ihan tosi vaikeaa. Pitää myös olla täydellinen luotto elämään. Sellainen puhdas luotto. Ei mikään narsismin tai egon sumentama mielikuva omasta kaikkivoipaisuudesta. 

Sulla ei ole fokuksia. Ei pyrkimyksiä. Ja silloin elämä tuo kaiken tarjottimella. 

Vierailija
137/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi asettaa parisuhdekumppanilleen vapaasti toiveita. Toki on hyvä muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat, niin sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytää ja kohdata joku, jonka kriteereihin minä itse vastaavasti sovin. Pelkkien kriteerien ohella pitäisi sitten vielä syntyä molemminpuolinen kiinnostus. Pelkkä kriteerien täyttäminen paperilla ei vielä takaa parisuhteen syntyvän. 

Maailmassa on 58 miljoonaa miljonääriä. On siinä poolia mitä selata.

Maailmassa on noin neljä miljardia selaamassa tuota poolia.

Myöskin moni self made miljonääri ei välttämättä kato hyvällä lokkeilijoita. He ovat jo piireissä, niin vaimokin voi löytyä yrityspiireistä ja löytyykin.

Jep, kukaan mies joka raataa itse perse ruvella ei hyväksy naista, joka elää mukavasti. Oma kärsimys täytyy kostaa naiselle. Ja yrittäjissäkin on paljon pyrkyreitä, jotka eivät omaa aitoja herrasmieselkeitä, tai ole koskaan niistä kuulleetkaan. Se että on rahaa, ei välttämättä riitä.

Vierailija
138/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jos olisin rikas mies ja haluaisin palkinto naisen niin ikää naisella saisi olla 18-28.

Jep. Ja tuon uutisen näköiset naiset ei kyllä pääsisi edes ilmaiselle kahville.

Vierailija
139/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö laestadiolaisperheissäkin vaimo ole kotona ja mies tuo ruuan pöytään. Jennyllä saman tapainen idea. 

Tosi monessa maassa maailmassa on juurikin näin. Suomi on poikkeus. Naiset tekevät täällä kaiken. 

Vierailija
140/993 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään erikoisen kaunis ja ihmettelen, miks joku mies panostaisi häneen, niin paljon rahaa? Maailmalla on todellisia kaunottaria ja Jennyllä parasta ennen jo kohta mennyt. Nuoret opikelkaa ja olkaa itsenäisä, nuoruus menee nopeasti ohi. 

Vammaista panettelua. Nainen on aina nuori jollekin. Harva 40-60v esimerkiksi jaksaa jotain 20v:n juttuja. 

Keksikää, kateelliset, lisää paskaa millä voitte yrittää sepitellä itsellenne ja toisillenne, etteikö elämää saisi elää juuri nin kuin haluaa, pitää siitä, ja menestyä juuri itselle ominaisella tavalla.

Toi kateuskortti on jo niin kulunut agrumentti. En näe että tuolla elämäntyylillä menestyy pidemmän päälle, mutta toki jokainen elää niinkuin haluaa. 

Juu ei ehkä 20v juttuja jaksa 40v mies kuunnella, mutta kyse ny

Naisten ei kannata lähteä parisuhteeseen ollenkaan, kun kerran vaihtopenkki häämöttää jo 30-vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän