Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Jennylla alkaa parasta ennen päiväys tulla kohdille noissa hommissa niin pitää koettaa päästä turhaksi julkkikseksi iltalehteen.
Iltapaska vonkaa haastatteluja keneltä tahansa. Ja tekevät jutun usein, vaikka ei suostuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
itse elän nuorten naisten rahoilla, koska olen työtön alfauros 54 v ja naiset haluavat aina maksaa kaiken, koska pitävät minua taiteilijanerona!
mies
Ootko sä se sunny beachin gigolo josta oli juttua lehdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä tekisi vaimoa naisesta, joka on ollut maksullinen
Veikkaanpa ettei sinun vaimojonossasi ole muutenkaan kovin montaa naista.
Terkuin kehopositiivinen palstamamma
Se on ehkä sinun tasosi mutta minä en sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
Jotenkin vaikea ymmärtää, että joku haluaa suhteen, jossa annetaan luottokortti naiselle eikä edes nähdä tätä kuukausiin.
Kenties ajattelevat sitä hyväntekeväisyytenä. Oikeasti rikkailla on mitä antaa, ilman että sitä rahanmenoa edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään erikoisen kaunis ja ihmettelen, miks joku mies panostaisi häneen, niin paljon rahaa? Maailmalla on todellisia kaunottaria ja Jennyllä parasta ennen jo kohta mennyt. Nuoret opikelkaa ja olkaa itsenäisä, nuoruus menee nopeasti ohi.
Vammaista panettelua. Nainen on aina nuori jollekin. Harva 40-60v esimerkiksi jaksaa jotain 20v:n juttuja.
Keksikää, kateelliset, lisää paskaa millä voitte yrittää sepitellä itsellenne ja toisillenne, etteikö elämää saisi elää juuri nin kuin haluaa, pitää siitä, ja menestyä juuri itselle ominaisella tavalla.
Toi kateuskortti on jo niin kulunut agrumentti. En näe että tuolla elämäntyylillä menestyy pidemmän päälle, mutta toki jokainen elää niinkuin haluaa.
Juu ei ehkä
Ja miehillä only fans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka henkisesti terve mies jotain jonoa jaksaisi? Yksi hyvä riittää.
Itse kyllä jaksan ja tykkäisinkin. Tämän takia meillä on usein puolison kanssa kolmen kimppaa toisen naisen kanssa.
Tätä se nykyään on nuorten naisten elämä. Tuskin joidenkin omat rahat riitä mihkään kauneusoperaatioihin tai ripsiin ymz. Miehet maksaa. Tosin pitää olla rikas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain paljon suurempaa?
sivusta
Haha ei kiinnosta muijat joista ei ole hyötyä. Veikkaan valoisaa tulevaisuutta tällä Jennyn strategialla. Mitäs sitten kun kiertoa on jo kertynyt mittariin. Mitä käy paljonajetuille autoille?
Toivottavasti maksaa lahjaveroa
Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
Mulle ei tollanen lauta kelpaisi, jos olisi tarkoitus ostaa nainen itselleen. Ei missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jenny on niin nuori, ettei vielä ajattele eläkepäiviään. Ulkomaan deittailulla ei paljoa kerrytä eläkettä Suomeen.
Jutun perusteella Jennillä ei ole ikävä Suomeen eikä ole tänne takaisin palaamassakaan.
Alistuminen kertakäyttöiseksi kulutustavaraksi.
Omanarvontunnon täydellinen puute.
😂😂😂 joku pullukka maksullinen nainen kovasti puolustelee kollegaansa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onhan Auervaarakin ihan käsite, eikä todellakaan mikään uusi sellainen, tosin hänet leimattiin romanssihuijariksi ja varkaaksi, mutta nyt kun näistä tällaisista naisista tunnutaan tekevän juttuja kerran viikossa, niin jostain syystä heistä puhutaan kuin olisivat keksineet jotain uutta ja upeaa, periaatteessa samasta ilmiöstähän tuossa on kyse.
Tämän sanottuani, eihän tuo tyttö ketään mihinkään pakota, joten kyllä ne herrat ihan itse hänelle rahansa työntävät, se joka hämmentää on, että miksi ja se etten ymmärrä tuota konseptia ollenkaan muutenkaan, hullussa maailmassa eletään, toinen on se, että noiden herrojen on pakko jotenkin maksaa siitä, että saavat vain katsella tuota tyttöä jota en myöskään ymmärrä, sillä eivät he voi mitenkään haluta hänestä juttuseuraa, sillä jos tuo tyttö oikeasti uskoo haastattelussa sanomaansa niin hän on kyllä joko todella sekaisin tai todella tyhmä.
Paitsi että tähän ei liity petoksia, toisin kuin miesten romansseihin.
Ei ole sekaisin vaan asian ytimessä. Naiset ovat olleet miesten kanssa pitkälti olosuhteiden pakosta ja kun on työt sekä sosiaaliturva, tällaista pakkoa ei enää ole. Kuinka moni nainen vielä on miehen kanssa? Aika harva loppupeleissä.
Avioliitot ja parisuhteet ovat perustuneet aina kiristämiseen, sosiaaliseen painostukseen, pakkoon, jopa ruualla tai muulla pakottamiseen. Ja edelleen siellä, missä naiset avioituvat, näin on. Länsimaissa ja muissa moderneissa maissa naiset on tästä paskasta vapautettu.
Sitä on seurannut aalto, joka etsi velvollisuuden sijaan suhteista nautintoa ja viihtyvyyttä, ja sen jälkeiset sukupolvet eivät etsi enää sitäkään. Naiset siis. Katsovat, että hyi helvetti ja että mihinkähän kouluun sitten menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain paljon suurempaa?
sivusta
Kiitos että kerrotte mieltymyksistänne, mutta ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa miehistä ei tuo naisill kuin haittoja, riskejä ja ongelmia."
Mm.. jos kiinnostun naisesta joka näkee miehet suurimmaksi osaksi haittana, riskinä ja ongelmana niin usko pois, se asenne kyllä heijastuu ulospäin ja tosi harvassa ovat miehet jotka käyttävät elämänsä siihen, että alkaisivat todistamaan olevansa poikkeus sinun miesvihallesi.
En ole kiinnostunut miehistä joka valehtelee siitä, etteivätkö miehet keskimäärin tätä olisi. Jos kieltäydyt tätä tosiasiaa kohtaamasta tai tietoisesti siitä valehtelet niin on kaikkien etu ettemme koskaan vaihda sanaakaan.
Olen täysin samaa mieltä siitä, että universumi on jo ennalta tarkoittanut niin, että meidän ei ole syytä kohdata. Näen sinussa tosi paljon negatiivisuutta jota en kumppaniltani toivo kuten en sitäkään, että minun pitäisi suhteessa alkaa pyytelemään anteeksi muidenkin miesten puolesta. Kylmät väreet menivät läpi jo pelkästä ajatuksesta.
Todella surullinen tapaus.
Toiv. kirjoittavat uuden jutun tästä, missä on 20v päästä ja miltä näyttää, onko rahaa ja elämä mallilla.
OF, tinder-sokerit ja nämä kiertävät patjat, ei ei ja vielä kerran ei!
Ps. rahalla saa paljon parempaakin kuin mitä tuossa näytetty
Vierailija kirjoitti:
Alistuminen kertakäyttöiseksi kulutustavaraksi.
Omanarvontunnon täydellinen puute.
olen itse sitä mieltä, että 50 lyhyttä suhdetta on parmpi kuin 1 50 vuoden suhde. Vähemmän hyväksikäyttöä ja ongelmia ekassa. Pitkässä suhteessa seksuaalisen hyväksikäytön määrät nousevat tuhansiin, jopa kymmeniin tuhansiin. Olettaenkin, että lyhyissä suhteissa olisi seksiä, sitä on määrällisesti paljon vähemmän kuin pitkässä suhteessa, eikä hyväksikäyttäjän kanssa tarvitse jakaa elämää.