Tuntuu etten ikinä pääse siihen tilaan, että olisin valmis seurustelemaan.
En ole vielä tarpeeksi hyväkroppainen, en halua olla tässä työssä ja haluan vielä ainakin yhden tutkinnon ennen kuin olisin se ihminen, joka haluan olla parisuhteessa toiselle. Aika vaan loppuu ehkä kesken.
Kommentit (53)
Eikö voi seurustella samalla, kun noudattaa kunto-ohjelmaa ja opiskelee tutkintoa? Tai antaa olla, saatan olla liian vanha tajuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi seurustella samalla, kun noudattaa kunto-ohjelmaa ja opiskelee tutkintoa? Tai antaa olla, saatan olla liian vanha tajuamaan.
Voi varmaan, mutta silloin ei saa sellaista kumppania, jonka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sillä kumppanillakin on jotain projekteja kesken, eihän kukaan täällä valmis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sillä kumppanillakin on jotain projekteja kesken, eihän kukaan täällä valmis ole.
Todennäköisesti kaikista olennaisimmat on jo tehty ja valmiit. Eli hyvä ura ja hyvä kunto.
Tämä projektisi kuulostaa aivan täysin hoopolta. Ei elämää voi noin järjestää.
En ymmärrä, miksi AP saa haukkuja täällä, kun yleensähän ongelmana on se, että ihmiset haluat kumppanin, vaikka heille tekisi juurikin hyvää olla yksin ja kehittyä. AP:lla on kehittymishaluja ja haluaa kehittyä yksin, eikä oleta kumppanin tekevän oloaan autuaaksi.
Haluan menestyneen ihmisen. En voi saada sellaista, jos en ole itse menestynyt. Tai jos saisin niin olisin tyytymätön siihen, että en ole kuin hän. -AP
Sama täällä. Täytin jokin aika sitten 66 ja ensitreffit on vieläkin ajatuksen tasolla. M66
Samaistun, mutta tiedostan, että en varmaan ikinä seurustele.
Mullekin on jotenkin hämmästyttävää, kuinka kevyesti jotkut kaverit, joiden elämä on yhtä kaaosta alkavat suhteisiin. Heillä ei selkeästikään ole asiat missään määrin kunnossa, mutta silti "kehtaavat" alkaa seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, kroppa kunnossa, yms saa sellaisen kumppanin jonka haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluan menestyneen ihmisen. En voi saada sellaista, jos en ole itse menestynyt. Tai jos saisin niin olisin tyytymätön siihen, että en ole kuin hän. -AP
Eli haluat pinnallisia asioita? Miehen jolla on Audi, puku, ja iso palkka?
Menestynyt ihminen on sellainen, joka tuntee tyytyväisyyttä omaan elämäänsä ja auttaa myös muita. Hänellä on optimistisuutta, toiveikkuutta, ja kaiken taustalla luottamus siihen, että pärjää elämän muutoksissa. Vastoinkäymisiltä kun ei kukaan välty.
Minä olen seurustellut 3 kertaa pidemmän suhteen.
Minä olen tullut siihen pisteeseen elämässä, että en enää halua naista elämääni.
Ehkä sinä olet valitettavasti jo liian myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat pinnallisia asioita? Miehen jolla on Audi, puku, ja iso palkka?
Menestynyt ihminen on sellainen, joka tuntee tyytyväisyyttä omaan elämäänsä ja auttaa myös muita. Hänellä on optimistisuutta, toiveikkuutta, ja kaiken taustalla luottamus siihen, että pärjää elämän muutoksissa. Vastoinkäymisiltä kun ei kukaan välty.
Audi ja puku ei kiinnosta. Hyvä koulutus ja varakkuus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seurustellut 3 kertaa pidemmän suhteen.
Minä olen tullut siihen pisteeseen elämässä, että en enää halua naista elämääni.
Ehkä sinä olet valitettavasti jo liian myöhässä.
AP vaikuttaa ajatuksiensa perusteella aika nuorelta. Olet luultavasti häntä vanhempi, kerta kolme pitkää suhdetta takana.
Tän takia pariskunnat eivät nykyään lisäänny, jotkut näemmä eivät edes yritä tämän takia päästä parisuhteeseen, koska pitää olla täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etsiskelisitkin sellaista, joka miettii juuri samoja asioita ja yhdessä sitten puurtaisitte itsenne naimakuntoon.
Joku plösö nainen menee naimisiin ensitreffit alttarilla ohjelmassa. Onkohan se nainen valittu siihen koska oli huono itstunto.