Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Askon asiakaspalvelu- ja sänkyfiasko

Vierailija
04.09.2025 |

Nyt mentiin metsään ja pahasti. 

Odotimme sänkyä lähes 2kk, kunnes asiakaspalvelusta viimeinkin ilmoitettiin, ettei heillä ole varastossa kyseistä sänkyä enää eikä sitä voida valmistaa "kankaan loppumisen vuoksi". Miten tämä voi olla mahdollista, että he myyvät tuotetta, jota ei ole olemassa? Tämän sijasta he tarjosivat meille myymälässä ollutta mallikappaletta samaan hintaan, kuin pakasta vedettyä. Olisi ennenkuulumatonta, että jo käytössä ollut sänky olisi saman arvoinen kuin uusi. Hyväksyimme tarjouksen sillä ehdolla, että saamme mallikappaleen ja uudenveroisen tuotteen hinnan erotuksena hyvityksenä virheestä. Se ei heille kelvannut ja seuraavaksi he ilmoittivat, ettei mallikappaleitakaan ole enää jäljellä. Kaiken kaikkeaan asiakaspalvelun taso oli luokatonta. Vaikka halusimme asioida puhelimitse, se ei ollut mahdollista, koska puhelinvaihde on "rikki". Empä usko. Tämä yritys ei ota vastuuta omista virheistään ja myös muiden asiakaspalautteiden perusteella heillä on selkeitä puutteita palvelussaan. 

nm. Erittäin pettynyt asiakas 

 

En voi suositella kyseistä yritystä kenellekkään. Kerrothan omat huonot kokemuksesi, muiden kuultavaksi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi