Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puhuu ihan kuin vietettäisiin eläkevuodetkin yhdessä vaikka en todellakaan aio

Vierailija
04.09.2025 |

Ollaan puhuttu että myydään talo kun nuorinkin lähtee (parin vuoden sisällä) omilleen. Mies ei ymmärrä etten aio sen jälkeen asua enää hänen kanssaan. Aina puhe kääntyy siihen että katsotaanko vaikka jotain rivaria sieltä ja täältä, vaikka olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon. 

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon sanoisi.

Itse ollut yksin kauan ja nyt kun olen sairas, olisi kiva että joku olisi rinnalla ystävänä ja tukemassa. 

Kaksin aina kaunihimpi. 

Olisihan se nättiä jos kumppani parantaisi elämisen tasoa. Meillä ei ole näin. Mies mm. juo aivan liikaa.

Ap

Ymmärsinkö nyt oikein, että itse yrität jollain kiertoilmauksilla ilmoittaa tulevasta erosta, ja ihmettelet kun mies ei ole mukana ajatuksenjuoksussasi? 

-eri 

Vierailija
22/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon sanoisi.

Itse ollut yksin kauan ja nyt kun olen sairas, olisi kiva että joku olisi rinnalla ystävänä ja tukemassa. 

Kaksin aina kaunihimpi. 

Eli haluat omaishoitajan. Jonkun joka keskittää koko elämänsä sinuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haaveilee omaishoidosta ja käyttelystäsi vanhoilla päivillään. Hahaa, plot twist, mies joutuukin laitokseen lähihoitaja-maamun kouriin 15 muun kaltaisensa kanssa.

Vierailija
24/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis kertonut hänelle aikeistasi? Jos et, totta kai mies olettaa teidän olevan yhdessä myös jatkossa. Ei kai kukaan ajatuksia osaa lukea.

Toki olen kertonut mutta ihan kuin ei uskoisi.

Ap

Painostaako sinua muihinkin asioihin, seksiin? Valikoiva kuulo "ei":lle?

Vierailija
25/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on miehille hyvä vinkki: Älä ota akkaa.

Vierailija
26/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ero tulee yllätyksenä kun olet sanonut monta vuotta että haluat asua yksin ja mies vaan hankuttaa omaa psykoosiaan tahtosi ja oikeuksiesi päälle. Mikähän kaikki muukin yllättää miehen, jolla ei korvia ole? ;-)

Vierailija
27/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on miehille hyvä vinkki: Älä ota akkaa.

Niinpä, jos akka ei kasvata ä päriäsi JA pyyhi sinun persettäsi vanhana, niin aivan paska akka ja ei jatkoon.

Kannatan tätä. Seurustelkaa jatkossa vaikka keskenänne, niin saatte sitä Parempaa Kohtelua. 

Emme me pahat naiset ansaitse teitä, oi hyvä miehet. Rakastakaa toisianne, olette vapaita.

Vierailija
28/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika outo tapaus.

Vierailija
29/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon sanoisi.

Kaksin aina kaunihimpi. 

Olisihan se nättiä jos kumppani parantaisi elämisen tasoa. Meillä ei ole näin. Mies mm. juo aivan liikaa.

Ap

Ymmärsinkö nyt oikein, että itse yrität jollain kiertoilmauksilla ilmoittaa tulevasta erosta, ja ihmettelet kun mies ei ole mukana ajatuksenjuoksussasi? 

-eri 

No en tiedä miten se on kiertoilmaisu kun sanon että haluan asunnon vain itselleni? Hänen alkoholinkäytöstä olen myös puhunut useasti, että se on liikaa. Se häiritsee myös minun elämääni, enkä halua sellaista.

Ap 

Vierailija
30/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis kertonut hänelle aikeistasi? Jos et, totta kai mies olettaa teidän olevan yhdessä myös jatkossa. Ei kai kukaan ajatuksia osaa lukea.

Ap

Mitä oletat meidän voivan asialle tehdä?

Vierailija
31/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen läski-ulina tähän päivään

Vierailija
32/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon. 

-----olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon. 

Tilanne on vaikea, hän rakastaa sinä et. Samoin kuin minun suhtessa, hän haluaisi vieläkin takaisin. 

Miksi uskot että kyse on rakkaudesta? Ennemmin mukavuudenhalusta. Mieshän ei saavutetuista eduista luovu eli kotona täytyy olla siivooja ja kokki eikä haittaa jos vaikka pari kertaa vuodessa sais seksiäkin. Jos asuu yksin joutuu tekemään itse kaiken eikä se ole kivaa. Lisäksi uuden kotipiian etsiminen on kovaa työtä ja vaikeammaksi muuttuu mitä enemmän ikää tulee.

Vierailija
33/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tässäkin on vain se hometalo takahikiällä maaseudulla. 

Vierailija
34/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haaveilee omaishoidosta ja käyttelystäsi vanhoilla päivillään. Hahaa, plot twist, mies joutuukin laitokseen lähihoitaja-maamun kouriin 15 muun kaltaisensa kanssa.

Ei laitokseen nykyään joudu. Sinne pääsee, jos pääsee ja jatkossa tuskin pääsee.

Vierailija
35/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aika veemäistä vanhemmilta erota juuri silloin kun lapset muuttavat kotoa. Vielä jos asunto myydään, nuori menettää kerralla sekä fyysisen että henkisen lapsuudenkodin. Sen jälkeen käydään vaan jossain mutsia tai faijaa moikkailemassa. Älkää sitten syyttäkö itseänne, jos on etäiset välit aikuisiin lapsiin.

Vierailija
36/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten aika veemäistä vanhemmilta erota juuri silloin kun lapset muuttavat kotoa. Vielä jos asunto myydään, nuori menettää kerralla sekä fyysisen että henkisen lapsuudenkodin. Sen jälkeen käydään vaan jossain mutsia tai faijaa moikkailemassa. Älkää sitten syyttäkö itseänne, jos on etäiset välit aikuisiin lapsiin.

Tai siis, nimenomaan syyttäkää.

Vierailija
37/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä oletat meidän voivan asialle tehdä?

Tämä on keskustelupalsta, ei neuvontapalvelu. Oletko väärällä sivustolla? Keskustelupalstalla haetaan esimerkiksi vertaistukea, vastaavia kokemuksia. 

Vierailija
38/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt niin saatanan vaikeaa sanoa että haluan eron eikä jankata jostain asunnosta.

Vierailija
39/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen läski-ulina tähän päivään

Väärä ketju kenties? Painonhallinnasta puhuttiin ihan toisessa ketjussa. 

Vierailija
40/84 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta tähän on, noin teoreettisesti? En ymmärrä miksi käyttää energiaa (ja riidellä) johonkin joka tapahtuu jos tapahtuu joskus tulevaisuudessa. Olet sanonut ettet halua jatkaa parisuhdetta joten se siitä. Mitä tahansa voi tapahtua, voi myös miehesi löytää jonkun toisen joka haluaa rivariin järven rannalle ja vanheta yhdessä. Sinä voit tavata jonkun joka vie jalat alta ja järkikin lentää ikkunasta. Sitten sinä oletkin se joka haluaa rivariin jossa elää loppuun saakka yhdessä.

Lopeta jankuttaminen. Voit sanoa miehelle ettet halua rivariin ja siinä se. Tehkööt asian kanssa mitä haluaa. Oikeastaan en ymmärrä miksi edes olla pakolla yhdessä  kun selvästi et miehestäsi välitä vähääkään.