Mies puhuu ihan kuin vietettäisiin eläkevuodetkin yhdessä vaikka en todellakaan aio
Ollaan puhuttu että myydään talo kun nuorinkin lähtee (parin vuoden sisällä) omilleen. Mies ei ymmärrä etten aio sen jälkeen asua enää hänen kanssaan. Aina puhe kääntyy siihen että katsotaanko vaikka jotain rivaria sieltä ja täältä, vaikka olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon sanoisi.
Itse ollut yksin kauan ja nyt kun olen sairas, olisi kiva että joku olisi rinnalla ystävänä ja tukemassa.
Kaksin aina kaunihimpi.
No siihenhän ne liitot yleensä loppuvat, että ei ole enää (jos koskaan) tunnetta siitä, että se toinen on rinnalla ystävänä ja tukemassa.
Että ei se aina niin kaunista ole.
Joo, ei juoposta miehestä ole mitään iloa. Kannattaa etsiä raitis mies ja kun sellaisen löytää, pitää siitä kiinni. Suosittelen omasta kokemuksestani..
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei juoposta miehestä ole mitään iloa. Kannattaa etsiä raitis mies ja kun sellaisen löytää, pitää siitä kiinni. Suosittelen omasta kokemuksestani..
Suomesta on vaikea löytää raitista. Ne on kaikki varattuja jo.
Kyllä moni juoppo kuolee haimatulehdukseen, saa haimasyövän tai jonkun muun sisäelin syövän. Aksakin voi sökähtää.
No, ehkä 45-50-vuotiaaksi elää ja kun lapset muuttaa kotoa, voi juominen lisääntyä. Ei muuta kuin avaaja kantaa Alkosta väkevää viinaa niin kyllä juoposta pääsee äkkiä.