Mitä sinulle kävisi, jos joku yhdistäisi kaikki ketjusi ja nimesi?
Eli leikisti palsta muuttuisi niin, että kaikki näkisivät nimesi, ketjusi, kommenttisi jne.
Kuinka paha tilanne olisi? Suunnittelisitko maanpakoa?
Itse varmaan lavastaisin oman kuolemani; kenellekään en ole koskaan kirjoittanut täällä rumasti, mutta omia aloituksia vaikeista aiheista on niin paljon, että oksat pois! Osasta minut olisi voinut tunnistaa jopa, joten yksityiskohtia olen muutellut ja siksi ketjut eivät kävisi keskenään yhteen ja varmaan mut määrättäisiin mt-seurantaan :D
Kommentit (50)
Eipä mitään vakavaa tapahtuisi. Kirjoitan kutrn nimeni olisi jo tiedossa.
M46
Vierailija kirjoitti:
M46
Tämän soisi olevan kaikilla periaatteena :) Itse toimin aina samoin kommentoidessani!
t. Ap
Näin kerran unta, että av lta tultiin mulle kotiin tuomaan ruusuja, kun olen niin ahkera palstailija. Oli hirvee painajainen.
Vierailija kirjoitti:
M46
Ootpa viisas. Muilla voi olla villi teksti joskus.
En sinänsä mitenkää, mä en oo sanonu mitään mikä rikkois jollain tapaa lakia tai muutenkaan mitään normaalista poikkeavaa.
Ainut poikkeavuus mun teksteissä on se että mä saatan laukoa totuutta Ukrainan tilanteesta ja sanoa muutenkin vähä kärkkäämmin omia mielipiteitä eri asioihin
Mut jos se on rikos, ni hirttäkää
Mä olen muutenkin erakko ja kokonaan poissa työelämästä. Ei hirveästi haittais.
Kysyit tää jo laudalla.
sinäkö niitä persuviha-ketjuja pakottelet molemmille palstoille?
Vierailija kirjoitti:
Kysyit tää jo laudalla.
sinäkö niitä persuviha-ketjuja pakottelet molemmille palstoille?
En oo koskaan käyttänyt sitä. Paitsi kerran yritin, kun joku varasti mun kuvan sinne. Siellä vasta hurja meno onkin.
t. Ap
Itse enemmän tai vähemmän väritän ja muuntelen totuutta ja osa on kokonaan keksittyä. Näin varmaan monet tekevät (huvikseen ja/tai turvallisuussyistä). Että päätelkööt siitä sitten mitä tykkäävät.
Kanavoin henkien ajatuksia. En ole itse niistä vastuussa.
Lähden jo siitä lähtökohdasta, että kaikki mitä kirjoitat voi tulla joku päivä julki. Ei se olisi mikään mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran unta, että av lta tultiin mulle kotiin tuomaan ruusuja, kun olen niin ahkera palstailija. Oli hirvee painajainen.
Heh, itse olisin varmaan tuon jälkeen lopettanut palstailun.
Valitan usein kaupoista palstalla ja kaduista, se ainakin karkaisi ilmoille.
Muutama ihminen jo tietää, että olen täällä päivittäin. Tunnistavat kyllä kirjoitukseni. Pääasiassa provoilua ja muuta hupailua.
Ei vaadi kovinkaan suurta salapoliisityötä selvittääkseen mun oikean nimeni ja muita tietojani. Jos joku palstalainen laittaa mulle Messenger-viestin, niin ihan mielelläni vastaan siihen.
Näen jo sieluni silmin miten #avmetoo leviäisi somessa, jos palstailijoiden henkilöllisyyksiä paljastettaisiin.
En häpeä Puppa ja vasu-kirjoituksiani. Myös Holvikaaren alla-sarja oli mielestäni laadukasta tekstintuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
En sinänsä mitenkää, mä en oo sanonu mitään mikä rikkois jollain tapaa lakia tai muutenkaan mitään normaalista poikkeavaa.
Ainut poikkeavuus mun teksteissä on se että mä saatan laukoa totuutta Ukrainan tilanteesta ja sanoa muutenkin vähä kärkkäämmin omia mielipiteitä eri asioihin
Mut jos se on rikos, ni hirttäkää
Mielestäni ongelmana on se, että me emme voi tietää mikä tulevaisuudessa on rangaistavaa tai mikä taho meitä on rankaisemassa.
Ajattelisin että varmasti viettää todella mielenkiintoisia hetkiä ja toisaalta kovin tylsiä. Koska ketjut joihin kommentoidaan voivat olla tylsiä usein. Ellei ole joku erikoinen aihe. Ei kukaan ehkä ottaisi jos ilmoittaisin että "olen maasta pakeneva", mielellään muuten etsisi hyvää ilmastoa tuulineen.