Mies puhuu ihan kuin vietettäisiin eläkevuodetkin yhdessä vaikka en todellakaan aio
Ollaan puhuttu että myydään talo kun nuorinkin lähtee (parin vuoden sisällä) omilleen. Mies ei ymmärrä etten aio sen jälkeen asua enää hänen kanssaan. Aina puhe kääntyy siihen että katsotaanko vaikka jotain rivaria sieltä ja täältä, vaikka olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon.
Kommentit (84)
Oletko siis kertonut hänelle aikeistasi? Jos et, totta kai mies olettaa teidän olevan yhdessä myös jatkossa. Ei kai kukaan ajatuksia osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis kertonut hänelle aikeistasi? Jos et, totta kai mies olettaa teidän olevan yhdessä myös jatkossa. Ei kai kukaan ajatuksia osaa lukea.
Toki olen kertonut mutta ihan kuin ei uskoisi.
Ap
Miksi mies ei muuttanut jo omilleen kun sinä sanoit, että haista v i t t u incel me erotaan samana päivänä kun nuorin muuttaa pois?
Vierailija kirjoitti:
14 m2 ihana yksiö Pasilassa 😆
Huh ei sentään, ei pk-seudun lähellekään.
Ap
ihan oikein kannattaa erota eikä ottaa yhtään kumppania silloin on todella onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei muuttanut jo omilleen kun sinä sanoit, että haista v i t t u incel me erotaan samana päivänä kun nuorin muuttaa pois?
No helpompi varmaan antaa asioiden vain olla niin kuin ne on.
Niin, maailman vaikein asia saada mies uskomaan, että eroat hänestä 🤦
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon sanoisi.
Itse ollut yksin kauan ja nyt kun olen sairas, olisi kiva että joku olisi rinnalla ystävänä ja tukemassa.
Kaksin aina kaunihimpi.
Olisihan se nättiä jos kumppani parantaisi elämisen tasoa. Meillä ei ole näin. Mies mm. juo aivan liikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, maailman vaikein asia saada mies uskomaan, että eroat hänestä 🤦
Joskus on 🤷
Vierailija kirjoitti:
14 m2 ihana yksiö Pasilassa 😆
Siellä on joku yömaja, mutta saako siellä noin ison kämpän?
Meilläkään mies ei uskonut, että todella muutan omilleni. Vaikka jo tyhjentelin nurkista ylimääräisiä tavaroita enkä suostunut varaamaan yhteistä lomamatkaa seuraavalle talvelle. Uskoi varmaan vasta, kun muuttoauto ajoi pihaan. Oltiin puhuttu erosta kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon.
-----olen selvästi sanonut että haluan itselleni (ja vain itselleni) pienen kaupunkiasunnon.
Tilanne on vaikea, hän rakastaa sinä et. Samoin kuin minun suhtessa, hän haluaisi vieläkin takaisin.
Harjoittele ulosantiasi, se kun on kehitysvammaisen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon sanoisi.
Itse ollut yksin kauan ja nyt kun olen sairas, olisi kiva että joku olisi rinnalla ystävänä ja tukemassa.
Kaksin aina kaunihimpi.
Ei aina ole. Minun mies sairastui vaikka mihin.. jouduin paimentamaan ja vaippoja vaihtamaan,, no nyt on laitoksessa ja saan elää viimein itselleni. Nautin joka päivästä 🍀🌿
Vierailija kirjoitti:
Meilläkään mies ei uskonut, että todella muutan omilleni. Vaikka jo tyhjentelin nurkista ylimääräisiä tavaroita enkä suostunut varaamaan yhteistä lomamatkaa seuraavalle talvelle. Uskoi varmaan vasta, kun muuttoauto ajoi pihaan. Oltiin puhuttu erosta kuukausia.
Tämä on ihmeellistä. Minunkin mies nauroi että et sä kumminkaan muuta kun et pärjää yksinäsi. Jos asuin yksin 10 v ennen häntä niin miksi ihmeessä en edelleen pärjäisi?
Sanot napakasti joka kerta kun alkaa pulista rivitaloistaan, että kun talo on myyty, teidän elämänne jatkuu eri osoitteissa. Jankkaat ja jankkaat kunnes menee urpolle tajuntaan.
Minun isäni kävi vielä eronkin jälkeen äidin uudessa asunnossa "keskustelemassa tulevaisuudesta", eli itkemässä miten ikääntyvää miestä pitäisi nyt olla hoivaamassa ja tukemassa. Äiti kun ei saanut aikaiseksi karkoittaa mokomaa ruikuttajaa, niin minun oli pakko puuttua karjumalla ukko v*ttuun ja uhkailemalla poliisilla. Nyt ei ole onneksi pariinkymmeneen vuoteen näkynyt ja äiti sai elää elämänsä loppuun asti rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni kävi vielä eronkin jälkeen äidin uudessa asunnossa "keskustelemassa tulevaisuudesta", eli itkemässä miten ikääntyvää miestä pitäisi nyt olla hoivaamassa ja tukemassa.
Meillä kävi anoppi puhumassa samaa 😆
Mitä tuohon sanoisi.
Kaksin aina kaunihimpi.