Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei auta sukupuolidysforiaani

Vierailija
01.09.2025 |

Tuntuu että en saa apua siihen.

Jos menen transpolille ja siinä tapauksessa että he eivät anna mun alottaa sukupuolenkorjausprosessia (pidän tätä aika todennäköisenä vaihtoehtona, mutta kuka tietää) niin saanko edes sieltä apua dysforian pois hoitamiseen. Olen nimittäin melko varmasti henkilö joka ei todellisuudessa ole transsukupuolinen mutta dysforiani on erittäin voimakasta, suorastaan itsetuhoisia ajatuksia aiheuttavaa. Jos transpolilla minut todetaan ei-transsukupuoliseksi, miten luulenkin asiassa käyvän, niin saanko mistään ikinä mitään apua dysforian pois hoitamiseksi? Tällä hetkellä käyn terapeutilla mutta en ole vielä ainakaan huomannut dysforian katoavan. Myös toinen terapeutti Sanoi että hänen kanssaan voisin jutella dysforiasta mutta en tiedä tulisiko sekään auttamaan. Mielialalääkkeet tuskin poistaa dysforiaa. Ajattelen vain että jos en ole transsukupuolinen niin pitäähän dysforia silloin saada jotenkin pois hoidettua, vaan mikään ei tunnu auttavan. Dysforiaa on ollut jo monta vuotta, tosin vähän erilaisena aiemmin. Vuonna 2024 tilanne pahentui todella paljon, sitä ennen se oli aivan toisenlaista mutta oli kuitenkin olemassa. Lapsena taas mulla ei ole mitään muistikuvaa mistään negatiivisesta. Vasta murrosiässä. Lapsena ei koskaan.

Alkaa vituttaa pikkuhiljaa kun elämä ei mene elämiseen vaan pelkkään suoraan sanottuna selviytymiseen. Tämä ei ole elämää. Silti tuntuu että kukaan ei pysty mua auttamaan. En tiedä haluaako kukaan edes yrittää auttaa. Mietin onko dysforian pois hoitaminen edes mahdollista kun näyttää siltä että minua ei voida auttaa niin hormonihoidoilla kuin keskusteluavullakaan kuin mielialalääkkeilläkään. Mikään ei tunnu dysforiaa poistavan. En tiedä mitä vaihtoehtoja jäljellä enää on.

Kommentit (592)

Vierailija
101/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transpolilla kyllä ohjataan muualle jos kokevat ettei siellä käynti oireita poista. Edelleenkään ei tullut selvyyttä että mitä ap tekee elämällään. Opiskeleeko uusia asioita ja onko kiinnostunut mistään muusta kuin itsestään ja kehostaan, joten päättelen ettei näin ole. jps elämä pn jo vuosikymmenen jumittanit sukupuolikysymyksissä niin ehkä transpoli on ihan oikea osoite. Ei sieltä välttämättä hullua hirskaammaksi tule, mutta jos elämä on pelkkää oma itysen tarkkailua eikä oikein haluakaan päästä sieltä pois niin taitaa olla oikea osoite.  

Ei ole jumittanut vuosikymmentä vaan ehkä korkeintaan 2020 asti eli 5 vuotta. Sitä ennen en miettinyt asiaa samalla tavalla. Koin häpeää mutta aivan eri tavalla ja eri intensiteetillä kuin nykyisin. Ja olen kiinnostunut kyllä sinänsä esim musiikista (kpop esim) ja tosiaan julkkisihastuskin löytyy jota tulee seurattua jonkin verran. Tai aika paljonkin. 

Vierailija
102/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia lähetellään kun halutaan hyväksyntää teinityttöinä miehiltä. Mikäli ei vastaa instafittnessbabe tyyppejä, niin voi haluta tuntea

Joo tota tää tapahtui kyllä tässä 25-27v että eipä sen nuorempana.

Kuvia kylläkin lähetellään iästä huolimatta jos halutaan hyväksyntää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt kerroit, että olet jo 27-vuotias, olen samaa mieltä monen muun kommentoijan kanssa siitä, että sun olisi hyvä nyt muuttaa pois kotoa. Onko sulla sosiaalityöntekijää? Sellainen olisi hyvä olla. Aion nyt sanoa asian, jonka varmasti koet ikäväksi, jopa moitteeksi, mutta en sano sitä loukatakseni: mielestäni vaikutat ikäistäsi lapsellisemmalta ja kypsymättömämmältä. Kertomasi perusteella (et toki ole kertonut kaikkea, eli tämä perustuu vain tulkintoihin) et ole oikein päässyt elämässäsi eteenpäin ja itsenäistymään.

En tarkoita, että kaikkien ihmisten elämänpolun pitäisi noudattaa ihan samaa kaavaa. Tämän lisäksi me ihmiset oikeasti kypsymmekin eri tahtiin, se on ihan fakta. Mutta mielestäni sinun olisi pitänyt jo jonkin aikaa olla sitä mieltä, että haluat muuttaa pois vanhempiesi luota ja aloittaa oman, itsenäisen elämän. Ymmärrän kyllä, että rankat mielenterveysongelmat eivät helpota itsenäistymistä. Mutta voi olla

Juu siis kyse on vain siitä että en fyysisesti tahdo pois kotoani. Voin asua kyllä yksin eli jos vanhemmat haluaa muuttaa muualle niin siinähän lähtee. Kuitenkin oma koti on oma koti, ja oma tuttu ympäristö. Mutta tiedän sen olevan tietysti väärin. Tiedän kaiken tuntemani ja sanomani olevan väärin. Kuitenkin en voi sille mitään että totuus ja rehellinen mielipiteeni on se että en mieluusti muuta OMASTA kodistani mihinkään. Tiedän että on ihmisiä jotka haluavat muuttaa. Minä taas en. En halua muuttaa enää yhtään kertaa. Kaipaan edelleen vanhoja kotejani, ja jopa sellaisia jotka eivät ihan koteja olleet mutta vietin paljon aikaa enkä enää pääse niihin paikkoihin. Siksi en enää halua muuttaa tästä kodista. Olen asunut siis kahdessa kodissa ennen nykyistä. Ja niitä muita paikkoja oli 3. Kaipaan niitä kaikkia kyllä edelleen.

Vierailija
104/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia lähetellään kun halutaan hyväksyntää teinityttöinä miehiltä. Mikäli ei vastaa instafittnessbabe tyyppejä, niin voi haluta tuntea

Joo tota tää tapahtui kyllä tässä 25-27v että eipä sen nuorempana.

Kuvia kylläkin lähetellään iästä huolimatta jos halutaan hyväksyntää. 

Niin

Vierailija
105/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 62:

Mielestäni ei voida puhua seksuaalisesta väkivallasta mun kohdalla, ennemmin seksuaalisesta häirinnästä tai joistain lievemmistä traumoista. Myös Kerran kadulla mun kimppuun yritettiin hyökätä, wn tiedä oliko raiskausyritys vai jotain muuta, pääsin kuitenkin pois joten muuta ei ehtinyt käydä. Että tuollaista on joo ollut joitain, mutta ei voida ehkä puhua seksuaalisesta väkivallasta. Oon myös lähetellyt mm. Miehille kuvia joka oikeastaan jollain tavalla häiritsee mua vieläkin, en enää sitä tee, mutta vähintään lievästi se joskus edelleen häiritsee mua. Kuitenkin tää kuvien lähettely muistaakseni tapahtui vasta sen jälkeen kun tilanne oli jo alkanut kriisiytymään, mutta se on voinut pahentaa ehkä asiaa lisää.

Kuvia lähetellään kun halutaan hyväksyntää teinityttöinä miehiltä. Mikäli ei vastaa

No mikä syy niitä oli lähetellä? Ehkä sama syy kuin nuoremmilla? Kaikki eivät kehity samaa tahtia 

Vierailija
106/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt kerroit, että olet jo 27-vuotias, olen samaa mieltä monen muun kommentoijan kanssa siitä, että sun olisi hyvä nyt muuttaa pois kotoa. Onko sulla sosiaalityöntekijää? Sellainen olisi hyvä olla. Aion nyt sanoa asian, jonka varmasti koet ikäväksi, jopa moitteeksi, mutta en sano sitä loukatakseni: mielestäni vaikutat ikäistäsi lapsellisemmalta ja kypsymättömämmältä. Kertomasi perusteella (et toki ole kertonut kaikkea, eli tämä perustuu vain tulkintoihin) et ole oikein päässyt elämässäsi eteenpäin ja itsenäistymään.

En tarkoita, että kaikkien ihmisten elämänpolun pitäisi noudattaa ihan samaa kaavaa. Tämän lisäksi me ihmiset oikeasti kypsymmekin eri tahtiin, se on ihan fakta. Mutta mielestäni sinun olisi pitänyt jo jonkin aikaa olla sitä mieltä, että haluat muuttaa pois vanhempiesi luota ja aloittaa oman, itsenäisen elämän. Ymmärrän kyllä, että rankat mielenterveysongelm

Juu siis kyse on vain siitä että en fyysisesti tahdo pois kotoani. Voin asua kyllä yksin eli jos vanhemmat haluaa muuttaa muualle niin siinähän lähtee. Kuitenkin oma koti on oma koti, ja oma tuttu ympäristö. Mutta tiedän sen olevan tietysti väärin. Tiedän kaiken tuntemani ja sanomani olevan väärin. Kuitenkin en voi sille mitään että totuus ja rehellinen mielipiteeni on se että en mieluusti muuta OMASTA kodistani mihinkään. Tiedän että on ihmisiä jotka haluavat muuttaa. Minä taas en. En halua muuttaa enää yhtään kertaa. Kaipaan edelleen vanhoja kotejani, ja jopa sellaisia jotka eivät ihan koteja olleet mutta vietin paljon aikaa enkä enää pääse niihin paikkoihin. Siksi en enää halua muuttaa tästä kodista. Olen asunut siis kahdessa kodissa ennen nykyistä. Ja niitä muita paikkoja oli 3. Kaipaan niitä kaikkia kyllä edelleen.

Älä nyt jumitu siihen, että kaikki, mitä sanot on väärin. Kyllä sä saat sanoa ne. Realiteetit ovat sitten muuta. Esim. se, että vanhempasi todennäköisesti omistavat talon, jossa asutte, joten ei se niin mene, että he muuttavat pois. Ja voisin kuvitella, että sulla ei ole rahaa ylläpitää kokonaista omakotitaloa.

Mutta sanoit, että kaipaat vanhoja kotejasi, mutta silti olet kotiutunut tuonnekin, missä nyt asut. Ihan samalla tavalla kotiudut siihenkin kotiin, johon muutat omillesi. 

Pitää myös luottaa siihen, että pystyy tekemään asioita. Jos muutat omillesi, mikä on pahin skenaario? Onko entisen kodin ikävöiminen todella niin kammottava skenaario? Pääset kuitenkin käymään siellä, vanhempiesi luona, kun haluat. 

Elämässä mikään ei ole niin pysyvää kuin muutos. 

Vierailija
107/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut vielä lapsuudenkodissasi, koska olet 27-vuotias ja koet kotisi ilmapiirin ainakin osin myrkyllisenä?

Mitä olen tässä nyt tekstejäsi lukenut, niin minulle ei lainkaan tule sellainen olo, että sukupuolenkorjausleikkaus olisi se asia, joka ongelmasi ratkaisisi. Jostain muusta on kyse, en ole psykiatri, joten en lähde arvailemaan.

Ihan vaan siksi kun en halua muuttaa omasta kodistani muualle. Jos mun on välttämätöntä asua yksin, niin vanhemmat saa muuttaa. Itse en muuta omasta kodistani. Sitä paitsi maksan kyllä ihan vuokraakin siitä.

Millä rahalla muka? Nyt alkaa trollitehdas haiskahtamaan ja muiden hyvät vinkit jäänee jonnekin tietämättömiin.

Vierailija
108/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transpolilla kyllä ohjataan muualle jos kokevat ettei siellä käynti oireita poista. Edelleenkään ei tullut selvyyttä että mitä ap tekee elämällään. Opiskeleeko uusia asioita ja onko kiinnostunut mistään muusta kuin itsestään ja kehostaan, joten päättelen ettei näin ole. jps elämä pn jo vuosikymmenen jumittanit sukupuolikysymyksissä niin ehkä transpoli on ihan oikea osoite. Ei sieltä välttämättä hullua hirskaammaksi tule, mutta jos elämä on pelkkää oma itysen tarkkailua eikä oikein haluakaan päästä sieltä pois niin taitaa olla oikea osoite.  

Ei ole jumittanut vuosikymmentä vaan ehkä korkeintaan 2020 asti eli 5 vuotta. Sitä ennen en miettinyt asiaa samalla tavalla. Koin häpeää mutta aivan eri tavalla ja eri intensiteetillä kuin nykyisin. Ja olen kiinnostunut kyllä sinänsä esim musiikista (kpop esim) ja tosiaan julkkisihastuskin löytyy jota tulee seurattua

Sitäkin suuremmalla syyllä kyseessä on mt ongelmat. Jis koet etä transpoli auttaisi niin sinne vain, sehän on maksutonta joten et häviä mitään.

Vierailija
109/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 62:

Mielestäni ei voida puhua seksuaalisesta väkivallasta mun kohdalla, ennemmin seksuaalisesta häirinnästä tai joistain lievemmistä traumoista. Myös Kerran kadulla mun kimppuun yritettiin hyökätä, wn tiedä oliko raiskausyritys vai jotain muuta, pääsin kuitenkin pois joten muuta ei ehtinyt käydä. Että tuollaista on joo ollut joitain, mutta ei voida ehkä puhua seksuaalisesta väkivallasta. Oon myös lähetellyt mm. Miehille kuvia joka oikeastaan jollain tavalla häiritsee mua vieläkin, en enää sitä tee, mutta vähintään lievästi se joskus edelleen häiritsee mua. Kuitenkin tää kuvien lähettely muistaakseni tapahtui vasta sen jälkeen kun tilanne oli jo alkanut kriisiytymään, mutta se on voinut pahentaa ehkä asiaa lisää.

Kuvia lähetellään kun halutaan hyväks

Kai siihen joku syy oli, en tiedä mikä

Vierailija
110/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jumittanut vuosikymmentä vaan ehkä korkeintaan 2020 asti eli 5 vuotta. Sitä ennen en miettinyt asiaa samalla tavalla. Koin häpeää mutta aivan eri tavalla ja eri intensiteetillä kuin nykyisin. Ja olen kiinnostunut kyllä sinänsä esim musiikista (kpop esim) ja tos

Ei sieltä mitään kriisiapua saa. Ap saa korkeintaan "jäähyn", eli vaatimus hoitaa ensin mt ongelmansa ennenkuin on takaisin yhtään mitään asiaa. 

Vierailija
111/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut vielä lapsuudenkodissasi, koska olet 27-vuotias ja koet kotisi ilmapiirin ainakin osin myrkyllisenä?

Mitä olen tässä nyt tekstejäsi lukenut, niin minulle ei lainkaan tule sellainen olo, että sukupuolenkorjausleikkaus olisi se asia, joka ongelmasi ratkaisisi. Jostain muusta on kyse, en ole psykiatri, joten en lähde arvailemaan.

Ihan vaan siksi kun en halua muuttaa omasta kodistani muualle. Jos mun on välttämätöntä asua yksin, niin vanhemmat saa muuttaa. Itse en muuta omasta kodistani. Sitä paitsi maksan kyllä ihan vuokraakin siitä.

Millä rahalla muka? Nyt alkaa trollitehdas haiskahtamaan ja muiden hyvät vinkit jäänee jonnekin tietämättömiin.

On mulla sen verran rahaa. Tällä hetkellähän saan sairausloman takia rahaa ja sitä ennen sain työkokeilusta kun kävin siellä jonkun aikaa. Plus mulla oli muutenkin säästössä kun rahaa ei oo juuri muuhun mennytkään kun vuokraan ja lääkärimaksuihin ja tämmösiin. En siis tuhlaile mihinkään vaatteisiin esim enkä syö ulkona juurikaan ja näin. Että kyllä se näyttää riittävän. Enhän mä kai rikas ole mutta kuitenkin. Jotenkin tulen toimeen näköjään.

Vierailija
112/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat saa muuttaa pois, itse en muuta pois omasta kodistani. Kuka sen talon/asunnon omistaa?

Julkkisihastus .... kpop musiikkina ... AP. sun kommentit vaikuttaa toisinaan tässä murrosikäisen tekstiltä. 

Vierailija
113/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita, että kaikkien ihmisten elämänpolun pitäisi noudattaa ihan samaa kaavaa. Tämän lisäksi me ihmiset oikeasti kypsymmekin eri tahtiin, se on ihan fakta. Mutta mielestäni sinun olisi pitänyt jo jonkin aikaa olla sitä mieltä, että haluat muuttaa pois vanhempiesi luota ja aloittaa oman, itsenäisen elämän. Ymmärrän kyllä, että rankat mielenterveysongelm

Luulin ensin, että olet joku 16-vuotias ja pidin isääsi raivostuttavana tyyppinä, mutta nyt osaksi vähän ymmärränkin (juomisen voisi toki jättää). Isäsi ärsyyntyminen johtuu todennäköisesti siitä, että hänellä on käsissään 27-vuotias ihminen, jolla on vakavia mt ongelmia, jotka ovat muuttaneet koko perheen dynamiikan todella omituiseksi. Toisaalta hän on vihainen sinulle, että et näköjään lähde kulumallakaan ja toisaalta on huolissaan siitä, että et näytä pääsevän normaaliin elämään kiinni millään. Minusta on aika normaalia turhautua siitä, että nuori ihminen velloo omissa harhaisissa ajatuksissaan päivät pitkät. Mutta olen iloinen, että kuitenkin kirjoitit tarinasi tänne ja käyt terapiassa ja kävelyillä. Toivottavasti syöt tarpeeksi, eikä osa ongelmaasi tai ongelman aiheuttaja ole syömishäiriö. 

Vierailija
114/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat saa muuttaa pois, itse en muuta pois omasta kodistani. Kuka sen talon/asunnon omistaa?

Julkkisihastus .... kpop musiikkina ... AP. sun kommentit vaikuttaa toisinaan tässä murrosikäisen tekstiltä. 

No ei se mua haittaa :D oon aikaa sitten sanonutkin että olen henkisesti teini sillä mulla niitä julkkisihastuksia yhä on. Luuletko että oli yllätys? Kyllä minä tiedän tekeväni myös väärin, enhän muusta puhukaan yleensä kuin siitä että teen väärin.

Vierailija
115/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla sen verran rahaa. Tällä hetkellähän saan sairausloman takia

Koska sulla ei ole kokemusta  itsenäisestä elämästä, et ehkä oikein hahmota, mitä kaikkea kulua siihen kuuluu. Yksinkertaisesti sanottuna: harvalla ei-työssäkäyvällä on varaa asua yksin omakotitalossa. Työtön (olet työkokeilussa, eli saat korotettua päivärahaa, joka on todella vähän) ei saa edes lainaa. Lyhennyksrn/vuokran lisäksi maksat vakuutuksen, sähkön, veden, lämmitykset sekä erilaiset korjaukset, huollot ja remontit.

Vierailija
116/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä kommenttia ei julkastu mutta sille jollekin: on laihuushäiriön oireita. Mutta nyt voisin lähtee vetää täältä.

Vierailija
117/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sinulla todettu autismi tai asperger jossain muodossa? En kysele tosiaankaan kiusaamismielessä vaan siksi että kaikilla tapaamillani transhenkilöillä on ollut tähän mennessä tuo diagnoosi taustalla.

Minulla sama kokemus työelämän kautta nuorista. Tämä dysforiajuttu leviää nepsytyttöjen keskuudessa hurjasti.

Joo, tässä ilmiössä on kyse jostain uudesta.

Samaa mieltä. Olen pian viisikymppinen queer-nainen ja tunnen jonkin verrankin ikäisiäni transihmisiä. Kukaan heistä ei ole nepsy, ja elävät rauhallista, tasapainoista elämää. 

Se, mikä oman lapsuuteni jälkeen yhteiskunnassa on muuttunut, on lelujen ja vaatteiden aggressiivinen sukupuolittaminen ja toisaalta verkossa lisääntynyt ruma puhe naisista. Olihan kaduilla häirintää paljonkin nuoruudessani, mutta esimerkiksi huorittelu ja mene keittiöön -huutelu oli vähäisempää. Myös muoti oli vähemmän sukupuolittunutta, ihan tavis perheenäidillä saattoi olla lyhyt kampaus.

Voimia aloittajalle! Ei sinun tarvitse toteuttaa mitään naiseuden konseptia. Toteuta jotain, mikä kiinnostaa juuri sinua. 

Vierailija
118/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu siis kyse on vain siitä että en fyysisesti tahdo pois kotoani. Voin asua kyllä yksin eli jos vanhemmat haluaa muuttaa muualle niin siinähän lähtee. Kuitenkin oma koti on oma koti, ja oma tuttu ympäristö. Mutta tiedän sen olevan tietysti väärin. Tiedän kaiken tuntemani ja sanomani olevan väärin. Kuitenkin en voi sille mitään että totuus ja rehellinen mielipiteeni on se että en mieluusti muuta OMASTA kodistani mihinkään. 

Miten sinulla ei ole mitään nepsydiagnoosia? En tarkoita loukata, olen monin tavoin erikoinen itsekin, mutta et kuulosta yhtään (neuro)normaalilta. 

Vierailija
119/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on jollain sukupuolella? Sinä olet sinä, hyvä ja ainutlaatuinen. Kannattaa keskittyä elämässä hyviin ja tärkeisiin asioihin, ne eivät löydy housuista. 

Itselläni on naisen kroppa ja miehen aivot, tällä mennään enkä tosiaan mieti sukupuolta vaan koen olevani lähinnä neutraali henkilö, minä itse. Ei kaikkea tarvitse mahduttaa samaan muottiin. Tsemppiä!

Ei ole olemassa mitään neutraalia sukupuolta, vain miehiä ja naisia. Sinä olet nainen!

Vierailija
120/592 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Millä tavalla tuo dysforia näyttäytyy?

Monin tavoin:

- en koe pystyväni olemaan hyvännäköinen naisena

- tulen itsetuhoiseksi pelkästä ajatuksesta vaikkapa men******

- meinaan joskus oksentaa jos ajattelen/kuulen raskaudesta tms.

- haluaisin matalamman äänen tosin en pysyvästi, jos transition voisi täysin peruuttaa niin sitten uskaltaisin paremmin, juuri pysyvyys siinä pelottaa erittäin paljon, muuten tulen iloiseksi ajatuksesta että saisin matalan äänen, jos sen vain voisi peruuttaa (mutta kun ei voi tietenkään)

- vihaan naisia suoraan sanottuna, en tietenkään sillä tavalla vihaa, en esim vihaa äitiäni, en vihaa terapeuttiani, jne, mutta vihaan sitä konseptia, sitä sukupuolta

- en pysty usein olemaan sellaisissa asennoissa joissa saatan tuntea rin****, pakko aina vaihtaa asentoa ettei tuntisi niitä

- kuten näkyy, on vai

Erikoinen sairaus sulla. Taustalla lienee jokin trauma. Kyllä sun kannattaisi hakeutua transpolille, pääsisit eroon edes rinnoista ja saisit matalamman äänen. 

outoa se että vihaat kaikkia naisia. Jotain lääkitystä tarviit, antipsykootit vois auttaa. 

Saattaisit hyötyä myös psykedeeleistä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi