Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka enää tänä päivänä uskoo jumalaan?

Vierailija
07.04.2007 |

Maailma on niin mätä paikka että. Lähi-idässä viattomia tapetaan " uskonnon nimeen" . Naispappeja syrjitään. Raamattu on niin sovinismin täyttämä että. Kuka täysjärkinen enää uskoo moiseen? Luulen, että jos olemassa olisi jumala, tuollaista sovinismia ei olisi, eikä ihmisten tarvitsisi sotia uskon turvin.

Sitä paitsi, miten niin on olemassa monia jumalia? Riippuen siitä, missä satun syntymään, pitäisi muka uskoa " paikalliseen" jumalaan. HAH.

T: Ateismi forever

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei kieltäydy kauniista ja seksikkäästä naisesta. Go for it!

Kannattaa testata myös veljensä Zeuksen taidot... ja Hadeksen tietysti! Mahtavan kiihkeitä jumalia!

Vierailija
2/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihmiset itse sotkevat asiansa ja sotivat keskenään ja tekevät pahaa toisilleen, ei suinkaan kumoa Jumalan olemassaoloa. Se vaan osoittaa, miten tyhmiä ihmiset ovat valintoja tehdessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen tutkimusten mukaan hän oli lyhyt, musta, parrakas,karheahiuksinen mies joka pukeutui pitkään mekkoon

Vierailija
4/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja väitteitä teillä.

T. Poseidon

Vierailija
5/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailma ja elämä on liian ihmeellistä kehittyäkseen tyhjästä, sillä tyhjästä on paha nyhjästä.

Vierailija
6/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se, että ihmiset itse sotkevat asiansa ja sotivat keskenään ja tekevät pahaa toisilleen, ei suinkaan kumoa Jumalan olemassaoloa. Se vaan osoittaa, miten tyhmiä ihmiset ovat valintoja tehdessään.

Vierailija
7/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli muuten hyvä kuvaus Johanneksen evankeliumista Teema-kanavalla. Sen katsottuani ymmärsin taas joitan pikkuseikkoja Raamatusta.

Esimerkiksi on aina pohdittu, mitä Jeesus tarkoitti sanoessaan samarialaiselle naiselle, että hänellä on ollut viisi miestä ja nyt hän ei asu aviomiehensä kanssa. Tajusin filmiä katsoessa, että eihän tällä ollut mitään muuta merkitystä kuin, että Jeesus halusi ilmaista sen, että hän on enemmän kuin ihminen: hän halusi kertoa, että hän tietää siitä naisesta asioita, joita hän ei vielä ollut kertonut. Ensin hän testasi naisen rehellisyyttä pyytämällä tätä hakemaan aviomiehensä. Kun nainen sanoi, että ei hänellä ole aviomiestä, silloin Jeesus sanoi, että hän tiesi sen jo. Ei nainen ollut sen syntisempi kuin muutkaan, vaan ehkä hän asui veljensä tai muun sukulaismiehen kanssa sen takia, että hän oli joko eronnut tai leski jokaisen viiden aviomiehen jälkeen.

Ehkä muut olivat tajunneet tämän aiemmin, mutta minulla se ajatus välähti päähän vasta eilen. Olen kuitenkin kuullut nuorempana paljon pohdintoja siitä, että ehkä nainen asui jonkun vieraan miehen kanssa ilman avioliittoa tai jotain vastaavaa. Oli ihan kiva, että taas uusia asioita tuli ymmärrettyä.

Muitakin pikkujuttuja selkeni eilen, mutta en nyt tässä lähde enempiä selittelemään.

Vierailija
8/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilmoitti ensin itsensä juutalaiselle kansalle ja sitten Jeesuksena Kristuksena, koko maailman vapahtajana, joka kuoli syntiemme puolesta, jotta meidän ei tarvitsisis kuolla syntiemme tähden. Hän kärsi meille kuuluvan rangaistuksen puolestamme. Joka häneen uskoo, ei huku vaan pelastuu.

Muut Jumalat ovat aina epäjumalia ja Saatanasta, pimeydestä lähtöisin, muut uskonnot johtaa aina ihmisen pimeyteen.

Vain Jeesuksessa Kristuksessa syntisellä langenneella ihmisellä on tie vapauteen, totuuteen ja takaisin ainoan elävän Jumalan yhteyteen. Ei ole muita teitä.

Minä tulin uskoon, niin että näin, että tässä maailmassa on Saatana ja Saatanan myötä suunnaton pahuus. Sen jälkeen tajusin, että on myös Jumala. Pimeyden keskellä olikin valo, joka kutsui luokseen.

Vierailija
9/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puutteeni (ja usein syntiin ja saatanaan väännetyt) tekevät viime kädessä persoonani. Jos niitä ei olisi, ei olisi minua.

Vierailija
10/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiskalusto on kuvattu rusinan kokoiseksi. Mitä mieltä olet tästä? Onko sillä totuuden kanssa jotain tekemistä?

Vierailija
11/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että he tarvitsevat synneilleen sovitusta.

Vasta kun ihminen tajuaa olevansa syntinen, hän ymmärtää tarvitsevansa vapahtajaa.

Tälläkin palstalla äidit ovat paaduttaneet omatuntonsa, pettävät, huoraavat, ryyppäävät, tekevät abortteja, valehtelevat, kiroilevat, keskittyvät ulkonäköönsä tehden siitä epäjumalan, juoksevat rahan perässä, solvaavat Jumalaa, hyväksyvät homoseksuaalisuuden ja kaikenlaisen synnin ja pahuuden suvaitsevaisuuden nimissä ja vielä kuvittelevat elävänsä oikein. Ja sitten ihmettelevät, kun eivät ole onnellisia ja popsivat tyhjyyteensä masennusääkkeitä.

Ihminen löytää onnen ja rauhan vasta kun hän kääntyy Jeesuksen puoleen ja pyytää syntejänsä anteeksi.

Vierailija
12/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä muotoani saa kuvata miljardilla tavalla, sillä minulla on miljardit kasvot. Minulla ei myöskään ole huono itsetunto.

T. Poseidon

Vierailija
13/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus sinulla on arvostella toisten kärsimystä, olemalla itse täydellisyys?

Vierailija
14/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltava valoa ja pimeyttä.

On oltava muutosta.

Ikuisesti.

Vierailija
15/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teille samaa. En kuitenkaan vaadi tätä teiltä. Enkä pelottele teitä sillä, mitä tapahtuu, jos ette käänny Minervan puoleen.

Vierailija
16/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä oikeus sinulla on arvostella toisten kärsimystä, olemalla itse täydellisyys?

Kirjoitinkin, että niin kauan kuin ihminen ei tajua olevansa syntinen ja tekevänsä syntiä, niin niin kauan hän ei myöskään ymmärrä tarvitsevansa vapahtajaa. Kun ihminen ei ymmärrä olevansa syntinen, hän alkaa puolustella syntejään, kuten sinä juuri teit.

Vierailija
17/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan teemme hyviä ja huonoja valintoja elämässä. Niinhän se menee. En tiedä oliko esim. Jobin kiusaaminen kovin hyvä teko eräältä olennolta.

Vierailija
18/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkulähde, josta kaikki on syntynyt. Tuo on näkymätön, valtava rakkaudenenergia, jota jokainen kutsuu omalla nimellään. Siksipä minulle Allah, Jumala, Jahve jne jne ovat kaikki samaa, eri nimellä vain. Eli uskon :))

Sodat ja pahuus maailmassa johtuu siitä, että ihmisellä on vapaa tahto. Kaikki asiat maailmassa opettavat meitä jollain tavalla. Esim. sodanhaluiset ihmiset eivät ole oppineet vielä epäitsekkyyttä ja elämän kunnioittamista ja käyttäytyvät siksi sillä ainoalla tavalla minkä osaavat. Jälleensyntymien kautta kehitymme ja opimme asioista lisää. Uskon siihen, että jokainen meistä on ollut sekä hyvän, että pahantekijän roolissa jossain elämässä. Ja ihan vain siksi, että hyvyyttä ei opi eikä näe eikä huomaa, ellei sillä ole vastakohtaansa, ellei tuota vastakohtaa elä itse, koe, näe, tunne. Tee se, minkä haluat itsellesi tehtävän, on laki joka toimii. Ennemmin tai myöhemmin kohtaamme " uhrin" asemassa kaiken sen minkä olemme toiselle joskus, jossakin elämässä tehneet. Niin hyvän, kuin pahan. Se jos joku, opettaa.

Vierailija
19/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kaikki eivät usko Jumalaan, mutta miksi pitää pilkata toisten uskoa?

Tiede ja usko ovat kaksi täysin eri asiaa, mutta jotka eivät ainakaan omasta mielestäni poissulje toisiaan. Uskon asioita ei pysty selittämään, eikö tämän pitäisi olla selvää? Onhan esimerkiksi rakkauskin uskon asia ja eihän sitäkään pysty todistamaan. Minä uskon kuitenkin myös siihen, että perheeni rakastaa minua vaikka minulla ei mitään tieteellistä näyttöä asiasta olekaan.

Vierailija
20/140 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettikäsite taas on kopioitu Platonilta. Paavali itse käsitti asian niin että osa sieluista katoaa täydellisesti kuoleman jälkeen ja osa pääsee paratiisiin. Tästä käännettiin sana " kadotus" poissa silmistä poissa mielestä. Vt- ei kuvaa kadotusta sanatarkasti. Helvettikäsite tuli kristinuskoon siis Platonilta.

Kannattaa lukea hiukan laajemmin kirjallisuutta ja oppia ymmärtämään miten raamattu on koottu ja miksi se on koottu.