Onko yli 700€ Yhtiövastike paljon kerrostaloasunnossa Mellunkylässä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tämä kohde:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23556327
Yhtiövastike on suuri, koska asunto on entinen liikehuoneisto ja tämän "ansiosta" maksaa vastikkeet 1,5 kertoimella.
Mielestäni tämän tyyppisissä liikehuoneisto vastiketta maksavissa asunnoissa ei ole mitään järkeä.
Ihan kiva asunto, mutta asumiskustannukset törkeän suuret.
Mun vanhemmat asui joskus tuossa talossa.
Jatkuvasti vaihtui vuokralaiset, porukka tuli ja meni.
Mulla on tosi huono mielikuva alueista joissa tiedän tapahtuneen hämäriä juttuja. Törkeää vainoa, rikoksia, valjeita ihan tavallisille kansalaisille. Siis olenko ainoasta ainoa tekijäjoukkoihin ja syyllisten lisäksi, jotka tietää niistä?
Juontaa juurensa vuosikymmenten takaa. Uhreina mm. sukulaisia. Ei jumslsuta eikö ne muut tiedä?
Kuvittavia oksettavia rikoksua, asioita ja Mellunmäki liittyy niihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tämä kohde:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23556327
Yhtiövastike on suuri, koska asunto on entinen liikehuoneisto ja tämän "ansiosta" maksaa vastikkeet 1,5 kertoimella.
Mielestäni tämän tyyppisissä liikehuoneisto vastiketta maksavissa asunnoissa ei ole mitään järkeä.
Ihan kiva asunto, mutta asumiskustannukset törkeän suuret.
Mun vanhemmat asui joskus tuossa talossa.
Jatkuvasti vaihtui vuokralaiset, porukka tuli ja meni.
Sellainen pulju kuin Finvicta oli tossä kämpässä. Ulkona hillui omituista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi huono mielikuva alueista joissa tiedän tapahtuneen hämäriä juttuja. Törkeää vainoa, rikoksia, valjeita ihan tavallisille kansalaisille. Siis olenko ainoasta ainoa tekijäjoukkoihin ja syyllisten lisäksi, jotka tietää niistä?
Juontaa juurensa vuosikymmenten takaa. Uhreina mm. sukulaisia. Ei jumslsuta eikö ne muut tiedä?
Kuvittavia oksettavia rikoksua, asioita ja Mellunmäki liittyy niihin!
Kerro mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittavia oksettavia rikoksua, asioita ja Mellunmäki liittyy niihin!Kerro mitä tapahtui?
Vanhoilla taloilla on synkät salaisuutensa.
Muutin kerrostaloon, enää ei tarvitse luoda lunta eikä ajaa nurmikkoa. Tässä on hyvä vanheta.