Alatteko yhtäkkiä vaan katsomaan lapsenne kasvoja ihaillen?
Tyttäreni sanoi, että on hyvin outoa ja häiritsevää, kun aloin ihailemaan häntä yhtäkkiä kallistaen vartaloani niin, että kasvoni ovat kohtisuoraa hänen kasvoihinsa päin. Hän istui ja söi sohvalla ja ärsyyntyi siitä, kun aloin katsomaan silmät räpsyen hymyillen. En mennyt edes liian lähelle häntä. Eikö nykyään saa edes katsoa toisia kasvoihin ja hymyillä toiselle?
Kommentit (12)
Tuo… On…. Hyvin…. Outoa…. Käytöstä
Se on mennyt kai liian pitkälle. Ehkei kannata näyttää kaikkea mitä miettii. Lapsi ei ole myös fanituksen kohde vaikka onkin arvokas, vaan oma persoona joka kehittyy. Sielu. Hakee turvaa ja esikuvaa vanhemmasta. Vanhemman pitää olla viisas kuin toteemipaalu.
Ventovieraat saattavat pysäyttää ja alkaa kehua poikani ulkonäköä, lähinnä kasvoja. Kutsuvat niitä enkelimäisiksi, lapsi nyt 8v. En osaa itse nähdä tällaista hänessä, varmaan kun tiedän kuinka rasavilli on luonteensa...
Vierailija kirjoitti:
Ventovieraat saattavat pysäyttää ja alkaa kehua poikani ulkonäköä, lähinnä kasvoja. Kutsuvat niitä enkelimäisiksi, lapsi nyt 8v. En osaa itse nähdä tällaista hänessä, varmaan kun tiedän kuinka rasavilli on luonteensa...
Mitä muuta lapsessa voisi kehua kuin kasvoja?
Hyvä vartalo 8-vuotiaalla? Et taida käydä ihan täysillä?
Vierailija kirjoitti:
Ventovieraat saattavat pysäyttää ja alkaa kehua poikani ulkonäköä, lähinnä kasvoja. Kutsuvat niitä enkelimäisiksi, lapsi nyt 8v. En osaa itse nähdä tällaista hänessä, varmaan kun tiedän kuinka rasavilli on luonteensa...
Vaikuttaa, että lapsi on haavemaailmassasi.
Ventovieraat eivät pysäyttele lapsia kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ventovieraat saattavat pysäyttää ja alkaa kehua poikani ulkonäköä, lähinnä kasvoja. Kutsuvat niitä enkelimäisiksi, lapsi nyt 8v. En osaa itse nähdä tällaista hänessä, varmaan kun tiedän kuinka rasavilli on luonteensa...
Mitä muuta lapsessa voisi kehua kuin kasvoja?
Hyvä vartalo 8-vuotiaalla? Et taida käydä ihan täysillä?
No aiemmin kehuttiin hiuksia kun hänellä oli tavanomaisesta poikkeava hiustyyli, pikkupoikana kehuttiin silmiä. Nykyään lähinnä kasvoja. Ja juu, täällä maalla vieraille ihmisille puhutaan vaikka missä. Minua eivät tällaiset kehut imartele eikä lapsikaan tunnu olevan ulkonäöstään ns tietoinen kun menee aina kovasti hämilleen.
Kyllä joskus ihailen. Tyttäreni näyttää minulta, mutta kauniilta versiolta. Olen ollut jo lapsena ruma, mutta hän ei ole perinyt rumia piirteitäni.
Erehdyin kerran katsomaan suloisena nukkuvaa murrosikäistä lastani, hän näytti nukkuvan sikeästi, kunnes yhtäkkiä ärähti: mitä mulkkaat? Sanoin että näytit niin söpöltä ja levolliselta.😄
Mun mielestä ei koskaan, ikinä, tarviis kenenkään kehua tai haukkua lapsen kasvoja. Eihän tästä ulkonäön ympärillä pyörimisestä päästä muuten ikinä!
Sulla mitään tytärtä ole.