Isoimmat tissit, mitkä olet nähnyt livenä?
Onko ollut jollain seksikumppanilla tai tyttöystävällä isot tai onko esim uimahallissa näkynyt jättirintoja?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ovat rumat, sori siitä. 🥴
Jos ne roikkuu. Ja nehän roikkuu.
Saako isoja tissejä sanoa utareiksi?
Ei isot kiinnosta pätkääkään, C-cup on ehdoton maxi. Silloin vielä halut herää..mutta jauhosäkit ei kiinnosta, nähny niit riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Ei isot kiinnosta pätkääkään, C-cup on ehdoton maxi. Silloin vielä halut herää..mutta jauhosäkit ei kiinnosta, nähny niit riittävästi
Jauhosäkit :(
Ei oikein voi mitään tissien koolle ellei nyt sitten puhuta massiivisesta yli -tai alipainosta. Oon kuullut omista isoista rinnoista ilkeitä kommentteja ihan lapsesta asti.
Ei kai pieniä tisuja tai isompiakaan rintoja pidä tuollein mollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhosäkit :(
Ei oikein voi mitään tissien koolle ellei nyt sitten puhuta massiivisesta yli -tai alipainosta. Oon kuullut omista isoista rinnoista ilkeitä kommentteja ihan lapsesta asti.
Ei kai pieniä tisuja tai isompiakaan rintoja pidä tuollein mollata.
Liikut väärässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sivusilmällä jossain uimahallissa tai mökkisaunalla nähnyt jotkut isommat mutta yleisesti ikävä kyllä nämä omat 75H useimmissa liivimerkeissä. Pienennykseen tieni vie~
Annatko vetää väliin?
Naturell: ruotsalaisella ex-tyttöystävällä
Silikonia: amerikkalaisella hutzulla Amsterdamissa.
Vierailija kirjoitti:
H-kupin luomurinnat pienellä n.155/55 naisella
Kai nyt itsekkin ymmärrät että tuolla yhtälöllä ne eivät ole luomut? tarkista faktat naisen rinnoista jos et usko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-kupin luomurinnat pienellä n.155/55 naisella
Kai nyt itsekkin ymmärrät että tuolla yhtälöllä ne eivät ole luomut? tarkista faktat naisen rinnoista jos et usko
Mulla on kyllä sitten maailman löllöimmät silarit jotka joku salaa laittanut ja samoin aika monella sukulaisella 😳
N 161/58 ja kuppikoko 70H
Kai tiedät että on naisia joilla on aivan jättimegasuperisot rinnat jotka roikkuu kylkiin asti? Suomessa ei erityisen yleinen tyyppi mutta täälläkin on monia jotka saavat julkiselta puolelta rintojen pienennyksen jo ihan terveydellisistä syistä. Itselläni on joitain liikuntaharrastuksia ja nukkuma asentoja häiritsevän suuret rinnat, enkä edes käsittääkseni ole oikeutettu siihen julkisen puolen pienennykseen? Tai en ole varma mutta olen kyllä nähnyt paljon omiani isompiakin rintoja.
noh, tissien koko ei kerro mitään naisest, mutta isot ei kyl silmiä miellytä, eteenki 50+ naises
Isot tissit ovat rumat, sori siitä. 🥴