Isoimmat tissit, mitkä olet nähnyt livenä?
Onko ollut jollain seksikumppanilla tai tyttöystävällä isot tai onko esim uimahallissa näkynyt jättirintoja?
Kommentit (31)
No onhan nyt jokainen oskus nähnyt jonkun täti-ihmisen jolla on ihan lääketieteellisestikin ajatellen ylikokoiset ryntäät, eikä siinä ole mitään innostavaa.
Toisaalta joskus kolmikymppisenä minulla oli puolet vanhempi työtoveri olla oli valtavat bosat ja joka oli jollain oudolla tavalla sekä kiehtova että kiinnostunut minusta. Hän oli kaikin tavoin aika raamikas nainen mutta ehdottomasti isotissisin nainen jota olen koskaan viiksaissut.
Työurani alussa firman sihteerinä oli lievästi ylipainoinen lyhyt 60v nainen. Tissit olivat aivan ylikokoiset ja kun hän tuli välillä jotain selittämään, törmäili hän tissiensä kanssa päin. Silloin ei kiinnostanut yhtään, mutta nyt 50v ikäisenä saattaisin vilkuilla.
Vaimon H kuppi tissit. Juuri ihailin niitä saunssa. Ja noin sentin pituiset nännit. Huippuseksikkäät. M 55
Vierailija kirjoitti:
Vaimon H kuppi tissit. Juuri ihailin niitä saunssa. Ja noin sentin pituiset nännit. Huippuseksikkäät. M 55
Onko myös roikkuva vatsa sekä roikkuvat häppärit?
Isot TISSIT on parasta. Niitä ihana hyväillä, nuolla, imeä ja välillä myös roiskia spermaa niiden päälle...
Ehdottomasti isoimmat näin muutama vuosi sitten kaupungilla eräällä perheensä kanssa kävelleellä tukevahkolla/muodokkaalla naisella. Hänellä oli melkoisen avonainen paita, jossa valtavat rinnat käytännössä riippuivat vapaina. Ne velloivat hänen kävellessään ja askelten tärähdykset saivat pitkän tissivälin aaltoilemaan. Aina joka askeleella tärähdys teki siis tisseihin aallon, joka eteni rintakehältä alaspäin rintojen kärkiin, josta se sitten heijastui takaisin ylöspäin. Hänen rintansa olivat todella pitkät ja riippuvat, joka vielä vahvisti vaikutelmaa. Rintaväliä ehkä melkein puolen metrin luokkaa? Tämä oli itselleni todella erikoinen näky enkä ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Kiihotuin niin paljon, että kotiin päästyäni oli pakko purkaa paineita.
Äkkiseltään tulee mieleen vuosien takaa huoltoasemalla ollut nuori max. parikymppinen nainen. Meikitön, huolittelematon ulkonäkö, ei mikään bimbo. Oli kuuma päivä ja hän oli pukeutunut muistaakseni tukevaan toppiin tai paitaan, jossa oli kuitenkin kaula-aukkoa. Rinnat olivat niin suuret ja hyllyvät, että hytkyivät pienestäkin liikkeestä rintaliiveistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon siskon rinnat liivien koko 100H
Aivan upeat pyöreät pallukat
Taitaa olla melkoinen tankki tämä vaimon sisko?
ainoan lapseni eli tyttäreni äidillä. Olin kaverin kanssa Pukinmäellä baarissa. Oli yllättävän hauskaa ja lähdin sieltä naisen kanssa taksilla hänen kämpilleen Espooseen.
Normipituinen tanakka nainen. Rinnat olivat järkyttävät. kiroili niitä itsekin kumartuessaan ottamaan aamulla pikkareita lattialta. Yritti nostella niitä olkapäilleen. En kuvaile niitä mutta ne olivat isoimmat mitä olette koskaan nähneet.
Lapsi tuli pantua aloille, ei rintojen vuoksi vaan taivaallisen ykkösluokan pimpsan avulla. Kun laitoin sisään, niin tiesin että on menoa. Humalassa en kyennyt keskeyttämään. Tuli sitten tieto, että raskaana on ja pitää lapsen. Lapsi on nyt yli kolmekymmentä ja todella fiksu ja filmaattinen nuori nainen. Oli kaikenkaikkiaan hyvä pano, jonka uusimme muutaman kerran kun "laineet olivat tyyntyneet" ja raskaus edennyt sopivasti.
Tykkään tietty tisseistä mutta ne eivät ole mikään ykkösjuttu.
Ei ollut ehkä isoimmat mitä olen nähnyt mutta tänään jäin kiinni kun olin kauppakeskuksessa syömässä ja ohi kulki tosi isorintainen nainen ja hän huomasi kun katselin niitä vähän liian pitkään..
ihan kivat mutta eivät voi olla pyöreät tai sitten hän on sellainen silikonifriikki
Yhdessä mestassa oli varmaan 20 iso tissistä tapausta. Siis todella isoja. Toki niillä oli sarvet päässä.
No ehkä sivusilmällä jossain uimahallissa tai mökkisaunalla nähnyt jotkut isommat mutta yleisesti ikävä kyllä nämä omat 75H useimmissa liivimerkeissä. Pienennykseen tieni vie~