Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän iso häpykunpuisen naisen?

Vierailija
22.02.2023 |

Olisi kiva jos naisella olisi muhkea häpykunpu.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kielen tuki opetus tunnilta

Vierailija
2/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Virittelet keskustelua randomnaisten kanssa kysellen häpykummun koosta

2) Katselet esim. AS:stä kriteerit täyttäviä kumpuja ja otat yhteyttä

Vaihtoehto 2 on tehokkaampi, luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista herkkua. Monilla sellaisilla naisilla on, joilla on päärynän muotoinen lantio ja leveä reisivako. Vaimollani on. Olin myyty nuorena, kun oli sovittu treffit Stadissa. Hän tuli vastaan tiukat suorat housut jalassa, jotka korostivat reisivakoa ja siinä olevaa korkeaa häpykumpua ja kamelinvarvas näkyi houkuttelevasti. Näky vaikutti liskoaivoihini heti  ja verkkokalvolle jäi pysyvä muistikuva.

Ymmärrän ap:n haikailun.

Vierailija
4/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen oikeasti ison/korkean häpykummun kyllä näkee vaikka farkuista. Pullottaa. Tosin jostain syystä naiset tuntuu häpeilevän sitä, ihan turhaan! Itselleni kerran osunut kohdalle ja olihan se aika herkullisen kiihottava. Ekan kerran sen naisen kanssa kun alettiin riisumaan niin huhhuh kun näin sen pikkuhousuissa. Ihan järkyttävän kiihottava näky. Olin lähellä laueta kalsareihin kun menin vähän pussailemaan sieltä ison kummun päältä ja tunsi pimpin tuoksut pikkuhousujen läpi. Ai että, tässä alkaa ihan housuissa kiristämään muistellessa. 

Vierailija
5/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelen joka ilta pikkareiden päältä vaimon korkeaa häpykumpua. Sellainen tietokonehiiren kokoinen kumpu ja yhä vieläkin rakkauden ikkuna alla. Aina alkaa panettaa kun sormet hivelee kumpua ja kamelinvarpaan väliä. Vetänyt aina puoleensa kättäni kuin magneetti. 

Vierailija
6/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjolaan jämähtäneellä (leggings)housumuodilla on kyllä melko helppo havaita tämäkin ilmiö.

Vierailija
7/55 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen oikeasti ison/korkean häpykummun kyllä näkee vaikka farkuista. Pullottaa. Tosin jostain syystä naiset tuntuu häpeilevän sitä, ihan turhaan! Itselleni kerran osunut kohdalle ja olihan se aika herkullisen kiihottava. Ekan kerran sen naisen kanssa kun alettiin riisumaan niin huhhuh kun näin sen pikkuhousuissa. Ihan järkyttävän kiihottava näky. Olin lähellä laueta kalsareihin kun menin vähän pussailemaan sieltä ison kummun päältä ja tunsi pimpin tuoksut pikkuhousujen läpi. Ai että, tässä alkaa ihan housuissa kiristämään muistellessa. 

Joo samanlaisia kokemuksia ja nämä ominaisuudet omaavat naiset eivät yleensä lahnaile, saavat helposti orkut ja nauttivat sexistä keskimääräistä enemmän. (Kohtalaisen iso otanta.

Vierailija
8/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Mä aina sanon, että mulla on pullea pillu mutta tarkoitan erityisesti siis häpykumpua. Se on pullea. Tiukkojen housujen kanssa aina haasteita (muuten näyttävät kivalta mun päällä) mutta jotenkin ahdistaa toi häpykumpu ja sen näkyminen. Olen aina ajatellut, että se on kaikkien mielestä vaan noloa.

Vierailija
9/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin kielen tuki opetus tunnilta

Äidinkieli ja tukiopetustunti on yhdyssanoja viisastelija.

Vierailija
10/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samanlaisia kokemuksia ja nämä ominaisuudet omaavat naiset eivät yleensä lahnaile, saavat helposti orkut ja nauttivat sexistä keskimääräistä enemmän. (Kohtalaisen iso otanta.

Voi hyvin pitää paikkansa. Itse jämähdin ekaan isokumpuiseen tyttöön eli vaimooni iäksi, kun on aina ollut kiimainen ja halunnut orgasminsa. Osoittanut aina haluavansa kulliani. Ei ole edes käynyt mielessä, että vaihtaisin keneenkään muuhun naiseen.

Vierailija
11/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydän iso häpykunpuisen naisen?

Ämmälästä ja Oulusta löytyy eniten.

Vierailija
12/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Mä aina sanon, että mulla on pullea pillu mutta tarkoitan erityisesti siis häpykumpua. Se on pullea. Tiukkojen housujen kanssa aina haasteita (muuten näyttävät kivalta mun päällä) mutta jotenkin ahdistaa toi häpykumpu ja sen näkyminen. Olen aina ajatellut, että se on kaikkien mielestä vaan noloa.

Tämä juontaa juurensa vain siitä, että naisten seksuaalisuus tulisi olla piilotettua ja että naisen aikuisuus on epätoivottua. samaan tapaan sekunti tytölle alkaa kasvamaan häpykarvat, koetaan jotenkin häpeällisenä ja se aikuisuuden merkki koitetaan viimeiseen asti poistaa. Ajelemalla karvat. Lisäksi tummunut ja suurentunut häpyalue koetaan noloksi, Kun taas vaalea pieni viiva on se mitä kaikki, jostain syystä, haluavat omistaa

Vierailija
13/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanista

Vierailija
14/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on.

Vierailija
15/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin pitää paikkansa. Itse jämähdin ekaan isokumpuiseen tyttöön eli vaimooni iäksi, kun on aina ollut kiimainen ja halunnut orgasminsa. Osoittanut aina haluavansa kulliani. Ei ole edes käynyt mielessä, että vaihtaisin keneenkään muuhun naiseen.

Sir, yes Sir!

Vierailija
16/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse se huvikunpu?

Vierailija
17/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on.

Kuva tai ei uskota!

Vierailija
18/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on.

Kuva tai ei uskota!

Live performances only.

Vierailija
19/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkse se huvikunpu?

Huvikummuksi olen sitä vaimolle nimittänyt. Sellainen tuki- ja keinuntapiste meidän kahden välillä, puolilaakeri.  Kun vaimo on päälläni jalat suorana, lepää melkein koko hänen painonsa häpykummun varassa, painaen voimalla häpyluutani ja kaluni tyveä. Se taas turvottaa  kalua-.

Vierailija
20/55 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkoinen ja olen kyllä aina hävennyt sitä. Vaatteiden kanssa vaikeaa, täytyy olla farkkujenkin kanssa pitkä paita ettei kumpu näy. Eikä puhettakaan että voisin jotain tiukkaa hametta / mekkoa käyttää. Näyttäisi varmaan siltä että mulla on munat piilossa hameen alla, plääh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi