Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin
Kommentit (84)
Olen 75v. Mitä annettavaa(=) minulla on miehelle? Uskon että meitä pitää yhdessä se että tykkämme toisistamme niin paljon että elämme ja jaamme yhteistä elämää vaikka molemmilla on omia harrastuksia ja ehkä muita menoja. En usko, että tervettä tämmöistä suhdetta tarttee mitenkään erityisesti hoitaa. Seksielämää ehkä kylläkin. Mitä mies sitten voi tämmöiseltä naiselta haluta, jota naisen pitäisi ymmärtää antaa? Yhdessä luomme kodin hengen ja voi olla että miehelle nainen on joku kotihengetär. Yhdessä meidän on hyvä olla, täydennämme toisiamme ja ehkäpä peilaamme itseämme toisiimme. Meillä on 'me-henki' ja siksi olemme avioliitossa. Olenko aivan hakoteillä näiden ajatusteni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 71-vuotias eronnut nainen ja tekee usein mieli munaa, mutta minun ikäistäni monikaan miehet ei halua, kun tissit roikkuu ja pillu on löysä.
Mielelläni antaisin munaa. Ei se tiukkuus ole mikään hyvän seksin määritelmä. Oikeastaan päin vastoin, jos oikein kunnolla saa työnnellä. M39
Tottahan toki on haluja, mutta meillä on pieni ongelma eli minun sydän ei kestä kovin aktiivista touhua ja vaimon polvet ei kestä ratsastusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syynä menopausaalisten yli 50v ikivanhojen läskien naisten utopististen tarpeiden kailottamiseen palstoilla päivittäin, vuodesta toiseen? Generoidaanko viestiliikennettä jota voi esittää kun sivustolle hankitaan mainostaja?
50+ ikivanhat miehet kirjoittaa tähän osioon ihan yhtä paljon, ellei enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Massiivisessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa, käännöstä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin himograafi (kuva 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 9 vuotta ennen menopaussia (siis keskimäärin 9 vuotta ennen 51v ikää), Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
mut pisteet putoaa (just ton kuvan mukaan, johon viittasit) kahdeksasta viiteen, eli seksuaalisesta toimivuudesta ei häviä puoliakaan.
Ja sitten putoaminen lakkaa ja toimivuus pysyy sen jälkeen ilmeisesti samana.
Mistähän täkkanen kuuskymppinen mies löytäisi sellaisen halukkaan naisen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee kylillä katseltua myös 70+ leidejä, jotka on monesti aika kuuman näköisiä. Kyllä mieli tekisi kokeilla vaan kun ei tosiaan tiedä vieläkö sen ikäiset on aktiivisia. M39
Noh, fetissi se on gerontofiliakin kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee kylillä katseltua myös 70+ leidejä, jotka on monesti aika kuuman näköisiä. Kyllä mieli tekisi kokeilla vaan kun ei tosiaan tiedä vieläkö sen ikäiset on aktiivisia. M39
Noh, fetissi se on gerontofiliakin kaiketi.
En koe, että fetissi olisi. En erityisesti kiihotu vanhemmista naisista vaan ihan kaiken ikäisistä. Jotkut varttuneemmatkin vaan ovat todella kuumia ja saa mielen harhailemaan millaista olisi heidän kanssaan.
Sehän on aika hirveetä että kun 'tuolla' liikkuu niin kaikenlaiset ihmiset miettivät vain että minkälaista olisi harrastaa seksiä ton ja ton kanssa. Aika sairasta oikeastaan.
Kyllä heillä on. Aivan mahtava persoona osui naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on aika hirveetä että kun 'tuolla' liikkuu niin kaikenlaiset ihmiset miettivät vain että minkälaista olisi harrastaa seksiä ton ja ton kanssa. Aika sairasta oikeastaan.
Todella sairasta, että ihmisillä voi olla pään sisällä jotain henkilökohtaisia ajatuksia. Varsinkin mitään seksiin liittyvää. Mutta ei huolta, tuskin ne sinua koskevat.
Vierailija kirjoitti:
Hällä väliä, olen yli 70-vuotias mies ja minua kiinnostaa vain alle 40-vuotiaat naiset.
Taitaa sitten olla aika hiljaista petihommissa. 🤣
Minulla on naapurin leskirouvan (72v) kanssa keskinäinen avunantosop. eli minä autan häntä arkiasioissa ja vastineeksi saan upeaa seksiä.
Näin menty jo pari vuotta ja toivon niitä vielä monta lisää.
Kyllä riittää. Itse olen Ernobbs foorumin ylläpitäjä Ernomies Kuopiosta ja olemme otsikonmukaista ikäryhmää vaimoni kanssa. Petipuuhat vaatii usein piristystä vuosikymmenten jälkeen, mutta se on kuin uusi teini-ikä alkaisi. Meillä on taipumusta esimerkiksi harrastaa roolileikkejä, vaimoni pukeutuu ns. "itikaksi" ja minä olen "liima-ansa" johon hän tarrautuu. ;) Suosittelen ehdottomasti irtaantumaan rutiineista ja kokeilemaan mitä mielikuvitus vain suo. Kerranhan sitä eletään ja yhdessä kaikki on mukavempaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on naapurin leskirouvan (72v) kanssa keskinäinen avunantosop. eli minä autan häntä arkiasioissa ja vastineeksi saan upeaa seksiä.
Näin menty jo pari vuotta ja toivon niitä vielä monta lisää.
Miten päädyit tällaiseen tilanteeseen? Ehdotitko suoraan vai tarjoutuiko rouva itse hyvittämään annetun avun?
Voi, ainakin minua kiihottaisit kovasti.
Mikä on syynä menopausaalisten yli 50v ikivanhojen läskien naisten utopististen tarpeiden kailottamiseen palstoilla päivittäin, vuodesta toiseen? Generoidaanko viestiliikennettä jota voi esittää kun sivustolle hankitaan mainostaja?