Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen

Vierailija
28.08.2025 |

Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä. 

Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.

Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo. 

Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto vanhenemisen vuoksi kuralla? Joutuu etsimään todisteita kelpaavuudestaan. Joillakin ystiksillä ollut tätä. Ei kannata pilata avioliittoaan.

En ole koskaan kokenut itseäni ulkonäön kautta. En ole mieltänyt itseäni kauniiksi joten siinä mielessä en ole nyt menettämässä ulkonäön tuomaa huomiota. Ennemminkin päinvastoin, olen nyt alkanut tulla näkyväksi miehille jostain syystä. Kyse ei minusta ole kelpaavuudesta, että kyse olisi minusta, vaan himo kohdistuu miehiin. Haluaisin saalistaa heidät.

AP 

Vierailija
62/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä.

Eroa!

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esivaihdevuodet selkeästi. Hormonit huutaa viimeisillä voimillaan, saat neljänkympin kriisin ja nussit ympäriinsä.

Mitä se haittaa?

No kokeile, haittaako. Sittenhän se selviää.

Vierailija
64/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itsellä ollut samanlaista viimeiset 6 vuotta. Alkoi 42-vuotiaana. Siihen asti onnellisena perhe-elämää.

Sietämätön levottomuus ja keskittymiskyvyttömyys koko ajan. Poikaystävää toisensa perään, vaikka olen pitkässä parisuhteessa, ollut 20 vuotta jo. 

Olen todella etsinyt vastauksia tähän levottomuuden ja hain itselleni epävakaa persoonallisuus-diagnoosinkin. Nykyisenlainen toiminta ollut kuitenkin vasta kuusi vuotta, kun taas persoonallisuus muotoutuu lapsuudessa. 

Tällaiseksi olen joka tapauksessa nyt tullut.

Vierailija
65/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.

N43

Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap

Ei tunnustanut eikä kertonut. Kerrankin lähti pizzan hakuun eikä muistanut edes tuoda tuntien jälkeen.  Selvisi sitten muuta kautta suhde ja vaihdoin lukon oveen, tavaransa kuomukärryyn.  Muutti sitten vanhempiensa luokse ja yritti minua syyttää siellä, mutta olivat jo tietoisia.  Asunto oli kokonaan minun omistamani.

Vierailija
66/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vaikea olla uskollinen? Olet jo ollut uskoton. 

Meinaatko, että kannattaa olla jatkossakin, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
67/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, itsellä ollut samanlaista viimeiset 6 vuotta. Alkoi 42-vuotiaana. Siihen asti onnellisena perhe-elämää.

Sietämätön levottomuus ja keskittymiskyvyttömyys koko ajan. Poikaystävää toisensa perään, vaikka olen pitkässä parisuhteessa, ollut 20 vuotta jo. 

Olen todella etsinyt vastauksia tähän levottomuuden ja hain itselleni epävakaa persoonallisuus-diagnoosinkin. Nykyisenlainen toiminta ollut kuitenkin vasta kuusi vuotta, kun taas persoonallisuus muotoutuu lapsuudessa. 

Toksoplasmoosi aivoissa voi aiheuttaa käytöksen muutosta, holtittomuutta, uhkarohkeutta jne.

Vierailija
68/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toksoplasmoosi aivoissa voi aiheuttaa käytöksen muutosta, holtittomuutta, uhkarohkeutta jne.

No, menen nyt tällä epävakaalla. Jatkan töitä, perhe-elämää ja uusia miehiä.

Vierailija
69/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, menen nyt tällä epävakaalla. Jatkan töitä, perhe-elämää ja uusia miehiä.

Miten aika riittää kaikille? Miten pidät salassa?

Vierailija
70/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule hormonihuorua se. 

Vierailija
71/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy puolison olla vähän vajaa, jos ei ole mitään tajunnut.

Tai sitten hän käy paneksimassa tyttöystäviään, niin ei haittaa.

Vierailija
72/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä epävakaan käytöstä sinulla.

Vierailija
73/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei ole yhden miehen naiseksi. Päästä nykyinen kumppani vapaaksi ja jatka porttonaolemista. Miehesi on ansainnut parempaa. Minulla ei ole vieläkään sinun vinkeitä, eikä tule. Olen uskollisesti yhden miehen nainen. N54

Vierailija
74/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku persoonallisuutta muuttava aivokasvain. 

Mäkin käyn hormonaalisista syistä kuumana milloin kehenkin, mutta ei ole siltikään mitään ongelmaa olla hyppimättä sänkyyn kenenkään kaa. 40+ minäkin.

Mikä teitä vaivaa? Kyllä mun hormoonit on hyrränny omalle miehelle! N54

Vierailija
75/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan että kun on uskoton, niin sitä ei voi pyyhkiä pois. Tehty mikä tehty.

Vierailija
76/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.

N43

Kyllä tuo on puhdasta omaa toimintaa! En ole ennen tätä palstaa kuullutkaan, että esivaihtarit pukkais vieraisiin! Vm-71

Vierailija
77/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan että kun on uskoton, niin sitä ei voi pyyhkiä pois. Tehty mikä tehty.

Sitten vaan aloittaa alusta ja puhtaalta pöydältä.

Vierailija
78/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä epävakaan käytöstä sinulla.

Varmasti. Käytös alkoi kuitenkin vasta 42-vuotiaana. Persoonallisuushäiriöön ei sairastuta aikuisuudessa.

Vierailija
79/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap

Viddu mikälutka! 

Vierailija
80/127 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto vanhenemisen vuoksi kuralla? Joutuu etsimään todisteita kelpaavuudestaan. Joillakin ystiksillä ollut tätä. Ei kannata pilata avioliittoaan.

En ole koskaan kokenut itseäni ulkonäön kautta. En ole mieltänyt itseäni kauniiksi joten siinä mielessä en ole nyt menettämässä ulkonäön tuomaa huomiota. Ennemminkin päinvastoin, olen nyt alkanut tulla näkyväksi miehille jostain syystä. Kyse ei minusta ole kelpaavuudesta, että kyse olisi minusta, vaan himo kohdistuu miehiin. Haluaisin saalistaa heidät.

AP 

Tämä! Olen tullut siihen tulokseen, että ihmiset, jotka eivät miellä itseään viehättäviksi pettävät helpoiten.

Joka on varma itsestään, ei tarvitse vahvistusta. Hänelle ei myöskään tule yllätyksenä tai houkutuksena, jos saakin syystä tai toisesta huomiota.

Tiedän esimerkiksi ihan hyvän tyypin, joka sai urallaan nostetta ja huomiota, toki myös naisten. Tämän jälkeen hän petti puolisoaan. Ei ollut tehnyt ennen, eikä tehnyt jälkeen. Hetken huumaa.