Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen
Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä.
Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.
Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo.
Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.
Kommentit (127)
En usko hormoniteoriaan. Eikö silloin omakin mies panettaisi? Lähin kikkeli kuitenkin ja pystyt vastustamaan. Miksi saalistaa kauempaa? Epäilen henkisen puolen hommia. Suhteessa jotain vikaa ja haet jännitystä muualta.
Vierailija kirjoitti:
En usko hormoniteoriaan. Eikö silloin omakin mies panettaisi? Lähin kikkeli kuitenkin ja pystyt vastustamaan. Miksi saalistaa kauempaa? Epäilen henkisen puolen hommia. Suhteessa jotain vikaa ja haet jännitystä muualta.
Miehen vika siis!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua?
Voi olla ihan vaan pehmeä selkäranka ja moraalin puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esivaihdevuodet selkeästi. Hormonit huutaa viimeisillä voimillaan, saat neljänkympin kriisin ja nussit ympäriinsä.
Onko kokemusta?
On. Netti täynnä vastaavia tarinoita.
Sama tapahtuu muuten miehillekin. Neljänkympin kriisissä viimeistään pettävät. Hurjimmat jättävät perheensä ja lähtevät salarakkaan matkaan munansa johdattelemina. Jotkut ostavat moottoripyörän.
Kyllä ihmistä ohjaavat muutkin tekijät kuin hormonit. Kuten esimerkiksi moraali.
Sinänsä huvittavaa kertoa, että on vaikeaa olla uskollinen, jos on jo pettänyt. Silloin ei ole uskollinen, eli vaikeuskin poistuu.
Aiempi moraalini on lentänyt ikkunasta.
Selvästi näin. No, tämän kanssa sinun on elettävä.
Niin tai näin, vika ei missään tapauksessa ap ole minuutesi ulkopuolella. Asia johtuu _sinusta_ ja vastuu sekä syyllisyys kaikeasta on _sinulla_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vika siis!
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Huomaat rupsahtamisen alkaneen, ja mietit että "tässäkö tää oli". Sitten tulee hoppu todistella että olet vielä haluttava.
Mutta kyllä hormonit vaikuttavat myös ja etenkin henkisellä puolella.
Sain vaihdevuosiin lääkettä, joka aiheutti hillittömän libidon. Kävin niin kuin aloittajalle, hommasin rakastajia ( huom. Monikko!)
Vierailija kirjoitti:
Sain vaihdevuosiin lääkettä, joka aiheutti hillittömän libidon. Kävin niin kuin aloittajalle, hommasin rakastajia ( huom. Monikko!)
En käytä mitään lääkkeitä enkä hormonaalista ehkäisyäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomusti hullu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit voisivat taltuttaa halut
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö.
Ja vähän hiekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö.
Ja vähän hiekkaa.
Liikaa luistoa? Laita pitovoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö.
Ja vähän hiekkaa.
Vahingossa lipsahti sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö.
Ja vähän hiekkaa.
Vahingossa lipsahti sisälle?
En minä niin väittänyt. Työkaverin kanssa seksi oli selvinpäin ja ihan itse menin sänkyyn. AP
Aika yleinen mielisairauden oire. Seksuaalisuus kasvaa eikä vaan voi itselleen mitään.
Nyt jos ajattelisit miestäsi ja läheisiäsi eroaisit ja muuttaisit jonnekin missä et aiheuttaisi traumoja heille.