Mitä tehdä kun mikään ei tunnu enää yhtään miltään?
Kommentit (29)
Laita tulitikku pystyyn isovarpaan kynnen alle ja potkaise seinään.
Paskanna housuun. Jos ei vielä sekään tunnu miltään niin terapeutille
1. Hyväksy se että nyt on näin. Kyllä se vielä muuttuu.
2. Tarvitset täydellisen ympäristönmuutoksen.
Samaa mietin itse. Tai no välillä tuntuu pahalta.
Lähes jokaiselle käy noin jossain vaiheessa elämää, koska uusia ihmeellisiä asioita ei riitä loputtomiin.
ROta pössisähkösopimus ja avaa sen jälkeen sähkölasku.
Löysätä.
Kuulostat uupuneelta.
Joku muutos, että saat tilaa itsellesi. Olet nyt liian ahtaalla henkisesti.
Sitten vaan odotat että joku päivä tapahtuu jotain ja alkaa taas tuntua. Minulla oli joskus pitkän nettissä pyörimiskauden jälkeen täysin tunteeton kausi. Uskon että se osaltaan johtui siitä, että vietin paljon aikaani keskustelupalstoilla. Sitten eräs päivä katsoin englantilaista Tehdas sarjaa ja se kosketti syvältä, oli aika kamala kohtaus. Siitä alkoi tunnekylmyys kadota pikkuhiljaa, huomasin että asiat alkoi taas tuntua yksi kerrallaan. Tuosta on jo kauan, olen parantunut jo.
Kyllä paneminen ainakin tuntuu hyvältä.
Tee jotain erilaista välillä. Mene vaikka katsomaan satubalettia.
Vähennä töitä, lisää vapaata. Etsi kivoja kiinnostuksia. Mieti mikä turruttaa. Tasapainotus. Luonto.
Ehkä rakastut vaikka huomenna ensisilmäyksellä. Sitten alkaakin tuntumaan niin, ettet tiedä miten päin olisit. :)
Mulle tuli sama tunne kun tuli vaihdevuodet, se vaihe kesti vuosia. Nyt alkaa taas jotenkin tuntua paremmalta vaikkei mikään ole muuttunut.
Veikkaan että sullakin ohimenevä vaihe. Yritä vaan tsempata ja jotenkin etsiä tulevaisuudelle jotain kivaa odotettavaa/unelmointia. Tee kartta mitä haluaisit tulevaisuudelta ja unelmoi siitä.
Polta jointti. Saatat huomata että elämässä on jotain elämisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä rakastut vaikka huomenna ensisilmäyksellä. Sitten alkaakin tuntumaan niin, ettet tiedä miten päin olisit. :)
Ei ihminen rakastu kun on tunnekylmyys päällä. Ensin pitää alkaa tuntea edes jotain. Ihminen rakastuu vain jos olotila on sille tunteelle otollinen. (sivusta)
Tarviiko tehdä yhtään mitään?