Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen
Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä.
Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.
Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo.
Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule vaikea sanoa. Ehkä vain olet sen tyyppinen.
En ole ollut tähänastisessa elämässäni. Siksi ihmettelen.
Olet tukahduttanut kevytkenkäisyytesi aiemmin.
Esivaihtarithan ne. Mäkin nussin kuin hullu mutta kotona, miesparka oli ihan uuvuksissa :D kesti muutaman vuoden ja rauhoittui, nyt puksutellaan taas normitahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö.
Ja vähän hiekkaa.
Liikaa luistoa? Laita pitovoidetta.
Vahingossa lipsahti sisälle?
En minä niin väittänyt. Työkaverin kanssa seksi oli selvinpäin ja ihan itse menin sänkyyn. AP
Mutta työkaveri ei tullut sänkyyn? Tuliko sinuunkaan?
Vaihdevuodet taitaa pahentaa kaikkia mielenterveysongelmia. Jos sulla on ollut aiemmin lievempiä oireita ja jostain syystä nyt korostuu tuo hieman holtiton seksikäyttäytyminen.
Onko esim sellaista, että koet muut ihmiset tyhminä ja itselläsi ajatukset laukkaa ja keksit ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin?
Jos et ole ollut aiemmin tuttavallista sorttia ja nyt yhtäkkiä riittää juttua kaikkien kanssa.
Tai sitten voi olla ärtynyt olo ja tulee käyttäydyttyä huonosti, siis entiseen verrattuna, turhautumista on vaikea peitellä.
Onko vaikea olla rauhassa ja energiaa on purettava esimerkiksi siivoamiseen?
Tuleeko nukuttua vähemmän kuin ennen?
Oletko hiljattain syönyt antibioottikuurin? Itse naimisissa olevana naisena ihastuin työkaveriin kuurin jälkeen. Kun muutamaa vuotta myöhemmin söin taas antibiootteja, ihastus meni ohi ja oma mies alkoi taas kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hiljattain syönyt antibioottikuurin? Itse naimisissa olevana naisena ihastuin työkaveriin kuurin jälkeen. Kun muutamaa vuotta myöhemmin söin taas antibiootteja, ihastus meni ohi ja oma mies alkoi taas kiinnostaa.
Anteeksi mutta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet taitaa pahentaa kaikkia mielenterveysongelmia. Jos sulla on ollut aiemmin lievempiä oireita ja jostain syystä nyt korostuu tuo hieman holtiton seksikäyttäytyminen.
Onko esim sellaista, että koet muut ihmiset tyhminä ja itselläsi ajatukset laukkaa ja keksit ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin?
Jos et ole ollut aiemmin tuttavallista sorttia ja nyt yhtäkkiä riittää juttua kaikkien kanssa.
Tai sitten voi olla ärtynyt olo ja tulee käyttäydyttyä huonosti, siis entiseen verrattuna, turhautumista on vaikea peitellä.
Mulle siis kävi näin ja ensimmäinen hypomania ei meinannut loppua millään. Minulla homman laukaisi nuo esivaihtarit, raskas elämäntilanne ja uusi mielialalääke. Koko ajan oli sellainen olo, että elimistö ottaa kierroksia ja hypomania jatkuu. Nautin tietysti energisyydestä. Alla pitkä masennuskausi.
Nyt pahin (ja samalla mukavin ja kiehtovin vaihe, eli superälykkyys, energisyys, panetus) menee ohi noin kuukaudessa.
Nyt taas on aallonpohja joka mahdollisesti kääntymässä hypomanian puolelle.
Kaverilla oli aivokasvain, painoi ilmeisesti jotenkin niin, että itsehillintä häipyi. Järjesti panoja ihan kenenkä kanssa vain. Siis jostain sivustolta. Hommaili myös vaikka päivällä autossa.
Puhui myös todella karmeita juttuja, aika usein seksipainotteisia. Hänellä kaksi lasta joita saattoi haukkua aivan hirveillä tavoilla.
Ero tuli pariskunnalle tuon naisen aloitteesta, mies olisi halunnut joka tapauksessa jäädä suhteeseen. Olikin sitten viimeinen "kunnon" mies joka tuolla naisella on ollut.
Kasvain leikattiin kun päänsäryt oli niin kovia, että meni taju. Tai siis sen päänsäryn takia pää kuvattiin.
Kamalia aikoja. Iso kasvain oli. Hän ei palannut enää entiseksi itsekseen, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli aivokasvain, painoi ilmeisesti jotenkin niin, että itsehillintä häipyi. Järjesti panoja ihan kenenkä kanssa vain. Siis jostain sivustolta. Hommaili myös vaikka päivällä autossa.
Puhui myös todella karmeita juttuja, aika usein seksipainotteisia. Hänellä kaksi lasta joita saattoi haukkua aivan hirveillä tavoilla.
Ero tuli pariskunnalle tuon naisen aloitteesta, mies olisi halunnut joka tapauksessa jäädä suhteeseen. Olikin sitten viimeinen "kunnon" mies joka tuolla naisella on ollut.
Kasvain leikattiin kun päänsäryt oli niin kovia, että meni taju. Tai siis sen päänsäryn takia pää kuvattiin.
Kamalia aikoja. Iso kasvain oli. Hän ei palannut enää entiseksi itsekseen, luonnollisesti.
Olga?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta 😂
Suoli on toiset aivot, sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on emotiaalisesti vajaa ja kypsymätön niin noin käy. Syyttävä sormi kääntyy tietenkin muualle kuin itseensä.
Jos paheksut itse käytöstäsi, tee parannus.
Vierailija kirjoitti:
Jos paheksut itse käytöstäsi, tee parannus.
En edes paheksu. Sehän tässä ihmetyttää. Ennen paheksuin muita vastaavasta toiminnasta. Ap
Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.
N43
Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Kannattaako tunnustaa jos pettää
pitäisikö heti kertoa
tulisiko olla, että anna mulle anteeksi
Vai olisiko viisaampaa et tapahtuman salaisi
ei puhuis siitä mitään siis ei hetkiin niihin palaisi
Koittais löytää syitä että seksin pystyis välttämään
Mut pitkän suhteen kuluessa se on täysin luonnollista
Viikon kestäis morkkis muttei sekään loputtomiin jatku
ja jos toinen kyselee
syytä outoon hiljaisuuteen joka kodissanne kiertää
syyttäis vuodenaikoja, tai kuukauden kiertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
pitäisikö heti kertoa
tulisiko olla, että anna mulle anteeksi
Vai olisiko viisaampaa et tapahtuman salaisi
ei puhuis siitä mitään siis ei hetkiin niihin palaisi
Koittais löytää syitä että seksin pystyis välttämään
Lyhyt vastaus: ei kannata.
Itsetunto vanhenemisen vuoksi kuralla? Joutuu etsimään todisteita kelpaavuudestaan. Joillakin ystiksillä ollut tätä. Ei kannata pilata avioliittoaan.
Ja kuten sanottu, en kadu ja menisin uudelleen.