Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen

Vierailija
28.08.2025 |

Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä. 

Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.

Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo. 

Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita siveysvyö.

Ja vähän hiekkaa.

Liikaa luistoa? Laita pitovoidetta.

Vahingossa lipsahti sisälle?

En minä niin väittänyt. Työkaverin kanssa seksi oli selvinpäin ja ihan itse menin sänkyyn. AP 

Ja kuten sanottu, en kadu ja menisin uudelleen.

Vierailija
42/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule vaikea sanoa. Ehkä vain olet sen tyyppinen.

En ole ollut tähänastisessa elämässäni. Siksi ihmettelen.

Olet tukahduttanut kevytkenkäisyytesi aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihtarithan ne. Mäkin nussin kuin hullu mutta kotona, miesparka oli ihan uuvuksissa :D kesti muutaman vuoden ja rauhoittui, nyt puksutellaan taas normitahtia.

Vierailija
44/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita siveysvyö.

Ja vähän hiekkaa.

Liikaa luistoa? Laita pitovoidetta.

Vahingossa lipsahti sisälle?

En minä niin väittänyt. Työkaverin kanssa seksi oli selvinpäin ja ihan itse menin sänkyyn. AP 

Mutta työkaveri ei tullut sänkyyn? Tuliko sinuunkaan?

Vierailija
45/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet taitaa pahentaa kaikkia mielenterveysongelmia. Jos sulla on ollut aiemmin lievempiä oireita ja jostain syystä nyt korostuu tuo hieman holtiton seksikäyttäytyminen. 

Onko esim sellaista, että koet muut ihmiset tyhminä ja itselläsi ajatukset laukkaa ja keksit ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin?

Jos et ole ollut aiemmin tuttavallista sorttia ja nyt yhtäkkiä riittää juttua kaikkien kanssa.

Tai sitten voi olla ärtynyt olo ja tulee käyttäydyttyä huonosti, siis entiseen verrattuna, turhautumista on vaikea peitellä. 

Onko vaikea olla rauhassa ja energiaa on purettava esimerkiksi siivoamiseen?

Tuleeko nukuttua vähemmän kuin ennen?

Vierailija
46/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hiljattain syönyt antibioottikuurin? Itse naimisissa olevana naisena ihastuin työkaveriin kuurin jälkeen. Kun muutamaa vuotta myöhemmin söin taas antibiootteja, ihastus meni ohi ja oma mies alkoi taas kiinnostaa.

Vierailija
47/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hiljattain syönyt antibioottikuurin? Itse naimisissa olevana naisena ihastuin työkaveriin kuurin jälkeen. Kun muutamaa vuotta myöhemmin söin taas antibiootteja, ihastus meni ohi ja oma mies alkoi taas kiinnostaa.

Anteeksi mutta 😂

Vierailija
48/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet taitaa pahentaa kaikkia mielenterveysongelmia. Jos sulla on ollut aiemmin lievempiä oireita ja jostain syystä nyt korostuu tuo hieman holtiton seksikäyttäytyminen. 

Onko esim sellaista, että koet muut ihmiset tyhminä ja itselläsi ajatukset laukkaa ja keksit ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin?

Jos et ole ollut aiemmin tuttavallista sorttia ja nyt yhtäkkiä riittää juttua kaikkien kanssa.

Tai sitten voi olla ärtynyt olo ja tulee käyttäydyttyä huonosti, siis entiseen verrattuna, turhautumista on vaikea peitellä. 

Mulle siis kävi näin ja ensimmäinen hypomania ei meinannut loppua millään. Minulla homman laukaisi nuo esivaihtarit, raskas elämäntilanne ja uusi mielialalääke. Koko ajan oli sellainen olo, että elimistö ottaa kierroksia ja hypomania jatkuu. Nautin tietysti energisyydestä. Alla pitkä masennuskausi. 

Nyt pahin (ja samalla mukavin ja kiehtovin vaihe, eli superälykkyys, energisyys, panetus) menee ohi noin kuukaudessa.

Nyt taas on aallonpohja joka mahdollisesti kääntymässä hypomanian puolelle. 

Vierailija
49/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli aivokasvain, painoi ilmeisesti jotenkin niin, että itsehillintä häipyi. Järjesti panoja ihan kenenkä kanssa vain. Siis jostain sivustolta. Hommaili myös vaikka päivällä autossa. 

Puhui myös todella karmeita juttuja, aika usein seksipainotteisia. Hänellä kaksi lasta joita saattoi haukkua aivan hirveillä tavoilla. 

Ero tuli pariskunnalle tuon naisen aloitteesta, mies olisi halunnut joka tapauksessa jäädä suhteeseen. Olikin sitten viimeinen "kunnon" mies joka tuolla naisella on ollut.

Kasvain leikattiin kun päänsäryt oli niin kovia, että meni taju. Tai siis sen päänsäryn takia pää kuvattiin.

Kamalia aikoja. Iso kasvain oli. Hän ei palannut enää entiseksi itsekseen, luonnollisesti. 

Vierailija
50/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla oli aivokasvain, painoi ilmeisesti jotenkin niin, että itsehillintä häipyi. Järjesti panoja ihan kenenkä kanssa vain. Siis jostain sivustolta. Hommaili myös vaikka päivällä autossa. 

Puhui myös todella karmeita juttuja, aika usein seksipainotteisia. Hänellä kaksi lasta joita saattoi haukkua aivan hirveillä tavoilla. 

Ero tuli pariskunnalle tuon naisen aloitteesta, mies olisi halunnut joka tapauksessa jäädä suhteeseen. Olikin sitten viimeinen "kunnon" mies joka tuolla naisella on ollut.

Kasvain leikattiin kun päänsäryt oli niin kovia, että meni taju. Tai siis sen päänsäryn takia pää kuvattiin.

Kamalia aikoja. Iso kasvain oli. Hän ei palannut enää entiseksi itsekseen, luonnollisesti. 

Olga?

Vierailija
51/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta 😂

Suoli on toiset aivot, sanotaan.

Vierailija
52/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on emotiaalisesti vajaa ja kypsymätön niin noin käy. Syyttävä sormi kääntyy tietenkin muualle kuin itseensä.

Vierailija
53/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei oma mies sitten himota?

Vierailija
54/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paheksut itse käytöstäsi, tee parannus.

Vierailija
55/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paheksut itse käytöstäsi, tee parannus.

En edes paheksu. Sehän tässä ihmetyttää. Ennen paheksuin muita vastaavasta toiminnasta. Ap

Vierailija
56/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.

N43

Vierailija
57/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.

N43

Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap

Vierailija
58/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Kannattaako tunnustaa jos pettää

pitäisikö heti kertoa

tulisiko olla, että anna mulle anteeksi

Vai olisiko viisaampaa et tapahtuman salaisi

ei puhuis siitä mitään siis ei hetkiin niihin palaisi

Koittais löytää syitä että seksin pystyis välttämään

Mut pitkän suhteen kuluessa se on täysin luonnollista

Viikon kestäis morkkis muttei sekään loputtomiin jatku

ja jos toinen kyselee

syytä outoon hiljaisuuteen joka kodissanne kiertää

syyttäis vuodenaikoja, tai kuukauden kiertoa

Vierailija
59/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

pitäisikö heti kertoa

tulisiko olla, että anna mulle anteeksi

Vai olisiko viisaampaa et tapahtuman salaisi

ei puhuis siitä mitään siis ei hetkiin niihin palaisi

Koittais löytää syitä että seksin pystyis välttämään

Lyhyt vastaus: ei kannata.

Vierailija
60/127 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto vanhenemisen vuoksi kuralla? Joutuu etsimään todisteita kelpaavuudestaan. Joillakin ystiksillä ollut tätä. Ei kannata pilata avioliittoaan.