Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen
Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä.
Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.
Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo.
Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vaikea olla uskollinen? Olet jo ollut uskoton.
Meinaatko, että kannattaa olla jatkossakin, vai mitä tarkoitat?
Ei, vaan että kun on uskoton, niin sitä ei voi pyyhkiä pois. Tehty mikä tehty.
Sitten vaan aloittaa alusta ja puhtaalta pöydältä.
Niinkö luulet? Mitä puoliso sanoo?
Näin tiedän. Puolisollakin on omat salaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla noin tyhmä?! Lue mitä ap kirjoittaa! Ei kait jo uskoton ole enää uskollinen. Raja ylittyi jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.
N43
Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap
Järkevää, miksi aiheuttaa miehelle mielipahaa! Olen ollut vastaavassa tilanteessa, luultavasti vaihdevuodet ja hormonilääkitys aiheuttivat "kestokiiman". Onneksi nyt kaikki on taas hyvin. N61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esivaihdevuodet selkeästi. Hormonit huutaa viimeisillä voimillaan, saat neljänkympin kriisin ja nussit ympäriinsä.
Onko kokemusta?
On. Netti täynnä vastaavia tarinoita.
Sama tapahtuu muuten miehillekin. Neljänkympin kriisissä viimeistään pettävät. Hurjimmat jättävät perheensä ja lähtevät salarakkaan matkaan munansa johdattelemina. Jotkut ostavat moottoripyörän.
Parempi se nyt on lähteäkin, jos on jo mennyt pettämään. En tajua nykyisin vallalla olevaa läheisriippuvuusmentaliteettia, jossa halutaan roikkua suhteessa hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla noin tyhmä?! Lue mitä ap kirjoittaa! Ei kait jo uskoton ole enää uskollinen. Raja ylittyi jo!
Jo uskoton voi olla uskollinen, jos tunnustaa uskottomuuden ja siitä päästään yli. Tai seuraavassa suhteessa. Mutta kun suhteen olemassaolo perustuu sille, ettei toinen ole tiedä faktoja, niin ei se ole uskollinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.
N43
Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap
Viddu mikälutka!
Kuka Neitsyt Maria se siellä huutelee rumia?
"Joka on varma itsestään, ei tarvitse vahvistusta. Hänelle ei myöskään tule yllätyksenä tai houkutuksena, jos saakin syystä tai toisesta huomiota."
En jaksa olla ihmettelemättä sitä, että kuinka suurelle osalle naisia seksi on pelimerkki, jolla ostetaan huomiota. Siis tarkoitan, että haluaisin tietää. Koska yksi peukutetuimpia selityksiä/kommentteja näissä naisten seksi"hurjasteluissa" on huono itsetunto ja sen paikkaaminen seksillä saatavalla huomiolla.
ChatGPT väittää ilmiötä myytiksi, jota tutkimus ei tue:
Kyllä, tutkimusta on tehty ja tulokset kertovat, että yleinen asenne "naisen korkea seksikumppanimäärä kertoo heikosta itsetunnosta" on lähinnä myytti ei tieteellinen fakta.
1. Tutkimus näyttöä vastaan: ei yhteyttä itsetuntoon
Meta-analyysi ja koonnit: Useiden tutkimusten katsaus osoittaa, että naisten seksikumppaneiden määrä ei ole tilastollisesti yhteydessä heidän omaan itsetuntoonsa. Tämä pätee myös miehiin SpringerLinkpsychologicalscience.org.
Stereotyyppi, ei fakta: Krems et al. (2021) havaitsivat, että ihmiset arvaavat usein naisten, joilla on runsaasti satunnaisia seksikumppaneita, olevan itsetunnoltaan heikompia. Tämä vääristynyt näkökulma on kuitenkin sosiaalinen ennakkoluulo ei tutkimusperäinen totuus SpringerLinkpsychologicalscience.orgPhys.org.
Tutkimusnaiset eivät eroa: Useissa tutkimuksissa ei löydetty yhteyttä naisten omaan seksikäyttäytymiseen ja heidän itsetuntoonsa SpringerLinkpsychologicalscience.org.
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi niin ongelma on ratkaistu.
Jos kaikki joskus vieraissa käyneet tappaisivat itsensä, montako pariskuntaa jäisi jäisi jäljelle? Mieti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi niin ongelma on ratkaistu.
Jos kaikki joskus vieraissa käyneet tappaisivat itsensä, montako pariskuntaa jäisi jäisi jäljelle? Mieti!
Ihan tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Kamalia parisuhteita.
Oletko bipolaarinen?
Joskus olen epäillyt olevani, mutta opiskueluaikana YTHS:n psykiatri nauroi ajatukselle. Silloin sain masennusdiagnoosin ja tästä on lähes 20 vuotta aikaa. Ap
En jaksa moralisoida. Mutta tuolla menolla menetät ukkosi, ja jossain vaiheessa se voi kirpaista aika pahasti. Fiksuja äijiä ei ole hirveästi vapaana, ne napataan useimmiten jo parikymppisinä.
Itse olen aloittamassa traumaterapiaa syksyllä. Yhtenä tavoitteena persoonan eri osien integroiminen yhdeksi.
Terveisin se, jolla nykyään epävakaa persoonallisuushäiriö-diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo uskoton voi olla uskollinen, jos tunnustaa uskottomuuden ja siitä päästään yli. Tai seuraavassa suhteessa. Mutta kun suhteen olemassaolo perustuu sille, ettei toinen ole tiedä faktoja, niin ei se ole uskollinen suhde.
Monella syy jatkaa on se, ettei halua lapsista vuoroviikkoasujia. Pienet, alle kouluikäiset lapset joka viikko keskenään bussilla esim. toiselle paikkakunnalle. Raskasta lapsille. Jos suinkin yhteiselo mahdollista, niin kannattaa jatkaa yhdessä.
Ei tässä mitään ihmeellistä. Joillakin ihmisillä vain ei ole moraaleja. Toivottavasti miehesi näkee millainen oikeasti olet ja jättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalia parisuhteita.
Oletko bipolaarinen?
Joskus olen epäillyt olevani, mutta opiskueluaikana YTHS:n psykiatri nauroi ajatukselle. Silloin sain masennusdiagnoosin ja tästä on lähes 20 vuotta aikaa. Ap
Nauroi??
Niinkö luulet? Mitä puoliso sanoo?