Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen
Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä.
Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.
Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo.
Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.
Kommentit (127)
Minä olen sinkku ja mies, mutta olen kokenut saman kuin aloittaja. Yhtäkkiä tekee mieli seksiä koko ajan, ja mikä yllättävintä, siihen löytyy myös tarjokkaita. Ensimmäiset 20 aikuisikävuottani olin täysin näkymätön, mutta nyt on alkaneet naiset osoittaa kiinnostusta.
M45
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku ja mies, mutta olen kokenut saman kuin aloittaja. Yhtäkkiä tekee mieli seksiä koko ajan, ja mikä yllättävintä, siihen löytyy myös tarjokkaita. Ensimmäiset 20 aikuisikävuottani olin täysin näkymätön, mutta nyt on alkaneet naiset osoittaa kiinnostusta.
M45
Mistähän se voi johtua?
Jotkut naiset puhkeavat kukkaan tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset puhkeavat kukkaan tuossa iässä.
Upeaa voimaantumista!
Miksi aikuisen ihmisen on vaikea kantaa vastuu teoistaan? Ymmärtäisin jos kyseessä on nuori, mutta että tuon ikäinen ei kykene suoraselkäiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisen ihmisen on vaikea kantaa vastuu teoistaan? Ymmärtäisin jos kyseessä on nuori, mutta että tuon ikäinen ei kykene suoraselkäiseen toimintaan.
Mikähän se vastuu tuossa olisi? Kaikilla ei persoona ole teini-iässä saanut integroitua siten, että ihmisen kaikki toiminta pysyisi linjassa koko ajan. Muilla elämän osa-aluella voi olla hyvinkin menestynyt ja osaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se vastuu tuossa olisi? Kaikilla ei persoona ole teini-iässä saanut integroitua siten, että ihmisen kaikki toiminta pysyisi linjassa koko ajan. Muilla elämän osa-aluella voi olla hyvinkin menestynyt ja osaava.
Vähintäänkin keskustella omista teoista sen kanssa jota petetään. Menestynyt ja osaava ei ole synonyymi vastuunkannolle, eikä ne liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se vastuu tuossa olisi? Kaikilla ei persoona ole teini-iässä saanut integroitua siten, että ihmisen kaikki toiminta pysyisi linjassa koko ajan. Muilla elämän osa-aluella voi olla hyvinkin menestynyt ja osaava.Vähintäänkin keskustella omista teoista sen kanssa jota petetään. Menestynyt ja osaava ei ole synonyymi vastuunkannolle, eikä ne liity tähän mitenkään.
Menestynyt ja osaava = pystyy vastuunkantoon joillakin elämän osa-alueilla.
Voihan omista oireistaan sekä ne aiheuttaneista syistä toki keskustella. Diagnoosinkin voi hakea ja sille toiselle sen näyttää,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.
N43
Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap
Järkevää, miksi aiheuttaa miehelle mielipahaa! Olen ollut vastaavassa tilanteessa, luultavasti vaihdevuodet ja hormonilääkitys aiheuttivat "kestokiiman". Onneksi nyt kaikki on taas hyvin. N61
Siinä naisoppia kerrakseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisiä. Sama täällä....päälle 40v alkoi oma liitto maistua puulta ja tuli petettyä. Kaikki on mennyt päin persettä tämän jälkeen. Pelottaa mitä tapahtuu kun tässä alkaa vielä vaihdevuodet...varmaan sekoaa tämä pää lopullisesti :(. Kaikki elämän seesteisyys ja rauha on nykyään jotenkin poissa, mieli sekava enkä tiedä enää mitä tehdä oman parisuhteen kanssa.
N43
Tunnustitko miehellesi? Minä en aio ikinä tunnustaa. Ap
Viddu mikälutka!
Kuka Neitsyt Maria se siellä huutelee rumia?
Ei tarvi olla neitsyt, jotta kriteerit yhden miehen naisesta täyttyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se vastuu tuossa olisi? Kaikilla ei persoona ole teini-iässä saanut integroitua siten, että ihmisen kaikki toiminta pysyisi linjassa koko ajan. Muilla elämän osa-aluella voi olla hyvinkin menestynyt ja osaava.Vähintäänkin keskustella omista teoista sen kanssa jota petetään. Menestynyt ja osaava ei ole synonyymi vastuunkannolle, eikä ne liity tähän mitenkään.
Miksi loukata toista jos oma toiminta ei johdu hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi loukata toista jos oma toiminta ei johdu hänestä?
Loukkaaminen ei ole tarkoituksellista, joten se tulee sivutuotteena. Ei kannata olla väkivaltainen ja sadistinen vanhempi. Sivullisille koituu tästä loukkaantumista.
Vaihdevuosien hormonihuurua sitäpä juuri.mutta kannattaa hillitä itsensä, sitä katsotaan säälien.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien hormonihuurua sitäpä juuri.mutta kannattaa hillitä itsensä, sitä katsotaan säälien.
No jos tuo on ainoa vaihdevuosioire, niin Hallelujaa, tätä lisää! Itselläni ei ainakaan muita oireita ole.
Minua ei ainakaan haittaa muiden tunnetilat, kuten säälit, ihmetykset tai kateudetkaan. Ne kun ovat pelkästään heidän omiaan ja sellaisina pysyvät.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypomania?
Kuinka kauan se voi kestää?
Minulla kuukausia ja oli aikamoista hurjastelua. Ajattelin, että kaikki haluaa panna minua ja myöskin ilahtuvat kun silmäilen. Flirttailin armottomasti. En onneksi käytä alkoa, muuten olisi voinut käydä huonosti.
Nyt en oikein tiedä kuka tuo akka oli joka noin käyttäytyi 🤷😑
Sä oot vaa semmonen draamakviin! Kumman kaa on paras ohjelma, hihiihiihiiii
Niin. Ja sanoi, että et sinä nyt ainakaan maaninen ole. Ei uskonut kun kerroin levottomuudesta. Ap